Uz zase a s převodovkou a spojkou

18 roků 10 měsíců zpět #1 od Anonymní
Proto?e mi spojka zabírala a? na konci,
hor?í řazení 1stupně a při vyřazení bylo sly?et spojkové lo?isko, rozhodl jsem
se pro výměnu spojky. Za cenu téměř 8 tisíc jsem dostal novou spojkovou sadu.
V?e na :( . Po odebrání se ze servisu prvních 20km Ok (nebylo ?ádné rozjí?dění)
a pak popojí?dění, téměř bez mo?nosti zařazení 1 i 2.stupně. Spojka je dobře
nastavená, ale dostat tam jedniěku je nadlidský výkon. Kdy? jsem si ?áhnul na
táhla k převodovce, připadají mi nějak s vůlí. Převodovka při řazení je tro?ičku
hlučněj?í a občas myslím sly?ím i spojkové lo?isko. Spojka není ostrá, ale
neprokluzuje. In total téměř v hor?ím stavu jak před opravou.
Děkuji za
jakoukoliv radu.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
18 roků 10 měsíců zpět #2 od PavelM
Nemá? ?patný
sinchrony? Co olej v převodovce? Taky to mů?e dělat nějakej zatuhlej kloub na
těch táhlech řazení.

Fiat Tipo 1.6i.e.kat rv. 91'

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
18 roků 10 měsíců zpět #3 od MOTOKUBA
Mam taky vule :)
a jednička mi tam občas nejde zařadit tak to ře?ím tak ?e dam 2 jen povolim
trochu spojkku vyřadím a pak jde 1 normálně zařadit :wink:

FIAT MAREA 1,8 16V HLX Když bůh tvořil auto tak první jeho slova byla MAREA....

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

18 roků 8 měsíců zpět #4 od Anonymní
Odpověděl Anonymní pro téma řazení
Ahoj
jeden muj známej měl ten samej problém.jak vytahoval motor s auta tak nepodlo?il
převodovku a ohla se mu řadící tyčinka v převodovce v tom domečku a taky ?lo
?patně řadit.kvalty nahoru ?li ?patně a dolu dobře,proto?e ta tyčka byla
ohlá.zkus se podívat.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
18 roků 7 měsíců zpět #5 od lubosbrno
:evil: Nevím co se stalo,ale poslední dobou mi jde špatně zařadit jednička,trojka a pětka / dvojka a čtverka jde v pohodě /.Promazal jsem klouby na táhlech,olej v převodovce je v pořádku,pokud zařadím 1,3,5 tak jede normálně - žádný škubání spojky nebo tak něco,jen ty rychlosti co se dávaj dopředu jdou prostě těžko.Na táhla jsem koukal a neviděl jsem,že by byly nějak ohnutý.Máte někdo nějakou radu,nebo mám rovnou schánět komplet převodovku :? ? Nebo brňáci co tomu rozumíte,nechce se na to někdo podívat a poradit ?

Fiat Tipo 1.4 IE r.v.88 - koupil jsem ho teprve 30.8.2005,tak se
prosím nedivte některým otázkám.Učený z nebe nespadl.Za chvíli ho budu mít rok.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
18 roků 7 měsíců zpět #6 od MichalW
Přesně tohle mi dělalo taky. Problém byl v takové "trojpacce", jak z ní jdou táhla. Je na nápravnici. Je potřeba řádně promazat ten čep, kolem kterého se točí.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
18 roků 7 měsíců zpět #7 od lubosbrno

Přesně tohle mi dělalo taky. Problém byl v takové "trojpacce", jak z ní jdou táhla. Je na nápravnici. Je potřeba řádně promazat ten čep, kolem kterého se točí.


Jo,ještě jednou na to kouknu a znovu všechno důkladně promažu.Je fakt,že po této dlouhodobě solené zimě to bude chtít dost kvalitní údržbu :lol:

Fiat Tipo 1.4 IE r.v.88 - koupil jsem ho teprve 30.8.2005,tak se
prosím nedivte některým otázkám.Učený z nebe nespadl.Za chvíli ho budu mít rok.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
18 roků 7 měsíců zpět #8 od michal_tipar
tu "kostku" bych potřebaval vyndat a opravit, protže mi připadá, že to v ní chodí příliš volně a to způsobuje velkou nepřesnost řazení, jenže je to pod výfukem a musel bych sundat svody...
Občas to profouknu wdčkem abych to promazal, to sice trochu pomůže ale ne 100%

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
18 roků 7 měsíců zpět #9 od petr1978

Přesně tohle mi dělalo taky. Problém byl v takové "trojpacce", jak z ní jdou táhla. Je na nápravnici. Je potřeba řádně promazat ten čep, kolem kterého se točí.


