Motor
- honzik.kral
- Autor tématu
- Offline
- Příspěvky: 34
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
- Příspěvky: 706
Lancia Kappa 2,4 TDS
Škoda Favorit čundrbudka
www.lanciaklub.cz
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
- honzik.kral
- Autor tématu
- Offline
- Příspěvky: 34
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
- honzik.kral
- Autor tématu
- Offline
- Příspěvky: 34
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
- Příspěvky: 706
Lancia Kappa 2,4 TDS
Škoda Favorit čundrbudka
www.lanciaklub.cz
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
www.fiattipo.net/modules.php?name=Downlo...addetails&lid=42
Quod licet Jovi,non licet bovi.
Persona non grata.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
- honzik.kral
- Autor tématu
- Offline
- Příspěvky: 34
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
- honzik.kral
- Autor tématu
- Offline
- Příspěvky: 34
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Bud upadl drat vevnitr altiku nebo sel regulator do silikonoveho nebe nebo mas zbrousene uhliky.
Kazda alternativa znamena alternator ven z auta.
Quod licet Jovi,non licet bovi.
Persona non grata.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
- honzik.kral
- Autor tématu
- Offline
- Příspěvky: 34
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Kdyz to tak ctu, tak doporocuji si zase zajet za Oazou anebo si kup radsi jine vozitko bez nutnosti narocnych oprav, treba kolook, tak kotrolka sviti. takze je mozny ze laik jako ja ten altec vydelam ? sem se na to dival a docela se tam spatne dostava. a navic je tam nejakej ten remen, a toho se bojim nejvic ze jak to sundam se to nejak posere .. nejaka rada ? jinak diky
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
- Příspěvky: 706
Lancia Kappa 2,4 TDS
Škoda Favorit čundrbudka
www.lanciaklub.cz
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
- honzik.kral
- Autor tématu
- Offline
- Příspěvky: 34
Jen by mně zajimalo, Nekdo mi tady posilal ten popis alternatoru. Dival jsem se na schema a z altecu vychazi dva dratky - tlustej a tenkej, ten tenkdej je ( zapornej nebo kladnej) vede mne do palubovky . ten druhej vede taky kamsi ale vim urco ze je to plus. Na tom schematu preve vychazi dva plusy. z alteci a jeden jde primo na kontrolku - proste mi nejde do hlavy proc ta kontrolka nesviti a kdyz ten drat upevnim na zem tak sviti ..taky sem rozpulil ( tenkej )a kdyz merim merakem, dam plusovou tycinku na plus a minusovou tycinku na ten rozpulenej tenkej drat ( kdyz ten drat normalne spojim tak nic nenamerim a kdyz ho rozpojim a prilozim ho kte pulce co vede z alternatoru tak namerim 12V) ale po spojeni nic nenamerim tam je spis nejakej skrat bo co .. ( dooufam ze ten text pochopite je to tezky vysvetlovat )
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.