Porucha na vstřikovací jednotce

Více
17 roků 10 měsíců zpět #16 od stiglitz

Možno sa mýlim ale mne to pripadá na snímač otáčok.
Píše sa tu o tom v dalších rubrikách.
Na funkčnosti toho snímača je hádam založená funkčnosť celého motora.
Ked dostáva riadiaca jednotka nekorektné údaje (impulzy) zo snímača sposobené studakom vo vvútri snímača tak sa to može správať takto ako sa tu uvádza.Riadiaca jednotka pri strate signálu zo snímača nedáva napatie na zap.cievku a aj nevstrekuje benzín.Proste blokuje obidve nejzákladnejšie funkcie na chod motora.
Ale o tom som tu už niekde písal...
Skús a daj vedieť nech sme o čosi múdrejší!?

Snímač otáček je novej, a mám ho asi půl roku, stál příšerných čtrnáct stovek :evil: včera jsem docela dost najezdil a jede to i se chová úplně normálně, teplý i studený, akorát když jsem to ráno natočil - studený tak asi pět vteřin držel dva tisíce na volnoběh - sviňák. A pak už zas jako by s tím nikdy nic nebylo :evil:

stiglitz.
/////
TIPO 1.6 i SX, 1993, 55 kW.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 10 měsíců zpět #17 od amores perros
hanzs: jj, mas pravdu ohledne toho KM, (4 draty tam vedou).
Ted tu zverejnim posledni verzi, spránou a uz posledni.. Opravdu cistili KM a na tu skrtici klapku vubec nesahli. U toho KM, jestli tomu tak muzu rikat (mala cerna krabicak:) ) sundali tu ochranou gumicku, procistili to co tam jezdi a strka do skrtici klapky. Na diagnostice jim to hodilo, ze chyba je v tom servomotorku, takze sem si mel sehnat jinej. Sehnal sem ho (chci podekovat Honzovi, který mi ho posla) a dnes ho vymenil. A Tipo jezdí!!:)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 10 měsíců zpět #18 od hanzs
Odpověděl hanzs pro téma km
amores perros: no tak to je ok, zda se ze tu diagnostiku problemu udelali v servisu dobre

stiglitz: no a jaky mas motor, lepe receno jaky mas vstrikovani? monomotronic, nebo nejaky marelli nebo neco jinyho?

Tipo 1.4 i.e. r.v.90,
najeto cca 200 tis.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 10 měsíců zpět #19 od petr1978

Sorry ze sem nedopsal, musel sem nahle vypadnout.. Takze ke KM.. KM uz beru jen tu malou cernou plastovou krabicku (asi ten černý nerozebiratelný malý obdelník) obsahujici servomotorek a nejakou tu elektriku. Myslel sem ze muj problem je v nem, ale nejspis bude v skrtici klapce na kterou je tremi sroubky pripevnen. Kdyz sem psal ze mi cistili KM tak sem se sekl. Jasne, ten se vycistit neda, cistlili tu skrtici klapku.. Omluva.


Myslím, že to co popisuješ nemá s krokomotorkem nic společného. Je to jenom potenciometr škrtící klapky a krokomotorek je nad tím připojen na koncovku se 4mi drýty. Je to takový váleček s velkou matkou. Mám pocit že je to klíč 24. Ale nemyslím si že je to v krokomotorku.

Tipo 1.6 HF Turbo (831B7.046), r.v. 1991 digital, spotřeba kolem 8 l na 100 km:-) Tel: 732 514 955

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 10 měsíců zpět #20 od stiglitz
Odpověděl stiglitz pro téma Re: km

amores perros: no tak to je ok, zda se ze tu diagnostiku problemu udelali v servisu dobre

stiglitz: no a jaky mas motor, lepe receno jaky mas vstrikovani? monomotronic, nebo nejaky marelli nebo neco jinyho?


