Čidlo nasávaného vzduch u 2.0i

Více
16 roků 1 měsíc zpět #16 od Charles

já jezdím bez něj , líp to startuje a nedusí se to , mám to odskoušený i na 16 V


Jenže to je tim, že to čidlo je v háji...tohle čidlo má docela velkej vliv na chod motoru a spotřebu. Pokud ho odpojíš a nebude dávat informace, tak řídící jednotka zaznamená chybu a nastaví nějakou nouzovou hodnotu (tuším 25°C) a podle toho pořád dávkuje palivo.
U mě když to čidlo bylo mrtvý, tak to žralo, dusilo se a nejelo. Když se odpojilo, bylo to o něco lepší... Po repasi je to vše paráda, spotřeba krásných 8,2 litrů/sto kombinovaná :)

Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - :) Killer on The Road ;-) Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek :)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 1 měsíc zpět #17 od jirkaR
spotřeba nestoupla motor jde stejně ,ještě to ale nemám vyskoušeno v zimě jinak si nemůžu stěžovat

Fiat Tipo
2.0.Ie Po GO Motoru r.1990 zel.metal

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 1 měsíc zpět #18 od Honza
jezdil sem jeden čas též s odpojeným tímhle čidlem a rozdíl v chodu motru 00prd...

jediný co se může zhoršit jsou studený starty, ale to jsme nepozoroval...vemte si že toto čidlo je namontovaný na sání, který je ohřejvaný jak hlavou motoru, tak předehřevem škrt.klapky,a to na dost velkou teplotu (50 a více °C) , takže se vzduch stačí ohřát na nějakých 50°C než dojde do válců a po většinu jízdy dává čidlo údaje o této teplotě...při studeným startu použije informaci ž čidla teploty vody..

coupe 2l 16V ... no cement
tipo 2l 8V RIP-> 2l 16V alive
stilo 1.8 16v
156 2.5 V6
bravo HGT 175 alive

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Vygenerováno za 3.096 sekund
Powered by Kunena fórum