Transplantace motoru...

Více
15 roků 10 měsíců zpět #16 od hondzik1
Odpověděl hondzik1 pro téma Re: Transplantace motoru...
Tak teď nevim...
Vyndat komplet motor, vytáhnout komplet kabeláž....
Jinak samozřejmě, že jsem počítal s tím, že sundám komplet nápravy, abych předešel problémům...
A jak koukám... vyndat prostě všechno a všechno to nasadit zpět na odstrojenou kastli...
Jen se modlim, aby kastle byly z výroby připravený na všechny motorizace... Myslím, co se týče úchytů a pod...

Fiat Tipo 2.0 i.e 8V GRANTURISMO
cca. 350 000 km už je K.O., jen motor je stále O.K.
Nyní Tipo 1.4, 51KW, které mě mile překvapilo..
Bude transplantace a znovuoživení 2.0 ie

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 9 měsíců zpět #17 od hondzik1
Odpověděl hondzik1 pro téma Re: Transplantace motoru...
Tak... Po svátkách jde motor do nové kastle....
Elektriku k řízení motoru jsem vyndal, ABS a vše co s ním souvisí taky..
Pro jistotu jsem vyndal i kabinovou kabeláž včetně pojistkové skříně...

Tak ale teď ještě dotaz na někoho, kdo už to dělal..
Kabinová kabeláž je u všech aut stejná??? Myslím, co se týče osvětlení, větráku atd...
A hlavně původně jsem měl digi palubku a v druhém autě je analog...
Co je jednodušší?? Nehcta tam analog?? A jak a kde napojit lanka na otáčkoměr a rychloměr???
Nebo tam půjde digital?? Jsou tam konektory na to??

Kdo ví, ať prosím poradí...
Díky...

Omlouvám se adminům za otázku, která patří spíš do elektra, ale s výměnou motoru to myslím souvisí...
Hlavně když do auta s 1.4 -kou v analogu dáváte 2.0 v digitalu i s ABSkem... :D

Fiat Tipo 2.0 i.e 8V GRANTURISMO
cca. 350 000 km už je K.O., jen motor je stále O.K.
Nyní Tipo 1.4, 51KW, které mě mile překvapilo..
Bude transplantace a znovuoživení 2.0 ie

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 9 měsíců zpět #18 od Charles
Odpověděl Charles pro téma Re: Transplantace motoru...
Kabeláž úplně stejná není, u "social" verze bez otáčkoměru, elektrických oken atd. je menší pojistkovka a méně kabelů.
A co se týče analog/digital nebo naopak, takl to stejné není, do analogovýho auta dáš digitál, až když uděláš korekci. Digitál má úplně jiné konektory než analog a má jich méně.

Snad jsem ti pomohl ;)

Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - :) Killer on The Road ;-) Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek :)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 9 měsíců zpět #19 od hondzik1
Odpověděl hondzik1 pro téma Re: Transplantace motoru...

Kabeláž úplně stejná není, u "social" verze bez otáčkoměru, elektrických oken atd. je menší pojistkovka a méně kabelů.
A co se týče analog/digital nebo naopak, takl to stejné není, do analogovýho auta dáš digitál, až když uděláš korekci. Digitál má úplně jiné konektory než analog a má jich méně.

Snad jsem ti pomohl ;)


Pomohl... To určitě... :D
Takže: Ta 1.4-ka socka neni... Má okna, zrkadla, šíbr etc v elektrice a central,otáčkoměr... takže by to mohlo bejt podobný... mno uvidim po odstrojení..
Hlavně aby tam bylo vče co je potřeba pro běh 2.0 motoru...
A s tou palubkou analog/digital... Jaký korekce máš na mysli??? Nebo nejsou k dispozici nějaký fotky???
Mě osobně se líbí oba tipy....
A kdybych tam chtěl nechat analog, kam a jak připojit to, aby mi ukazoval tacháč a otáčkoměr...
btw je v analog palubce kontrolka pro ABS?? Myslím 1.4-kovou analog palubku...

Fiat Tipo 2.0 i.e 8V GRANTURISMO
cca. 350 000 km už je K.O., jen motor je stále O.K.
Nyní Tipo 1.4, 51KW, které mě mile překvapilo..
Bude transplantace a znovuoživení 2.0 ie

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 9 měsíců zpět #20 od Charles
Odpověděl Charles pro téma Re: Transplantace motoru...
Pokud to není socál, tak by měla mít všechny kabely stejné, ale budeš muset vyměnit tu motorovou část.
Těmi korekcemi jsem právě myslel to předělávání konektorů, je to docela piplačka a spusta letování :? dělal jsem to, takže vim jak to je na prd, místa málo, kabely krátký :evil: Já osobně bych nechal radši analog, protože to budeš mít pak snažší o to letování. Pokud máš palubku s otáčkoměrem, tak v ní jsou stejné kontrolky jako u digitálu, jen třeba bude místo žárovky v palubce prázdná záslepka :)
Jinak tachometr zapojíš normálně pomocí náhonu z převodovky. Je napojen ve stejném místě jako převodník rychlosti u digitálu. Otáčkoměr je napojen ze zapalovací cívky a je to myslim hnědo-bílej kabel.

Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - :) Killer on The Road ;-) Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek :)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 9 měsíců zpět #21 od zajdaja
Odpověděl zajdaja pro téma jedna pravni otazka
mam tipo 1.4ierv-91 no a mam moznost pritahnout z nemec pekny tipo rv94 taky 1.4 ie.pryi dnesnich problemech s prihlasovanim mne napadlo
prevarit cislo karoserie a prehodit znacky a frciiime,ne?
nebo nekdo zna nejaky problem??
diky za rady

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 9 měsíců zpět #22 od hondzik1
Odpověděl hondzik1 pro téma Re: Transplantace motoru...

Pokud to není socál, tak by měla mít všechny kabely stejné, ale budeš muset vyměnit tu motorovou část.
Těmi korekcemi jsem právě myslel to předělávání konektorů, je to docela piplačka a spusta letování :? dělal jsem to, takže vim jak to je na prd, místa málo, kabely krátký :evil: Já osobně bych nechal radši analog, protože to budeš mít pak snažší o to letování. Pokud máš palubku s otáčkoměrem, tak v ní jsou stejné kontrolky jako u digitálu, jen třeba bude místo žárovky v palubce prázdná záslepka :)
Jinak tachometr zapojíš normálně pomocí náhonu z převodovky. Je napojen ve stejném místě jako převodník rychlosti u digitálu. Otáčkoměr je napojen ze zapalovací cívky a je to myslim hnědo-bílej kabel.


Tak jsi rozhodl víceméně za mě.... :D :D
Díky...

Takže jen to, co jde na předek tak přeházet.... Doufám, že to jde vytahat z pojistkovky a bude stačit nasázet novej....
Jinak s tim otáčkoměrem jsi mi rozlouskl ořech...
Řešil jsem v garáži, proč je na cívku napojený ještě cosi a vede to kamsi... :D :D
Tak už aspoň vim...

Paráda chlape.. Zachránil jsi mě od nervovýho zhroucení... :D :D
Díky...
Kdybych ještě něco nevěděl, oživím tohle téma... :)
Snad mě admini nesežerou... :D :D

Fiat Tipo 2.0 i.e 8V GRANTURISMO
cca. 350 000 km už je K.O., jen motor je stále O.K.
Nyní Tipo 1.4, 51KW, které mě mile překvapilo..
Bude transplantace a znovuoživení 2.0 ie

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 9 měsíců zpět #23 od Charles
Odpověděl Charles pro téma Re: Transplantace motoru...
Teda v žádném případě jsem nechtěl nic za tebe rozhodovat, jen jsem napsal svoje zkušenosti. Já jsem si do svýho auta dával analog místo digitálu ;) Mám o tom i skoro zpracovanej článek s popiskama kabelů (barvy a funkce) a pár obrázků, jen ještě tam musím pár věcí dodělat a nějak se mi nechce, nebo spíš jsem na to zapomněl :oops:

Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - :) Killer on The Road ;-) Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek :)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 9 měsíců zpět #24 od hondzik1
Odpověděl hondzik1 pro téma Re: Transplantace motoru...

Teda v žádném případě jsem nechtěl nic za tebe rozhodovat, jen jsem napsal svoje zkušenosti. Já jsem si do svýho auta dával analog místo digitálu ;) Mám o tom i skoro zpracovanej článek s popiskama kabelů (barvy a funkce) a pár obrázků, jen ještě tam musím pár věcí dodělat a nějak se mi nechce, nebo spíš jsem na to zapomněl :oops:


Nechám si tam analog... Třeba si časem tam hodim ten digital...

Hlavně, abych měl stejný pojistkový skříně, abych mohl přehodit ten předek a vše fachalo jak má... :D

Fiat Tipo 2.0 i.e 8V GRANTURISMO
cca. 350 000 km už je K.O., jen motor je stále O.K.
Nyní Tipo 1.4, 51KW, které mě mile překvapilo..
Bude transplantace a znovuoživení 2.0 ie

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 9 měsíců zpět #25 od Toncek
Odpověděl Toncek pro téma Re: Transplantace motoru...
a má ta 1,4ková kastle stejné horní uložení předních tlumičů jako jako ta dvoulitrová kastle?myslím rozteče mezi šrouby

seat ibiza 1,9tdi,power plus 764
Lancia kappa 2,4jtd,pjetihrnek:-),už je pryč
fiat brava 1,9td,prodáno
tempra 1,9td,jede jak z praku,olej už nebere,ve stadiu oprav a úprav

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 9 měsíců zpět #26 od hondzik1
Odpověděl hondzik1 pro téma Re: Transplantace motoru...

a má ta 1,4ková kastle stejné horní uložení předních tlumičů jako jako ta dvoulitrová kastle?myslím rozteče mezi šrouby

Jo má... to už jsem měnil několikrát.. Jen jednou neseděly ty čepy na horním uložení ( víš který myslím)

Jinak kdyby ne, nabízí se: Ponechat vrchní uložení a vyměnit samotný tlumiče a pružiny...
Vinutí atd je stejný... Mění se jen průměr drátu..
V tom vidim nejmenší problém...
Nej vítr mám z tý elektriky...
Ale zase vykuchal jsem komplet kabeláž z celýho auta a zas tak strašný to neni... :D :D
Chce to jen pořádnou přípravu...

Fiat Tipo 2.0 i.e 8V GRANTURISMO
cca. 350 000 km už je K.O., jen motor je stále O.K.
Nyní Tipo 1.4, 51KW, které mě mile překvapilo..
Bude transplantace a znovuoživení 2.0 ie

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Vygenerováno za 0.424 sekund
Powered by Kunena fórum