Porucha na vstřikovací jednotce
Dle chytré knihy Jak na to se má vstřikovací jednotka nepodobá ani jednomu
popisu. Kdy? nastartuju, tak se po chvilce rozsvítí kontrolka vstřiku. Po
zvý?ení otáček nad asi 2OOO, kontolka zhasne. Auto více čoudí a svíčky
(tříbodové) jsou začernané. Občas, obvzlá?? teď v zimě aotu cuká a ztrácí výkon.
Po vybliknutí spec. kódu (22) slabí signál od snímače ?krtící klapky usuzuji o
?patném pot. ?krtící klapky. Ze v?ech popisů na v?ech fórech, nesedí ani jeden
popis na můj potenciometr. Je umístěn na levé straně vstřikovací jednotky a to
černý nerozebiratelný malý obdelník, kde není vidět ?ádný jezdec. Nevíte, kde
hledat chybu, jaky tip vsřiku to mů?e být?
Děkuji za rady
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
a myslím, ?e vpotenciometru to nebude. Spí?e to bude lambda. Alejestli hce?
skontrolovat potenciometr, musí? napíchnout ohmetr na kontakty. Přesně nevím
které, ale pozná? to podle toho, ?e to ukazuje nějaký odpor. Připohybu klapky by
se měl odpor plynule měnit. Dal?íproblém by mohl být v čidlech teploty. To ale
musí? hledat. Zkus odpojovat jedno po druhém a sleduj co dělá auto.
Mám po
16tce a jsem a vůbec nicmě zatím nenapadá. Je?tě se ozvu a? budu trochu ve
formě
Tipo 1.6 HF Turbo (831B7.046), r.v. 1991 digital, spotřeba kolem 8 l na 100 km:-) Tel: 732 514 955
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
na to abych neplácal nesmysly:-)
Trochujsem nad tím uva?oval a myslím ?e v
těch čidlech co jsem prve plácnul to nejspí?e nebude. Problém je nejspí?e v
předstihu nebo v dávkování paliva. Dávkování paliva má na starosti lambda a
předstih zapalovací modul co je pod vysokonapě?ovou cívkou. Taky mů?e být
problém v palivu co tankuje?. Najít chybu asi bude trochu problém bez toho abych
to viděl na vlastní oči. Zkus nejdříve nabrat nějaký kvalitní benzín a dát do
něho chamický čistič. Dá sekoupit na skoroka?dé benzině. Má za ukol vyisti celý
palivový systém a částečně i lamdu. Auto co má?, je nevyspitatelné a tě?ko se
hledá vada na dálku.Mám stejné auto. Zkus nejprve projet kabely ke v?em čidlům a
zapalovacímu modulu jestli někde není uvolněný nebo přetrzený kabel. Pak jestli
nejsou zkorodované koncovky.
Tipo 1.6 HF Turbo (831B7.046), r.v. 1991 digital, spotřeba kolem 8 l na 100 km:-) Tel: 732 514 955
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
mam podobnej problem. nastartuju, jedu, a kdyz teplota stoupne na cca 80 stupnu, tak mi zacne svitit kontrolka vstrikovani. nevim co s tim, mam podezreni na lambdu, nebo nektere z cidel.
FIAT TEMPRA SW 1.6 IE SX
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
stiglitz.
/////
TIPO 1.6 i SX, 1993, 55 kW.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
stiglitz.
/////
TIPO 1.6 i SX, 1993, 55 kW.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
stiglitz.
/////
TIPO 1.6 i SX, 1993, 55 kW.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
- Příspěvky: 22
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
stiglitz.
/////
TIPO 1.6 i SX, 1993, 55 kW.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Píše sa tu o tom v dalších rubrikách.
Na funkčnosti toho snímača je hádam založená funkčnosť celého motora.
Ked dostáva riadiaca jednotka nekorektné údaje (impulzy) zo snímača sposobené studakom vo vvútri snímača tak sa to može správať takto ako sa tu uvádza.Riadiaca jednotka pri strate signálu zo snímača nedáva napatie na zap.cievku a aj nevstrekuje benzín.Proste blokuje obidve nejzákladnejšie funkcie na chod motora.
Ale o tom som tu už niekde písal...
Skús a daj vedieť nech sme o čosi múdrejší!?
Fiat TIPO 1,6 ie cat DGT 1991 OHC 125 000 km tmavočervená metalíza
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Jinak kdyby ten motorek opravdu nechodil, je otazka jestli se da rozebrat (to nevim) ale takovy motorky se obvykle daji nejak zprovoznit...
Tipo 1.4 i.e. r.v.90,
najeto cca 200 tis.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
- Příspěvky: 22
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Hele chlapi - hlasky typu v servisu rikali "prej krokovaci motorek"... ja to nejak nechapu, bud je spatny nebo dobry a nastesti se to da velmi lehce zkontrolovat - proste se na nej privede napeti - a klapka se vyda jednim smerem, kdyz se otoci poly, tak jede na druhou stranu. Jednoduchy jak facka a sam jsem to taky na svym fiatu takhle zkousel.
Jinak kdyby ten motorek opravdu nechodil, je otazka jestli se da rozebrat (to nevim) ale takovy motorky se obvykle daji nejak zprovoznit...
U 1.6 DOHC vstřikování marellí takhle krokomotorek nwezkontroluješ. Funguje jako servo motorek. Když připojíš napětí, tak ti jen poskočí a pak se ani nehne. Na pootočení potřebuješ střídat póly, což dělá řídící jednotka. Pokud jsou normální volnoběžné otáčky, krokomotorek běhá jak má.
Tipo 1.6 HF Turbo (831B7.046), r.v. 1991 digital, spotřeba kolem 8 l na 100 km:-) Tel: 732 514 955
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
- Příspěvky: 22
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
laska je kurva: sktrtici klapka je pripojena pres svoji osicku na potenciometr, KM je nekde stranou a do skrtici klapky strka aby ji otviral a priviral...
Tipo 1.4 i.e. r.v.90,
najeto cca 200 tis.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.