Přidání čidla na tlak oleje pro budík.

Více
15 roků 4 měsíců zpět #1 od Libor
Zajímalo by mě jak jste kdo řešil přidání čidla na tlak oleje pro budík, když tam mám čidlo jen pro kontrolku v palubce. Čidlo pro budík jsem si už sehnal z Cromy a budík mám z Alfy 33...ale ted jde o to kam ho našroubovat? ... vyhazovat kontrolkový čidlo se mi nechce a napadá mě sehnat nějaké téčko a čidla dát na něj.. dělá se nějaké T ? Nebo jak jste to řešily vy? Jde o 1,9 TD. Díky.

F/I/A/T/ Tempra 1,9 TD 1993 250tis.km
Moje hobby www.foto-tapety.cz

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 4 měsíců zpět #2 od Kůrkyn
Sežeň si šroubení z 1.5 žigula, tam je pro snímač tlaku odbočka.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 4 měsíců zpět #3 od TooM-As
nevím jak u td ale u u 2.0 jsou záslepky které stačí vyšroubovat ..

Bývalé:
fiat tipo 1.6 DOHC 66kw
fiat tipo 2.0 8V 83kw
fiat tipo 2.0 16V 107kw
Současné:
Fiat tipo 4x4 2.0 8VT 130kw

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 4 měsíců zpět #4 od Libor
No právě, Charles už mi taky psal přes ICQ, ze tam má 2 díry na čidla...ale on má benzín .... potřeboval bych někoho kdo má TD a ví která ta záslepka je pravá..protože kolem olejového čerpadla je víc šroubů které by mohly být záslepky, sice mám na jeden spadeno, ale pokud někdo ví, tak bych nemusel testovat... asi to budu o víkendu dělat.

F/I/A/T/ Tempra 1,9 TD 1993 250tis.km
Moje hobby www.foto-tapety.cz

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 4 měsíců zpět #5 od skypan

No právě, Charles už mi taky psal přes ICQ, ze tam má 2 díry na čidla...ale on má benzín .... potřeboval bych někoho kdo má TD a ví která ta záslepka je pravá..protože kolem olejového čerpadla je víc šroubů které by mohly být záslepky, sice mám na jeden spadeno, ale pokud někdo ví, tak bych nemusel testovat... asi to budu o víkendu dělat.

jestli si dobře vzpomínám,tak Tds Tempra neměla orygo výztup na tlak oleje do budíku...ale Prisma ano a měla to řešený tak,že čidlo na kontrolku bylo delší a mezi to byla vsazená odbočka na snímač tlaku do budíku.
je ptřeba aby si měřil tlak výztupu mazání od čerpadla a nejlépe za klikou,než dojde kánálky na vačkovou řídel,abys věděl že klika je stále mazaná a měl tak poměrně přesné hodnoty tlaku oleje měřené na budíku.

Tempra 1.9TDs-už je pryč,měl sem jí pět let,nebylo to nudné auto,jako tedˇvlastním
TedˇŠvedské Audi,s obsahem pěti pivních půllitříků

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 4 měsíců zpět #6 od TooM-As

No právě, Charles už mi taky psal přes ICQ, ze tam má 2 díry na čidla...ale on má benzín .... potřeboval bych někoho kdo má TD a ví která ta záslepka je pravá..protože kolem olejového čerpadla je víc šroubů které by mohly být záslepky, sice mám na jeden spadeno, ale pokud někdo ví, tak bych nemusel testovat... asi to budu o víkendu dělat.

jestli si dobře vzpomínám,tak Tds Tempra neměla orygo výztup na tlak oleje do budíku...ale Prisma ano a měla to řešený tak,že čidlo na kontrolku bylo delší a mezi to byla vsazená odbočka na snímač tlaku do budíku.
je ptřeba aby si měřil tlak výztupu mazání od čerpadla a nejlépe za klikou,než dojde kánálky na vačkovou řídel,abys věděl že klika je stále mazaná a měl tak poměrně přesné hodnoty tlaku oleje měřené na budíku.


tlak je ve všech místech systému stejný ..

Bývalé:
fiat tipo 1.6 DOHC 66kw
fiat tipo 2.0 8V 83kw
fiat tipo 2.0 16V 107kw
Současné:
Fiat tipo 4x4 2.0 8VT 130kw

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 4 měsíců zpět #7 od TooM-As

No právě, Charles už mi taky psal přes ICQ, ze tam má 2 díry na čidla...ale on má benzín .... potřeboval bych někoho kdo má TD a ví která ta záslepka je pravá..protože kolem olejového čerpadla je víc šroubů které by mohly být záslepky, sice mám na jeden spadeno, ale pokud někdo ví, tak bych nemusel testovat... asi to budu o víkendu dělat.


já bych zkusil záslepku někde hned vedle čidla pro kontrolku .. pokud tam někde blízko je. prostě ji odšroubuj a pokud bude od oleje tak je tam olej a když to ucpeš prstem , poprosíš někoho aby ti zastartoval (ale jen aby to otočilo motorem ) uvidíš jestli je ten olej pod tlakem.

další varianta je že si koupíš toto : speedpro.cz/redukce-pripojeni-cidel-budiku-p-1062.html

Bývalé:
fiat tipo 1.6 DOHC 66kw
fiat tipo 2.0 8V 83kw
fiat tipo 2.0 16V 107kw
Současné:
Fiat tipo 4x4 2.0 8VT 130kw

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 4 měsíců zpět #8 od rs


tlak je ve všech místech systému stejný ..