O tomhle mi povídal kamarád co má taky 1.4 a moc mu to pomohlo:-)
Mě jdou taky řadit z tuha 1 a 2, ale není to tak hrozné. Táhla jsem promazal ale je to stejné. Myslím že to je tím že jsou volné a zabírají v jiném úhlu než mají. Ještě jsem neměl čas to vyměnit, ale asi to brzo udělám :)

Tipo 1.6 HF Turbo (831B7.046), r.v. 1991 digital, spotřeba kolem 8 l na 100 km:-) Tel: 732 514 955

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
18 roků 7 měsíců zpět #10 od klidek

Přesně tohle mi dělalo taky. Problém byl v takové "trojpacce", jak z ní jdou táhla. Je na nápravnici. Je potřeba řádně promazat ten čep, kolem kterého se točí.


O tomhle mi povídal kamarád co má taky 1.4 a moc mu to pomohlo:-)
Mě jdou taky řadit z tuha 1 a 2, ale není to tak hrozné. Táhla jsem promazal ale je to stejné. Myslím že to je tím že jsou volné a zabírají v jiném úhlu než mají. Ještě jsem neměl čas to vyměnit, ale asi to brzo udělám :)


ja bych viděl problém v silembloku ktery upevnuje převodovku ke karoserie je velká pravděpodobnost že převod se vychylén ze svého optimalniho místa a pomocí silembloku mužeš drobně korigovat s převodovkou

TIPO 1.1
ABARTH 500 ESSEESSE
MERCEDES VITO
TIPO 1.7 D přestavba na olej - EXITUS
TIPO 1.6 8V na díly - EXITUS

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
18 roků 7 měsíců zpět #11 od lubosbrno
Protože je dneska teplo :sun: ,tak jsem byl dělat :stupid: ty táhla převodovky.
Jsem zjistil,že mám u toho úplně horního táhla co vede od té ,,trojpacky,, k převodovce vyčvachtanej kloub a ostatní k tomu nebudou mít za chvíli daleko.Nevíte někdo jestli se dají normálně koupit nový ? / Všechny tři / - Kolik stojí :$ ???
Nebo se mám zajít podívat na vrakáč jestli nebudou mít nějaký solidní ?

Fiat Tipo 1.4 IE r.v.88 - koupil jsem ho teprve 30.8.2005,tak se
prosím nedivte některým otázkám.Učený z nebe nespadl.Za chvíli ho budu mít rok.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
18 roků 7 měsíců zpět #12 od MichalW
Já jsem kupoval jeden ks asi za 370,-Kč. Problém je v tom, že dvě táhla jdou vyměnit "lehce" (kdo to dělal tak ví proč uvozovky) a třetí táhlo je napevno spojeno s tou "trojpackou" na nápravnici. No napevno - asi by šlo ten kloub rozdělat a pak tam nalisovat nové, ale to asi není úplně ideální. Já měnil jen ta dvě, co jdou vyšroubovat, to třetí jsem měl ještě OK.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
18 roků 7 měsíců zpět #13 od lubosbrno

Já jsem kupoval jeden ks asi za 370,-Kč. Problém je v tom, že dvě táhla jdou vyměnit "lehce" (kdo to dělal tak ví proč uvozovky) a třetí táhlo je napevno spojeno s tou "trojpackou" na nápravnici. No napevno - asi by šlo ten kloub rozdělat a pak tam nalisovat nové, ale to asi není úplně ideální. Já měnil jen ta dvě, co jdou vyšroubovat, to třetí jsem měl ještě OK.



Měl jsem dvě venku a šly lehce / bez uvozovek /, stačí na to dva plochý klíče,bylo to v pohodě.To třetí jsem nevyndával ani se na něj pořádně nedíval,protože jsem zjistil,že to jedno má vyžvejkanej ten kloub,takže jsem si ani nevšiml,jestli to třetí je spojený napevno - na to se musím ještě podívat až bude čas.Kde jsi je kupoval,nemáš na ně www...? Zatím nejlacinější jsem našel za 544,-Kč.

Fiat Tipo 1.4 IE r.v.88 - koupil jsem ho teprve 30.8.2005,tak se
prosím nedivte některým otázkám.Učený z nebe nespadl.Za chvíli ho budu mít rok.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
18 roků 7 měsíců zpět #14 od lubosbrno
Tak dneska jsem dal ty nový táhla.Dělal jsem jenom ty dvě co jsou na matkách,to třetí nalisovaný je ještě O.K.Za kus jsem dal rovný tři stovky.Řazení jde líp,ale než se mi to vyčvachtalo,tak to bylo lepší.Pořád to není ono.Nemá se tam ještě něco štelovat ?

Fiat Tipo 1.4 IE r.v.88 - koupil jsem ho teprve 30.8.2005,tak se
prosím nedivte některým otázkám.Učený z nebe nespadl.Za chvíli ho budu mít rok.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
18 roků 7 měsíců zpět #15 od MichalW
Štelovat by tam nemělo jít nic. Lehce se ti to dělalo proto, protože nemáš naftový motor, který vyplňuje celý motorový prostor :D

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Vygenerováno za 0.484 sekund
Powered by Kunena fórum