Otáčky motoru 1,4 ie... správné? VYŘEŠENO

Více
15 roků 10 měsíců zpět #16 od Charles
Aha, já to pochopil, jako že to myslíš ironicky s tim slovem nejlepší...tak to se omlouvám :oops: :oops: :oops:
Já právě taky radši buď si dělám věci sám a nebo s menší pomocí přátel a kamarádů u nichž vím, že nic neodbydou ;)

Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - :) Killer on The Road ;-) Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek :)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 10 měsíců zpět #17 od stiglitz
To si nevybereš. Jsou chlapi, co to dělají jako hobby a jsou zlatý. Pak ti, co to mají jako hobby a jsou to - no k pláči, neboť se domnívají, že všemu rozumí. A to samý platí i o profi dílnách, čili servisech. Jak kdo. Já už třeba dneska vím komu to dám a komu ani náhodou.

stiglitz.
/////
TIPO 1.6 i SX, 1993, 55 kW.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 10 měsíců zpět #18 od hondzik1
Jo to si člověk nevybere no...
Musí se několikrát spálit, aby věděl komu nedávat a komu jo...
A stejně neni nad to udělat si sám... Když si to zku**im sám, můžu nadávat jen sobě... :lol:

Fiat Tipo 2.0 i.e 8V GRANTURISMO
cca. 350 000 km už je K.O., jen motor je stále O.K.
Nyní Tipo 1.4, 51KW, které mě mile překvapilo..
Bude transplantace a znovuoživení 2.0 ie

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 10 měsíců zpět #19 od gabisto
No jo... Napriklad ja, mam znameho, rodinny priatel, co sa tym zivi. Je to velice sikovny chlap, ma asi 2 tony knih v dielne :lol: , vsetky sa volaju JAK NA TO... Porobil si aj sam vela veci do dielne, vyrobil si zeriav, na vytahovanie motora, stahovak na tlmice a pod... No a najnovsie, tento rok by mal dokoncit myslim ze inziniersky studijny program, doteraz bol len Bc.

Chodil som mu pomahat, ked som mal viac casu... A... On ma proste zlate ruky a hlavu. Vzdy vedel teoriu okolo problemu, takisto ako prax ako to spravit. Ja som len cumel 8O ... A netykalo sa to len talianskych aut... Ci to bola MBcka, cez Passat po Audi... Nikdy nic nezbastlil narychlo, len aby to drzalo pokope a ako tak islo... Pokial to neslo spravne, ani majitelovi nevolal, ze je to hotove.

Takze ja tiez viem, komu davam auto, cez koho objednavam veci, ked je treba... a takisto viem, komu a s kym idem do garaze pomoct robit svoje auto :wink: A to je niekedy k nezaplateniu, byt pri operacii svojho milacika a vidiet a vediet, co tam robime :lol: :lol: :lol: :wink:

/F/I/A/T/ Tipo ´90 1,4 8V 52kW (skvela minulost)

Opel Astra G Caravan ´99 1,6 16V 74kW www.astra-g.cz
/F/I/A/T/ Palio Weekend ´99 1,7 TD 51kW www.club-fiat.com
Ford Escort Combi CL ´96 1,4 8V 55kW www.fordclub.sk

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 10 měsíců zpět #20 od stiglitz
Být u toho je dobrý. Ale v zavedený firmě to nejde z důvodu bezpečnosti práce, protože to už je porušení předpisů.

stiglitz.
/////
TIPO 1.6 i SX, 1993, 55 kW.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 10 měsíců zpět #21 od gabisto
No hej, to mas pravdu, ale on je sam o sebe firma, alebo ako to nazvat :lol: ...

A este som zabudol dodat, patri k velmi malo ludom na Slovensku, ktory montuje a vyraba druhe ovladanie pre Autoskoly(aj na motorky), myslim ze ma na to aj patent :wink: Byvaju unho auta na Autoskolu snad z kadzeho kuta Slovenska... A reklamacia ani jedna 8)

No jo, je to prdel, ked clovek sedi na spolujazdcovom mieste a soferuje auto :lol: :lol: :lol:

/F/I/A/T/ Tipo ´90 1,4 8V 52kW (skvela minulost)

Opel Astra G Caravan ´99 1,6 16V 74kW www.astra-g.cz
/F/I/A/T/ Palio Weekend ´99 1,7 TD 51kW www.club-fiat.com
Ford Escort Combi CL ´96 1,4 8V 55kW www.fordclub.sk

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 10 měsíců zpět #22 od Tomas-Oaza
na montaz rizeni pro autoskoly neni potreba zadnej patent.potrebuje jen povoleni od ministerstva dopravy. tady to dela leckterej zamecnik- my z brna jezdime k hodoninu a nebo do jihlavy. Ten od hodonina jezdi montovat na slovensko kazdou chvilu.

