Otáčky motoru 1,4 ie... správné? VYŘEŠENO

Více
15 roků 10 měsíců zpět #1 od JiFi
Ahoj, vkladam v dalsim prispevku par videí jak vypadají moje otáčky motoru, mám podezreni, ze je to hrozne málo.. poradte, reknete nazor

Fiat Croma Nuova 1,9JTD MultiJet 88kW 2006

EX Fiat Marea Weekend 1,9TD 100 1998

EX Fiat Tipo 1,4 i.e. 1988

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 10 měsíců zpět #2 od JiFi

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 10 měsíců zpět #3 od JiFi
takze co s tim? toto je stav, kdy mám vymenen rozvodový remen, a hlavne me trapi to davkovani vykonu, pri pdealu uplne na podlaze, dost znatelne zejmena pri studenem motoru

Fiat Croma Nuova 1,9JTD MultiJet 88kW 2006

EX Fiat Marea Weekend 1,9TD 100 1998

EX Fiat Tipo 1,4 i.e. 1988

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 10 měsíců zpět #4 od hondzik1
Ahoj... Nevim, jestli jsem Tě správně pochopil, ale nepustí Tě to přes 4500 ot/min.

Píšeš, že jsi po rozvodech... Nemáš přeskočeno o jeden zub??
Jak je na tom regulátor tlaku paliva?? Palivovej filtr, co čidla?? Nasávanej vzduch atd... Mě to jde normálně až k červenýmu pásmu..
Takže bych vyzkoušel tohle...
Nejdřív, jestli nemám přeskočeno třeba jen o zub.. Překontrolovat rozvody.
Pak jestli čerpadlo dává kolik má, regulátor tlaku paliva jestli je v pohodě, palivovej filtr, vzduchovej filtr.
Když už bych byl u toho, tak kontaktolová kůra.. Ta se nikdy neztratí...

Ale jestli před rozvodama bylo vše v pohodě a dělá to až teď, máš nejspíš přeskočenej řemen o jeden zub..
Uvidíš..

Fiat Tipo 2.0 i.e 8V GRANTURISMO
cca. 350 000 km už je K.O., jen motor je stále O.K.
Nyní Tipo 1.4, 51KW, které mě mile překvapilo..
Bude transplantace a znovuoživení 2.0 ie

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 10 měsíců zpět #5 od Charles
Ahoj, bavili jsme se o tom spolu na icq....podle mě ti ty rozvody ten slavnej mechanik ZKURVIL :!: :!: :!: Sorry za výraz, ale nemohu si pomoci :x Volal jsi mi, že to dělal asi na potřetí, pokud ne na víckrát, a poprvé mu to nešlo vůbec natočit....takže v lepším případě je to pouze skočené o zub, jak píše hondzik1, to jsem ti už taky říkal a nebo v tom horším ten blbec jak to protočil, tak se to trochu potkalo a mohl ohnout dřík nějakýho ventilu :evil: takže máš třeba některej ventil podpálenej.

Poprosím tě o dvě maličkosti:
1) natoč video, kde budeš mít natočenej motor, otevřenou haupnu a budeš taky přidávat plyn. Aby se dalo poslechnout, jestli to někde neklepe a nebo podobně.
2) vyndej svíčky a vyfoť je, pak sem dej fotky

Kdyžtak to zkus hned zítra (dnes podle hodin) a hoď to sem. Pak budeme vědět více ;)

Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - :) Killer on The Road ;-) Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek :)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 10 měsíců zpět #6 od Jenda
V tvém autě sme se vezli oba a oba řídili,takhle to auto nejelo,jelo 2x líp.Tohle bude fakt přeskočený o zub.Ale nezoufej,ještě nejni nic straceno,nebo v kopru.Pořád je šance,že se to jenom správně nastaví a zase pojede jako před tím. :wink:

1.6 DOHC r.v.89,naj.220 000Km,spotř.8.2L/100
Šlape jako hodinky,ale nemá STK,spinká v depozitu.
Opel AstraF 1.7TDs,momentálně plně využito.
Fiat 127, spotř.5.2L/100 ,spinká v garáži.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 10 měsíců zpět #7 od JiFi
no pánové, on sám mechanik me tvrdil, ze to musel dat o jeden zub, aby to vubec jelo, takze tezko rict, co s tim delal. Kdyz to dal udajne dle rysek, tak jsem se tam sel podivat a fakt to vubec jakoby nechtelo jet, dusilo se to otresnym zpusobem... Zkusim natocit nejake to video a taky foto tech svicek.. Faktem je, ze palivovy filtr jsem jeste nemenil a ten vzduchovy take, ale jak rikam, ta rychlost je rapidne nizsi, nez byla pred vymenou rozvodu.. kurnik, ja sam nevim zda na to mam ten remen sundat a vymenit, dal sjem to mechanikovi, ktery tomu snad ma rozumet, kdyz na to ma firmu, holt musim nekoho najti, kdo by se me na to kouknul, blby je na tom to, ze lidi v okoli je na to malo..

Pánové, prosím, nemáte někdo cestu kolem, že by jste mě to pomohli zkontrolovat?

