Otáčky motoru 1,4 ie... správné? VYŘEŠENO
Fiat Croma Nuova 1,9JTD MultiJet 88kW 2006
EX Fiat Marea Weekend 1,9TD 100 1998
EX Fiat Tipo 1,4 i.e. 1988
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
http://cz.youtube.com/watch?v=ab1JkEUJlck
http://cz.youtube.com/watch?v=OlN77hMUVqI
http://cz.youtube.com/watch?v=PAfpE7MN3C0
Fiat Croma Nuova 1,9JTD MultiJet 88kW 2006
EX Fiat Marea Weekend 1,9TD 100 1998
EX Fiat Tipo 1,4 i.e. 1988
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Fiat Croma Nuova 1,9JTD MultiJet 88kW 2006
EX Fiat Marea Weekend 1,9TD 100 1998
EX Fiat Tipo 1,4 i.e. 1988
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Píšeš, že jsi po rozvodech... Nemáš přeskočeno o jeden zub??
Jak je na tom regulátor tlaku paliva?? Palivovej filtr, co čidla?? Nasávanej vzduch atd... Mě to jde normálně až k červenýmu pásmu..
Takže bych vyzkoušel tohle...
Nejdřív, jestli nemám přeskočeno třeba jen o zub.. Překontrolovat rozvody.
Pak jestli čerpadlo dává kolik má, regulátor tlaku paliva jestli je v pohodě, palivovej filtr, vzduchovej filtr.
Když už bych byl u toho, tak kontaktolová kůra.. Ta se nikdy neztratí...
Ale jestli před rozvodama bylo vše v pohodě a dělá to až teď, máš nejspíš přeskočenej řemen o jeden zub..
Uvidíš..
Fiat Tipo 2.0 i.e 8V GRANTURISMO
cca. 350 000 km už je K.O., jen motor je stále O.K.
Nyní Tipo 1.4, 51KW, které mě mile překvapilo..
Bude transplantace a znovuoživení 2.0 ie
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Poprosím tě o dvě maličkosti:
1) natoč video, kde budeš mít natočenej motor, otevřenou haupnu a budeš taky přidávat plyn. Aby se dalo poslechnout, jestli to někde neklepe a nebo podobně.
2) vyndej svíčky a vyfoť je, pak sem dej fotky
Kdyžtak to zkus hned zítra (dnes podle hodin) a hoď to sem. Pak budeme vědět více
Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - Killer on The Road Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
1.6 DOHC r.v.89,naj.220 000Km,spotř.8.2L/100
Šlape jako hodinky,ale nemá STK,spinká v depozitu.
Opel AstraF 1.7TDs,momentálně plně využito.
Fiat 127, spotř.5.2L/100 ,spinká v garáži.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Pánové, prosím, nemáte někdo cestu kolem, že by jste mě to pomohli zkontrolovat?
Fiat Croma Nuova 1,9JTD MultiJet 88kW 2006
EX Fiat Marea Weekend 1,9TD 100 1998
EX Fiat Tipo 1,4 i.e. 1988
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
- Příspěvky: 706
Lancia Kappa 2,4 TDS
Škoda Favorit čundrbudka
www.lanciaklub.cz
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
vzdyt sem to to rikal jak si byl tu ze to budes mit skoceny o zub
To jsi rikal, ale uz to tomu mechosovi davat nechci, tak koho mi doporucis?
Fiat Croma Nuova 1,9JTD MultiJet 88kW 2006
EX Fiat Marea Weekend 1,9TD 100 1998
EX Fiat Tipo 1,4 i.e. 1988
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - Killer on The Road Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
hmm, tak nic, nema zajem opravovat
Fiat Croma Nuova 1,9JTD MultiJet 88kW 2006
EX Fiat Marea Weekend 1,9TD 100 1998
EX Fiat Tipo 1,4 i.e. 1988
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
S těma mechanikama je to děs...
Stejně jsem si to musel dělat pak sám, protože přepli rozvody a okurvili by to hned...
Nejlepší mechanici jsou vždy takový ti "frantové v garáži".
Prostě někdo, kdo se tim neživí a má to jen jako koníček...
Zkus někoho sehnat nebo se zkus domluvit tady s klukama z tvého okolí.. Vždycky to nějak udělat jde..
A čim dřív, tím líp... Než budou škody větší jak píše Charles...
A modli se, ať nemáš podpálenej ventil, nebo ohnutej dřík...
Mechanici bláznivý
Co si člověk neudělá, to nemá
Fiat Tipo 2.0 i.e 8V GRANTURISMO
cca. 350 000 km už je K.O., jen motor je stále O.K.
Nyní Tipo 1.4, 51KW, které mě mile překvapilo..
Bude transplantace a znovuoživení 2.0 ie
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
- Příspěvky: 706
www.fiattipo.net/modules.php?name=Forums...viewtopic&t=7937
Lancia Kappa 2,4 TDS
Škoda Favorit čundrbudka
www.lanciaklub.cz
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - Killer on The Road Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Charlesi to bylo myšlený tak, že od nich je daleko lepší práce...No já bych byl s tim frantou z garáže opatrnej. Několik takových znám, co to dělají jako přivýdělek (např. bývalý automechanici) a nebo jako koníčka....práce od nich je daleko kvalitnější než z kdejakýho autorizovanýho servisu Nemaj totiž tolik aut, daj si na tom záležet a ve většině případů jsou mnohem levnější Takže já na tyto lidi špínu házet nenechám. Je pravda, že se určitě najdou i lemplové jako ostatně všude, ale ty servisy jsou podle mě o ničem
Nechtěl jsem je urazit...
Mám s nima jen dobrý zkušenosti....
Fiat Tipo 2.0 i.e 8V GRANTURISMO
cca. 350 000 km už je K.O., jen motor je stále O.K.
Nyní Tipo 1.4, 51KW, které mě mile překvapilo..
Bude transplantace a znovuoživení 2.0 ie
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.