Lancia Kappa 2,4 TDS
Škoda Favorit čundrbudka

www.lanciaklub.cz

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 10 měsíců zpět #23 od JiFi
vidim ze se diskuse rozbehla do jinych rozmeru :D no tady mate foto svicek a taky odkaz na video nastartovaneho auta:

Svicky

Motor verze 1
Motor verze 2

Toz charlesi a jendo, mrknete se

Fiat Croma Nuova 1,9JTD MultiJet 88kW 2006

EX Fiat Marea Weekend 1,9TD 100 1998

EX Fiat Tipo 1,4 i.e. 1988

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 10 měsíců zpět #24 od hondzik1

vidim ze se diskuse rozbehla do jinych rozmeru :D no tady mate foto svicek a taky odkaz na video nastartovaneho auta:

Svicky

Motor verze 1
Motor verze 2

Toz charlesi a jendo, mrknete se


Tak svičky maš teda pěkně očouzený všude, což značí celkem nedokonalý spalování a asi i bohatou směs....
Jinak co se těch videí týče.... Nevim jestli jsem slyšel dobře, ale mám dojem že tam to cvakání je, takže bych co nejdřív řešil ty rozvody...
Dřív než to napáchá víc škod....
Mám 1.4 taky a ta je tichoučká, že ani nevim jestli běží...
T :wink:

Fiat Tipo 2.0 i.e 8V GRANTURISMO
cca. 350 000 km už je K.O., jen motor je stále O.K.
Nyní Tipo 1.4, 51KW, které mě mile překvapilo..
Bude transplantace a znovuoživení 2.0 ie

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 10 měsíců zpět #25 od Charles
jo cvaká to krásně, ventily ti otevíraj brzo :? Svíčky taky jsou hrozný, maj být krásně čistý a barva taková cihlová (červenohnědá), tim poznáš, že to pálí jak má ;)
Já vim, že s autem jezdíš do práce, ale moc bych ho netrápil, nedělá mu to dobře :? Jen opravdu klidně, netočit, jen tak do těch 2500ot.

Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - :) Killer on The Road ;-) Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek :)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 10 měsíců zpět #26 od JiFi
no tak mas pravdu, ze ty svicky jsou cerne az moc... to me taky prekvapilo a to cepuji celkem kvalitni benzin... Spise bych to videl na to nedokonale spalovani... Tou bouhatou smesi myslis co? a jinak, mas pravdu ze to kapku tuka, ale ja nejsem tak znaly abych poznal, ze je to spatne...

Rad bych to vyresil brzy, jenze stale nemohu najit nekoho schopneho, kdo mi to udela a jezdit na vysocinu ted nemohu, nejsou money..

Fiat Croma Nuova 1,9JTD MultiJet 88kW 2006

EX Fiat Marea Weekend 1,9TD 100 1998

EX Fiat Tipo 1,4 i.e. 1988

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 10 měsíců zpět #27 od JiFi
to charles:
jo mas pravdu, jezdim s tim do prace.. nehonim to neboj.. holt musi to pockat, nez budu mit penize na to to cele opravit, navic jsem zjistil, ze to chce pretesnit motor, protoze me tam utika nekde olej, mam to cele mastne..

Fiat Croma Nuova 1,9JTD MultiJet 88kW 2006

EX Fiat Marea Weekend 1,9TD 100 1998

EX Fiat Tipo 1,4 i.e. 1988

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 10 měsíců zpět #28 od Charles
ten únik oleje asi bude buď pod ventilovým víkem a nebo pod domkem vačky, to je klasická bolest fiatů na únik oleje :? mě to dělá taky, těsnění mám koupené, jen čekám, až se umoudří počasí :) ale to asi bude chvíli trvat když vidim jak venku padá sníh a docela přibývá :(
Kdyžtak udělej fotku motoru, kde to máš od oleje plus něco kolem, ale asi to bude jasné ;)

Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - :) Killer on The Road ;-) Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek :)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 10 měsíců zpět #29 od Tomas-Oaza

čekám, až se umoudří počasí :) ale to asi bude chvíli trvat když vidim jak venku padá sníh a docela přibývá :(

no konecne, na to cekam jak na smilovani :lol: za chvilu povalim nachystat traktor a doufam ze v noci bude vyjezd :lol: :lol: :lol:

Lancia Kappa 2,4 TDS
Škoda Favorit čundrbudka

www.lanciaklub.cz

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 10 měsíců zpět #30 od hondzik1

no tak mas pravdu, ze ty svicky jsou cerne az moc...... Tou bouhatou smesi myslis co?

Rad bych to vyresil brzy, jenze stale nemohu najit nekoho schopneho,


Ono to nebude přímo bohatá směs... Jen jak Ti špatně otvíraj ventily, tak do válce nenasaje vše co má, něco zůstane v sání a při dalším otevření to vezmě jakoby dvojnásobnou dávku...
Tu to samozřejmě nespálí, zbytek shoří ve výfuku a určitě i v katu...
To je to nepravidelný dávkování výkonu, začneš nejspíš pozorovat i větší spotřebu...
Auto určitě jede divně, cuká, nemá snahu táhnout..

S těma prachama je to na prd no... Kdybych nebyl z druhého konce republiky, tak by jsme se domluvili... Takhle jedině, jestli máš někoho z fiat fóra ve svém okolí, kdo by byl ochoten Ti s tím pomoci dřív, než to bude špatný...
Jinak jak píše charles : Netočit, nedávat ho do tahu a jen lehtat plynovej pedál... Máš teď v ohrožení hlavu, hrozí i podpálení ventilu, katalizátor a lambda si taky užívaj...

Fiat Tipo 2.0 i.e 8V GRANTURISMO
cca. 350 000 km už je K.O., jen motor je stále O.K.
Nyní Tipo 1.4, 51KW, které mě mile překvapilo..
Bude transplantace a znovuoživení 2.0 ie

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Vygenerováno za 0.579 sekund
Powered by Kunena fórum