Jsi si zcela jist Tome? Vim o par mistech kde tadle teorie neplati. :lol:

Quod licet Jovi,non licet bovi.
Persona non grata.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 4 měsíců zpět #9 od mt-tuning


tlak je ve všech místech systému stejný ..


Jsi si zcela jist Tome? Vim o par mistech kde tadle teorie neplati. :lol:



u tommovych motorov ta teoria urcite neplati... :lol:

mt-tuning
fiat tipo 2.0 16v
vw passat 1.8t 20v sport
skoda 110r

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 4 měsíců zpět #10 od rs
No na tom neco bude. On ma specificke motory, ktere funguji i bez oleje jenze vzdy max 100km. Cimpak to tez bude. :lol:

Quod licet Jovi,non licet bovi.
Persona non grata.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 4 měsíců zpět #11 od skypan
třeba zkouší nové speciální maziva,a třeba i za vačkou má takový tlak až se nafukujou šály na klice :lol: :lol:

Tempra 1.9TDs-už je pryč,měl sem jí pět let,nebylo to nudné auto,jako tedˇvlastním
TedˇŠvedské Audi,s obsahem pěti pivních půllitříků

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 4 měsíců zpět #12 od Libor
Tak jsem povolil jeden šroub který vypadal na záslepku, zespod pod olejovým čerpadlem, a začal prosakovat olej... takže to vypadá na záslepku... snad zítra zkusím našroubovat čidlo na kontrolku nebo to na budík a uvidím jestli je to ta díra co potřebuju :lol:

F/I/A/T/ Tempra 1,9 TD 1993 250tis.km
Moje hobby www.foto-tapety.cz

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 4 měsíců zpět #13 od Libor
Dnes jsem se k tomu konečně dostal a je vyhráno... ten šroub co je přímo svisle dole pod klasickým spínačem na kontrolku je opravdu záslepka do které jde natočit čidlo. A ted jeden dotaz, jaký máte na TDčku tlaky oleje ? Zatím jsem to zkoušel jen na studeném motoru ale ukazovalo to kolem 6-7 barů, je jasné že až se to ohřeje tak to spadne. Jde o to jestli nekecá budík, protože čidlo je z Cromy a budík z Alfy, když motor nebeží tak budík opravdu ukazuje 0.

F/I/A/T/ Tempra 1,9 TD 1993 250tis.km
Moje hobby www.foto-tapety.cz

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 4 měsíců zpět #14 od skypan

Dnes jsem se k tomu konečně dostal a je vyhráno... ten šroub co je přímo svisle dole pod klasickým spínačem na kontrolku je opravdu záslepka do které jde natočit čidlo. A ted jeden dotaz, jaký máte na TDčku tlaky oleje ? Zatím jsem to zkoušel jen na studeném motoru ale ukazovalo to kolem 6-7 barů, je jasné že až se to ohřeje tak to spadne. Jde o to jestli nekecá budík, protože čidlo je z Cromy a budík z Alfy, když motor nebeží tak budík opravdu ukazuje 0.

jak budíky tak čidla jsou stejně orientzační(i jiné měřící zařízení např tacho.,otáčkoměr a pod),páč jínáč bys musel míti tyto věci kalibrované a pravidelně to obnovovat(viz,plynové hodiny,hlavní hodiny na měření vody),takže k tomuto.
u Lancie sem míval naposledy budík tlaku oleje(u žigula 1500)byl budík taky(nadávali tomu"maslo",pa rusky)
kdyš je olej studený tak má vysokou vyskozitu-hustotu tím pádem má velý tlak, při zahřátí na provozní teplotu to rapidně padá...ale měl by mazat od 05-1baru,teda alesponˇ :wink:

Tempra 1.9TDs-už je pryč,měl sem jí pět let,nebylo to nudné auto,jako tedˇvlastním
TedˇŠvedské Audi,s obsahem pěti pivních půllitříků

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 4 měsíců zpět #15 od Libor
Už jsem to ozkoušel i na ohřátém motoru.... při cca 2000ot. je tlak kolem 6 barů a to potom i při vyšších otáčkách. Na volnoběh se drží kolem 2-2,5 baru.... takže to snad vypadá na funkčnost :D

F/I/A/T/ Tempra 1,9 TD 1993 250tis.km
Moje hobby www.foto-tapety.cz

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Vygenerováno za 0.592 sekund
Powered by Kunena fórum