Vliv počasí na spotřebu a jiné faktory...

Více
15 roků 3 měsíců zpět #16 od Tomas-Oaza
tak to tu baterku nemas nejak extra dobrou, musi nastartovat i po tydnu stani. :wink:

Lancia Kappa 2,4 TDS
Škoda Favorit čundrbudka

www.lanciaklub.cz

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 3 měsíců zpět #17 od Dresik
Tak to je nejaky sunt. Ja mam v 1.6 tu nejslabsi co existuje normalne v pohode po tydnu chytla na drc..

AR 156 1.9 JTDm
Lancia Lybra SW 1.9 JTD
Lancia Delta HPE HF Turbo
Piaggio NRG Salit Sport
www.lanciaklub.cz
eSHOP-vybavení dílen, nářadí,nástroje.Pište co potřebujete:)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 3 měsíců zpět #18 od Tomas-Oaza
u vas to dresi vubec nejak chyta,co? hlavne na klice :total: :total: ,delate chujoviny a tak to dopada

Lancia Kappa 2,4 TDS
Škoda Favorit čundrbudka

www.lanciaklub.cz

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 3 měsíců zpět #19 od Dresik
Jo za kliku u dveri chytam casto :D

AR 156 1.9 JTDm
Lancia Lybra SW 1.9 JTD
Lancia Delta HPE HF Turbo
Piaggio NRG Salit Sport
www.lanciaklub.cz
eSHOP-vybavení dílen, nářadí,nástroje.Pište co potřebujete:)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 3 měsíců zpět #20 od Tomas-Oaza
ja myslim ze to nebyla klika dverni,ale motorova :lol: :lol:

Lancia Kappa 2,4 TDS
Škoda Favorit čundrbudka

www.lanciaklub.cz

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 3 měsíců zpět #21 od Charles
zase je to tu už OT :IT:

No tak klasický bimetalový automatický sytič, ne?


jak jsi to myslel? u mýho benzína o ničem takovym nevim, tam je to řízený čidlama teploty a TD má ruční předsuvník ne?

Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - :) Killer on The Road ;-) Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek :)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 3 měsíců zpět #22 od Palinko46
ma predsuvnik.ale mne asi nefunguje nech je aka kolkvek zima tak to ma stale tie iste otačky na volnobeh.medzi 0 a 1500 mam to za polovicou 2 čiarky niekedy jednu ta druha niekedy blikne. :)

FIAT TIPO 1.9TDs predosly majitel Majster.302 000 km motor super, uz je v novej kasni.Pomaly davany do kopy :D

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 3 měsíců zpět #23 od JohnyPetnik
Zdravím Chlapi,
jen Vám tu pisnu osobní zkušenost s termostatem a jeho jednoduchou opravou. Mám Tipo 1.4 míval sem teplotu do 70°C. Jednoduše sem termostat vymontoval a rozebral zkrátil ten trn, který se vysune, když se termostat zahřeje a tím pádem pouší vodu do "velkého okruhu" a teplota už je zase v poho. Myslím, že je teda zbytečné kupovat nový :wink: Jo, a ten trn sem zkátil cca. o 1mm, tak zkuste laborovat...

a mám dotaz: do jaké teploty motoru jede automatický sitič? Víte to někdo? Nikde sem tonenašel.

Pokud byste měli nějaký dotaz k úpravě, tak sem s ním, rád ho zodpovím.

TIPO 1.4 OHC - r.v. 1990 - první Tipo a kéž by nebylo i poslední
Začínám Tipkařit a každá dobrá rada nad zlato =)
od května 2010 už néní Tipo, bylo odejito

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 3 měsíců zpět #24 od jirkaR
tak u 2.0 jsem taky nic nespozoroval a to mám odpojený čidlo teploty vzduchu a bereto 9l na 100