Fiat Croma Nuova 1,9JTD MultiJet 88kW 2006

EX Fiat Marea Weekend 1,9TD 100 1998

EX Fiat Tipo 1,4 i.e. 1988

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 10 měsíců zpět #8 od Tomas-Oaza
vzdyt sem to to rikal jak si byl tu ze to budes mit skoceny o zub

Lancia Kappa 2,4 TDS
Škoda Favorit čundrbudka

www.lanciaklub.cz

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 10 měsíců zpět #9 od JiFi

vzdyt sem to to rikal jak si byl tu ze to budes mit skoceny o zub


To jsi rikal, ale uz to tomu mechosovi davat nechci, tak koho mi doporucis?

Fiat Croma Nuova 1,9JTD MultiJet 88kW 2006

EX Fiat Marea Weekend 1,9TD 100 1998

EX Fiat Tipo 1,4 i.e. 1988

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 10 měsíců zpět #10 od Charles
Počkej, dej to tomu mechanikovi, protože to podělal on sám, prostě reklamace nekvalitně provedených služeb, za který jsi zaplatil asi nemalý peníz :? ať to udělá jak chce, ale aby to jelo stejně jako před výměnou, takovou ludru línou bych nechtěl ani zadarmo, nehledě na to, že to musí mít teď spotřebu jako kráva. Dál by to nepravidelný zapalování mohlo zničit lambdu a pokud pujde nespálenej benzín do výfuku, oddělá ti to katalyzátor, takže nemalé finance za obě položky co jsem napsal :evil:

Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - :) Killer on The Road ;-) Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek :)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 10 měsíců zpět #11 od JiFi
a kurnik, to je dost velky problem, oki, zajedu dnes za tim mechosem a budu reklamovat

hmm, tak nic, nema zajem opravovat

Fiat Croma Nuova 1,9JTD MultiJet 88kW 2006

EX Fiat Marea Weekend 1,9TD 100 1998

EX Fiat Tipo 1,4 i.e. 1988

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 10 měsíců zpět #12 od hondzik1
Na dvoulitru mi taky zkurvili rozvody... Ani správně enastavili vyvažováky... Nakonec aby to dali do kupy, musel jsem jim půjčit knížku jak na to, aby to dali do kupy aspoň tak, aby to jelo...
S těma mechanikama je to děs...
Stejně jsem si to musel dělat pak sám, protože přepli rozvody a okurvili by to hned...
Nejlepší mechanici jsou vždy takový ti "frantové v garáži".
Prostě někdo, kdo se tim neživí a má to jen jako koníček...

Zkus někoho sehnat nebo se zkus domluvit tady s klukama z tvého okolí.. Vždycky to nějak udělat jde..

A čim dřív, tím líp... Než budou škody větší jak píše Charles...
A modli se, ať nemáš podpálenej ventil, nebo ohnutej dřík...

Mechanici bláznivý :twisted: :evil: :x
Co si člověk neudělá, to nemá

Fiat Tipo 2.0 i.e 8V GRANTURISMO
cca. 350 000 km už je K.O., jen motor je stále O.K.
Nyní Tipo 1.4, 51KW, které mě mile překvapilo..
Bude transplantace a znovuoživení 2.0 ie

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 10 měsíců zpět #13 od Tomas-Oaza
tady je ten stejnej problem,taky byly spatne nastaveny rozvody,a to je delal fiat v sobesicich,a ani sme se nestacili divit ze daly novej remen na vychozeny kladky :wink:
www.fiattipo.net/modules.php?name=Forums...viewtopic&t=7937

Lancia Kappa 2,4 TDS
Škoda Favorit čundrbudka

www.lanciaklub.cz

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 10 měsíců zpět #14 od Charles
No já bych byl s tim frantou z garáže opatrnej. Několik takových znám, co to dělají jako přivýdělek (např. bývalý automechanici) a nebo jako koníčka....práce od nich je daleko kvalitnější než z kdejakýho autorizovanýho servisu :!: Nemaj totiž tolik aut, daj si na tom záležet a ve většině případů jsou mnohem levnější ;) Takže já na tyto lidi špínu házet nenechám. Je pravda, že se určitě najdou i lemplové jako ostatně všude, ale ty servisy jsou podle mě o ničem :evil:

Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - :) Killer on The Road ;-) Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek :)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 10 měsíců zpět #15 od hondzik1

No já bych byl s tim frantou z garáže opatrnej. Několik takových znám, co to dělají jako přivýdělek (např. bývalý automechanici) a nebo jako koníčka....práce od nich je daleko kvalitnější než z kdejakýho autorizovanýho servisu :!: Nemaj totiž tolik aut, daj si na tom záležet a ve většině případů jsou mnohem levnější ;) Takže já na tyto lidi špínu házet nenechám. Je pravda, že se určitě najdou i lemplové jako ostatně všude, ale ty servisy jsou podle mě o ničem :evil:

Charlesi to bylo myšlený tak, že od nich je daleko lepší práce...
Nechtěl jsem je urazit...
Mám s nima jen dobrý zkušenosti.... :wink:

Fiat Tipo 2.0 i.e 8V GRANTURISMO
cca. 350 000 km už je K.O., jen motor je stále O.K.
Nyní Tipo 1.4, 51KW, které mě mile překvapilo..
Bude transplantace a znovuoživení 2.0 ie

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Vygenerováno za 0.506 sekund
Powered by Kunena fórum