Čidlo nasávaného vzduch u 2.0i
Italy Scene_
Fiat Tipo Granturismo 2.0 i.e cat.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Nekde na sacich parohach. Promerit se da jednoduse ohmetrem, musi se menit odpor (klesa- s rostouci teplotou).Potřeboval bych poradit kde přesně najdu čidlo nasavaného vzduchu u motoru 2.0i 8v a jak ho přeměřit jeslti je v pořádku.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - Killer on The Road Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
www.fiattipo.net/modules/gallery2/main.p...g2_imageViewsIndex=1
Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - Killer on The Road Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Ta fotka je od JirkyR?
Pokud ano tak bych si ho dovolil nepochvalit za to tesneni na vikach vacek.Todle neni moc scastne.Sice to funguje ale jen do te doby nez se uvolni a ucpe kanalky.
Quod licet Jovi,non licet bovi.
Persona non grata.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Ledva prijde a uz prudiUz podruhe behem kratke chvilky jsem nucen stebou souhlasit.Jen ten konektor nemusi byt hnedy.Ja mam treba modry.
Ta fotka je od JirkyR?
Pokud ano tak bych si ho dovolil nepochvalit za to tesneni na vikach vacek.Todle neni moc scastne.Sice to funguje ale jen do te doby nez se uvolni a ucpe kanalky.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Quod licet Jovi,non licet bovi.
Persona non grata.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Klido, pido...vsak vis, ze si vitan kdykolivZas zacinas.Se mi tak zda ze zas navstivim New Jersey( o pulnoci).
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
chlapi, jak to tak sleduju, děláte si tu z toho drbárnu, jděte si na chat Téma je pak úplně OT
Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - Killer on The Road Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Quod licet Jovi,non licet bovi.
Persona non grata.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
To rs: já tam ten silikon nedal, nemám ho rád, takže dávám normálně nová těsnění.
Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - Killer on The Road Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Uz podruhe behem kratke chvilky jsem nucen stebou souhlasit.Jen ten konektor nemusi byt hnedy.Ja mam treba modry.
Ta fotka je od JirkyR?
Pokud ano tak bych si ho dovolil nepochvalit za to tesneni na vikach vacek.Todle neni moc scastne.Sice to funguje ale jen do te doby nez se uvolni a ucpe kanalky.
člověk už tady chvíli není a už ho pomlouvaj no silikon už jsem odstranil dávno dal jsem tam nové těsnění a je to v poho
Fiat Tipo
2.0.Ie Po GO Motoru r.1990 zel.metal
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Italy Scene_
Fiat Tipo Granturismo 2.0 i.e cat.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Fiat Tipo
2.0.Ie Po GO Motoru r.1990 zel.metal
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.