Motor
- honzik.kral
- Autor tématu
- Offline
- Příspěvky: 34
No na pojmenovani auta mrdkou se mi sice nechce odpovidat,ale budiz.
Koukni jestli nemas tu zarovku dobijeni spalenou.Poznas to jednoduse odpoj drat(ten slaby z altiku) a zmer proti kostre je-li na nem 12V.Pokud ano musis opravit altik pokud ne tak vymen zarovku a promer ten drat od palubky.
Jeste jedna vec na konec.To dela od opravy?Pokud ano nepodarilo se nahodou nekomu ten drat urvat v servise(sorac Oazo bez urazky).
Takze sem to promeril a jde tim proud 12V. ( drat sem odpojil a dal na neho plus a mius jsem dal na kostru a proud prochazi . takze chyba v altecu ? tak asi zitra servis
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Jen ti napovim a pripomenu to tady.V aute se krome promerovani zeme a cidel pripojenych na rj(v nekterych pripadech)vzdy vse meri proti zemi auta.Takze se jeste jednou koukni do toho schematu a pochopis proc ti to ukaze nulu po spojeni toho dratu stejne jako v pripade kdybys meril jen tu stranu ke kontrolce.
V tom tvem druhem mereni kdy ti to ukaze 12V je moznost zeme z regulatoru nebo prorazenych diod tady dost zalezi kolik ti to presne ukazuje a jaka je kondice baterky.
Kdyby tam byl skrat na kostru tak ti ta kontrolka sviti.To jsi vlastne udelal pripojenim toho tenkeho dratu na kostru auta.
Quod licet Jovi,non licet bovi.
Persona non grata.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
- honzik.kral
- Autor tématu
- Offline
- Příspěvky: 34
No hezky napsane.
Jen ti napovim a pripomenu to tady.V aute se krome promerovani zeme a cidel pripojenych na rj(v nekterych pripadech)vzdy vse meri proti zemi auta.Takze se jeste jednou koukni do toho schematu a pochopis proc ti to ukaze nulu po spojeni toho dratu stejne jako v pripade kdybys meril jen tu stranu ke kontrolce.
V tom tvem druhem mereni kdy ti to ukaze 12V je moznost zeme z regulatoru nebo prorazenych diod tady dost zalezi kolik ti to presne ukazuje a jaka je kondice baterky.
Kdyby tam byl skrat na kostru tak ti ta kontrolka sviti.To jsi vlastne udelal pripojenim toho tenkeho dratu na kostru auta.
Beterka je stara pul roku - akuma. predtim jsem to meril blbe ale ted sem to promeril poradne a je tam 12V takze se musim kouknout na alternator, zitra vlezu dopolende pod auto a podivam se jestli je ukostrenej regulator .. Regulator - ten bude ukostrenej asi nejspis nejakym viditelnym dratkem ze jo .. ???a jeste tam je na tom schematu B- to taky uvidim ? .. nebo vtom je nejaka finta? a uz vim proc to ukazovlo nulu, ja furt myslel ze to je zem ten drat ...
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
- honzik.kral
- Autor tématu
- Offline
- Příspěvky: 34
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
- Příspěvky: 706
Lancia Kappa 2,4 TDS
Škoda Favorit čundrbudka
www.lanciaklub.cz
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Tu LS si alespon meril? Navod najdes tady na foru.Zdravim vsechny mam velky problem!!! Mam fiat tipo 1.6 55kw rv 94 pouze pri teplem motoru mi cas od casu zacnou pri jizde padat otacky motoru jako bych pustil plyn pri houpani plynem vuz je schopny jet ale pri drzeni stejne polohy plynu auto zacina silet... prosim o Pomoc uz opravdu nevim co s nim je startuje normalne a dela pouze pri teplem motoru spise kdyz se chcipne motor a pak zase za tepla nastartuje... Zatim provedene opatreni: Jine vstrikovani+potenciometr + krokomotorek nove paliv cerpadlo vsechny filtry svicky kabely cidla teplota+otacky+nasav vzduchu zkratka propajene a ocistene kostry vsechny konektory cisteny a napruzene kontakty benzin tam taky mam jedine co zustalo tak je ridici jednotka lambda a civka + svazky uz fakt nemam sily nevite prosim co s tim??? Kuji za odpoved
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.