Fiat Tipo
2.0.Ie Po GO Motoru r.1990 zel.metal

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 2 měsíců zpět #25 od JiFi
taky se přidám do diskuse... co jsem dostal novou palubku od Charlese, tak jsem si rikal, ze jestli to ukazujes spravne a viditelne ano, i dkyz jak kdy, ujedu 20km a rucicka se pohne o jednu carecku, ale zase na druhou stranu, kdyz jsem prepocitaval kolik mi to zere, tak mi vyslo neco kolem 7l/100km. Takze cidla jsou asi oki a plovak mozna taky, i kdyz ten jsem jeste netestil :D schvalne zkusim to co se tu psalo, az najedu 100km po natankovani plne nadrze, docepuji a uvidime, kolik to zere... ale kolony, ty to zhorsuji, je to fakt des, v poslednich dnech jsem muselk chte nechte zajet az do centra Brna a vsude ucpany, totalne ucpany, motoru se to moc nelibilo to popojizdeni o par metru. To je tak kdyz nejaky dement uzavre dve hlavni dopravni tepny (ulice Husická a jeste Pekařská)...

Fiat Croma Nuova 1,9JTD MultiJet 88kW 2006

EX Fiat Marea Weekend 1,9TD 100 1998

EX Fiat Tipo 1,4 i.e. 1988

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 2 měsíců zpět #26 od Tomas-Oaza

taky se přidám do diskuse... co jsem dostal novou palubku od Charlese, tak jsem si rikal, ze jestli to ukazujes spravne a viditelne ano, i dkyz jak kdy, ujedu 20km a rucicka se pohne o jednu carecku, ale zase na druhou stranu, kdyz jsem prepocitaval kolik mi to zere, tak mi vyslo neco kolem 7l/100km. Takze cidla jsou asi oki a plovak mozna taky, i kdyz ten jsem jeste netestil :D schvalne zkusim to co se tu psalo, az najedu 100km po natankovani plne nadrze, docepuji a uvidime, kolik to zere... ale kolony, ty to zhorsuji, je to fakt des, v poslednich dnech jsem muselk chte nechte zajet az do centra Brna a vsude ucpany, totalne ucpany, motoru se to moc nelibilo to popojizdeni o par metru. To je tak kdyz nejaky dement uzavre dve hlavni dopravni tepny (ulice Husická a jeste Pekařská)...

to je zavreny od lonskyho cervna jestli sis nevsim. a ucpany brno byvalo kazdej den od 15 - 17 hod na hlavnich tazich :wink:

Lancia Kappa 2,4 TDS
Škoda Favorit čundrbudka

www.lanciaklub.cz

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

  • obelix
15 roků 2 měsíců zpět #27 od obelix
zdravím vás také sem měl problemy s ohříváním motoru a následnou višší spotřebou,což sem částečně odstranil víměnou termostatu,ktrý jak sem po vyndání zjistil otvíral při 83 stupních,což je málo,dal sem tam upravený termostat na favorit a je to ok.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 1 měsíc zpět #28 od esox25
Ahojte. Zistil som, že mám spotrebu nejakých 14l. Skúste mi, ak sa niekomu chce napísať nejaký tip. Co by som mal vymeniť. Okrem karburátora. Mám 1,4 karbec. 89. Menil som palivový filter, vzduch filt. sviečky, hlavu rozdelovača, s palcom. Nič ma už nenapadá.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 1 měsíc zpět #29 od Charles

Ahojte. Zistil som, že mám spotrebu nejakých 14l. Skúste mi, ak sa niekomu chce napísať nejaký tip. Co by som mal vymeniť. Okrem karburátora. Mám 1,4 karbec. 89. Menil som palivový filter, vzduch filt. sviečky, hlavu rozdelovača, s palcom. Nič ma už nenapadá.


Zajeď si na emise, aby ti auto napojili na měřák a podle toho ti stáhli směs...u karbecu mě už nenapadá nic, co by zvýšilo spotřebu. Asi máš moc bohatou směs.

Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - :) Killer on The Road ;-) Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek :)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 1 měsíc zpět #30 od esox25
Ano, to ma napadlo, lenže ked som menil sviečky, tie staré mali farbu ako lusk. Niekde som tu čítal, že to je indikátor bohatosti zmesi.
A pri poslednej emisnej mi to technik nastavil, ževraj. Ja sa bojím do toho vrtať, nech to nerozhasím.

Inak zohnal som si taký prístroj, ktorý sa namontuje namiesto sviečky. Potom vidíš plameň, a podla jeho farby nastavuješ zmes.
Stretol sa s tým niekto? Dá sa tomu veriť?

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Vygenerováno za 0.529 sekund
Powered by Kunena fórum