Vliv počasí na spotřebu a jiné faktory...

Více
15 roků 1 měsíc zpět #31 od Ram512

to Funman: mě to dělá to samé, chvíli drží ty 2000ot. a pak po řekněme 2 minutách to spadne na 1200ot. prostě mráz je svině zlá :? občas mi i volnoběh trošku houpe, což normálně mi nedělá nikdy :roll:

No mě jak nastartuju za studena tak mi hned otáčky klesnou na těch 900otáček. Je to špatné nebo to má tak být?

Fiat Tipo 1.4ie ,1989 ,190000 km. STK 5/2012 :)

Soubor přílohy:
[/URL

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 1 měsíc zpět #32 od MarianBarton
Mě to vylítne na 2000, chvilku se ohřeje, přesně za 4 minuty mám 90°, pak to klesne na 900

TIPO 1.6 DOHC 90hp (149.C2.046) - r.v. 1989

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 1 měsíc zpět #33 od michal_tipar
2000 za studena je docela hodně, mě to jde na nějakých 1200-1500. Když zavře sytič, tak spadnou na cca 800-900. Občas se mi ale stává, že nevyběhnou otáčky po startu jak mají, zůstanou někde kolem 1200 a nespustí se dobíjení a ABS, musím ťuknout do plynu, aby otáčky překročily cca 1500, a pak už přestanou kontrolky svítit a je to vpoho, dělá to asi dva roky, nevím proč, ale nijak mě to neobtěžuje, tak to nechávám, žít...
Dělá to i když je motor už teplej, ale jen občas...

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 1 měsíc zpět #34 od MarianBarton
Dle mého to je na stejném principujako altík. Musíš překročit určité otáčky, aby to začalo řádně fungovat

TIPO 1.6 DOHC 90hp (149.C2.046) - r.v. 1989

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 1 měsíc zpět #35 od esox25
Páni, len sa chcem opýtať, či môže chudobná zmes mať vplyv na spotrebu benzínu. Myslím tým, či môže zapríčiniť vysokú spotrebu.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 1 měsíc zpět #36 od Charles

Páni, len sa chcem opýtať, či môže chudobná zmes mať vplyv na spotrebu benzínu. Myslím tým, či môže zapríčiniť vysokú spotrebu.


Ono je to u karbecu dost zajímavé. Ladil jsem takhle škodovku. Pokud máš chudou směs, tak auto nejede a musíš pořád mít plyn na podlaze. Takže to bude i více žrát. A když je moc bohatá, auto jede jako drak, nemusíš tolik šlapat na plyn, ale žere snad ještě víc. Prostě složení smysi je důležité. Tohle je výhoda stříkaček, kde to složení určuje lambda a další čidla ;) Ale zase na úpravy výkonu, je lepší karbec, kde si přidáš právě benzín a jede to lépe :)

Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - :) Killer on The Road ;-) Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek :)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 1 měsíc zpět #37 od esox25
Myslím, že zmes mám chudobnú, ale nejdem sa do toho hrabať, lebo to rozhasím ešte viac. V pondelok som objednaný do Martina, majú tam nejakú akciu na fiaty. Za 10 eur skontrolujú skoro celé auto. Tak si dám nastaviť aj karbec. Dúfam že sa mi spotreba zníži aspoň o dva litre.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Vygenerováno za 1.298 sekund
Powered by Kunena fórum