Rotdíl mezi 95-98 oktanovím benzínem
1.4 i.e. 1992
Punto 55 1996
Lasciate mi cantare...
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Fiat Tipo 1.4ie ,1989 ,190000 km. STK 5/2012
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
- Příspěvky: 706
ale tady jde prece o pocit ze mam silnejsi benzin a vizuelne to jede lip
Lancia Kappa 2,4 TDS
Škoda Favorit čundrbudka
www.lanciaklub.cz
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
no a ve finale kdyz si to spocitas, tak jezdis o pul ltr nizsis spotrebou ale za vic penez,takz efekt nula nula hov..
ale tady jde prece o pocit ze mam silnejsi benzin a vizuelne to jede lip
presne..v 90% jde o placebo efekt...těch zbylejch 10% jsou situace,kdy to využiješ-neboli motor "odladěnej" na kvalitnější benzín-tj zásah do paliva a předstihu,nebo motor prodělal úpravy které už lepší benzin potřebujou(KP větší jak 11:1..)
nebo se jedná o motory,které z fabriky mají min oč. 98 (většina TSI a novejch motorů třeba od VW-pak není divu,že autosalon na primě nabrzdil nárust 5kw s 98oct benzinem,když jezdily na 95 a čidlo klepání stáhovalo předstih..)
coupe 2l 16V ... no cement
tipo 2l 8V RIP-> 2l 16V alive
stilo 1.8 16v
156 2.5 V6
bravo HGT 175 alive
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
- Příspěvky: 706
Lancia Kappa 2,4 TDS
Škoda Favorit čundrbudka
www.lanciaklub.cz
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Kamarád co mi povídal že na škole (nějaká dopravka) když probírali oč. u benzínu prý dostali obrázky motoru který jezdil na obyč benzín, a potom obrázky motoru pterý jezdil na n+jaký aditivovaný benzín typu v-power. Prý tam byl vwlký rozdíl v zakarbonovanosti toho motoru. jen nevím jestli to není reklama která se dostala až do školství.
a pak kdyz nekdo jezdi na vyssi oktanovy cislo, zase resi problem s vypinanim motoru. jak to ze vypnu klicek a motor porad nechce zdechnout nj samozapaly
to se snad řešilo za dob karburátorů a to ještě bez el. mag ventilu na uzavírání přívodu paliva.
Bývalé:
fiat tipo 1.6 DOHC 66kw
fiat tipo 2.0 8V 83kw
fiat tipo 2.0 16V 107kw
Současné:
Fiat tipo 4x4 2.0 8VT 130kw
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Thoel nesouvisí přímo s 98oct. benálem ale trochu to do tématu patří.
Kamarád co mi povídal že na škole (nějaká dopravka) když probírali oč. u benzínu prý dostali obrázky motoru který jezdil na obyč benzín, a potom obrázky motoru pterý jezdil na n+jaký aditivovaný benzín typu v-power. Prý tam byl vwlký rozdíl v zakarbonovanosti toho motoru. jen nevím jestli to není reklama která se dostala až do školství.
a pak kdyz nekdo jezdi na vyssi oktanovy cislo, zase resi problem s vypinanim motoru. jak to ze vypnu klicek a motor porad nechce zdechnout nj samozapaly
to se snad řešilo za dob karburátorů a to ještě bez el. mag ventilu na uzavírání přívodu paliva.
mam ti vyfotit písty z mého motoru,kterej nepoznal hůř než 99oct? ..černý jak bota... takže to jsou pouze reklamní žvásty
coupe 2l 16V ... no cement
tipo 2l 8V RIP-> 2l 16V alive
stilo 1.8 16v
156 2.5 V6
bravo HGT 175 alive
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
FIAT Tipo 1.9TDsX Gran Turismo (přenecháno rodičům)
Mitsubishi Galant 2.0 GLX
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Budu se stebou hádat ja fakt cítím rozdíl a né určitě mizivej jak píšeš ale znatelnej!! viz. výšePodle mě jde pouze o psychický efekt, že natankovaný Natural 98 jede líp. Nebudu vám to brát .. ale Shell V-Power Diesel a OMV Diesel jsou podle mě úplně srovnatelné paliva (sry, že se tu bavím o naftě). Četl jsem už dost srovnání mezi 95 a 98 Naturalem .. závěrem, že nárůst výkonu je mizivý. Kdyžtak mrkněte do archivu AutoSalonu na Primě a tam dělali srovnání na brzdě.
Fiat Tipo 1.4ie ,1989 ,190000 km. STK 5/2012
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Problem muze byt v tom, ze mas opravdu predstih dejme tomu 15° a tak toBudu se stebou hádat ja fakt cítím rozdíl a né určitě mizivej jak píšeš ale znatelnej!! viz. výšePodle mě jde pouze o psychický efekt, že natankovaný Natural 98 jede líp. Nebudu vám to brát .. ale Shell V-Power Diesel a OMV Diesel jsou podle mě úplně srovnatelné paliva (sry, že se tu bavím o naftě). Četl jsem už dost srovnání mezi 95 a 98 Naturalem .. závěrem, že nárůst výkonu je mizivý. Kdyžtak mrkněte do archivu AutoSalonu na Primě a tam dělali srovnání na brzdě.
muzes poznat.
Myslim, ze k jistemu "uklidneni" motoru muze dojit, ale jak bylo receno to
muze byt jinymi aditivy v palivu a ne oktany.
Stare ziguly meli korekcni kolecko na rozdelovaci a tim sis zvedl predstih
pri naliti benalu s vice oktany.
Fiat Tipo 1,6 DOHC - PRODANO, slouzi dal
Lancia Delta Nuova 1,6 16V
Lancia Delta 1,6 GTie
Fiat Multipla 1,9JTD
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
- Příspěvky: 706
Lancia Kappa 2,4 TDS
Škoda Favorit čundrbudka
www.lanciaklub.cz
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
FIAT TIPO 1,4ie´93 3-dv.125000km,8,5l/100km
(v květnu 2009 prodáno,koupen Fiat Fiorino 1,3 JTD)
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Fiat Tipo 1,6 DOHC - PRODANO, slouzi dal
Lancia Delta Nuova 1,6 16V
Lancia Delta 1,6 GTie
Fiat Multipla 1,9JTD
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Lancia Delta HPE HF 2,0 16VT 142kW
Lancia Dedra 2,0T 119kW - EX 3
Lancia Dedra 1,9TD 85kW - EX 2
Fiat Regata 1,7D -EX 1
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
u mé delty je poznat rozdíl mezi 95 a 98 ale mezi 98 a 100 už rozdíl není
a to jen prot,že nemáš FMIC? a turbo ohřívá vzduch,kterej seriovej IC špatně chladí..tím dojde k detonačnímu saplování a řj zkrátí předstih..po natankování 98 ůže nastavit delší předtsih,protže má palivo větší antidetonační schopnost....
coupe 2l 16V ... no cement
tipo 2l 8V RIP-> 2l 16V alive
stilo 1.8 16v
156 2.5 V6
bravo HGT 175 alive
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.