Monomotronic. Jestli se dá rozebrat a vyčistit, a není tam co poku-vit, tak bych si s tím pohrál.

stiglitz.
/////
TIPO 1.6 i SX, 1993, 55 kW.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 9 měsíců zpět #21 od hanzs
stiglitz: no u monomotronic plati to co jsem psal staci pripojit tech 12V a vyzkouset, jetli chodi nebo ne... Jinak rozebrany jsem to nemel, takze nevim, jak to jde nebo ne... ale melo by to jit, je to vlastne jen moturek a mala prevodovka...

Tipo 1.4 i.e. r.v.90,
najeto cca 200 tis.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 9 měsíců zpět #22 od stiglitz
Já to zkusím a dám vědět ale asi jsem na to přišel. Funguje ale bude asi na vině špatnej kontakt, ráno jsem jel autem do fabriky a zase se to sralo - i odpoledne takže, jsem při běžícím motoru brutálně vytáh tu zásuvečku a motor vylít do otáček jak splašenej a když jsem ji opět připojil tak si zase pobrukuje na devíti stech. 8O Tak to vo víkendu projedu kontaktolem a navíc si beru tu krabičku domů a vyčistím ji. Aby to bylo komplet. :twisted: :wink:

stiglitz.
/////
TIPO 1.6 i SX, 1993, 55 kW.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 9 měsíců zpět #23 od stiglitz
Takže dneska to bylo zase s drobnýma potížema tak jsem se nakrk a odmontoval ten podělanej krokomotorek, doma jsem to rozebral a vyčistil při rozebírání mi praskly tři ty plastový zámky který to držej po obvodu - je jich tam asi deset. Vyčistil jsem to a zároveň zjistil že tam se opravdu nemá co podělat.. Protože jediný co to pouzdro obsahuje krom motorku je ozubené kolečko a šnek. A nezdálo se že to je nějak zašpiněný, nebo zoxidovaný. Takže motorek je od Bosche a to že jsem ulomil tři zámky nevadí neboť to je stažený ještě třema šroubama po obvodu víceméně. A navíc gumové těsnění - stejně to brání jenom tomu aby tam nenapadal bordel do těch převodů. Nějaký kontakty tam jsou - ty jsem ošetřil. A máznul jsem to. Když jsem to dával zpátky tak jsem objevil ještě jednu kostru na motoru - mrchu a tak je taky zrenovovaná a jednu zásuvku a tu potkalo totéž. Ještě koupím izolačku elektrikářskou a omotám ty gumový manžety kolem kabílků a zásuvek protože se skoro o všech dá říct že jsou v řiti a tudy jde taky vlhko... Takže dneska jsem používal hlavně kontaktol a mazivo - konzervace, a pak to byl projet a vypadá to dobře, dám ještě vědět. Takže to shrnu: "GUT, MATKO, DCERA DALA!" No, mám v sobě nějaký panáky a píva, Kamarádovi se narodila holčička, tak jme to trošku - zapili... :rock: :beer: 8) :wink: :party:

stiglitz.
/////
TIPO 1.6 i SX, 1993, 55 kW.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 9 měsíců zpět #24 od stiglitz
Že jsem se chlubil, já osel. Včera jsem přijel a při parkování jsem sundal nohu z plynu a drželo to vysoký točky skoro tři ticky, tak jsem to zdechnul a po nastartování to bylo zas dobrý. ŠMEJD PODĚLANEJ. Jak na to? Zas to bude sto kiláků v pohodě a pak [smilie=bluecolorz5_pdt_07.gif] [smilie=bluecolorz5_pdt_03.gif] [smilie=bluecolorz5_pdt_20.gif]

stiglitz.
/////
TIPO 1.6 i SX, 1993, 55 kW.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 9 měsíců zpět #25 od Augustin
A kdyz jsi to tam daval, dival jsi se na to, jak vypada ta dosedaci plocha, ktera je uzavirana tim kolikem? Nemuze se Ti stat, ze by se to tam zasekavalo? Je taky mozne, ze ten KM je vadny a nepracuje uz spravne, tzn. ze jiz nedojizdi nadoraz. To by Ti pak delalo to, ze je castecne otevren obtok a bezi to na vyssi otacky.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Vygenerováno za 0.380 sekund
Powered by Kunena fórum