Přidání čidla na tlak oleje pro budík.
F/I/A/T/ Tempra 1,9 TD 1993 250tis.km
Moje hobby www.foto-tapety.cz
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Bývalé:
fiat tipo 1.6 DOHC 66kw
fiat tipo 2.0 8V 83kw
fiat tipo 2.0 16V 107kw
Současné:
Fiat tipo 4x4 2.0 8VT 130kw
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
F/I/A/T/ Tempra 1,9 TD 1993 250tis.km
Moje hobby www.foto-tapety.cz
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
jestli si dobře vzpomínám,tak Tds Tempra neměla orygo výztup na tlak oleje do budíku...ale Prisma ano a měla to řešený tak,že čidlo na kontrolku bylo delší a mezi to byla vsazená odbočka na snímač tlaku do budíku.No právě, Charles už mi taky psal přes ICQ, ze tam má 2 díry na čidla...ale on má benzín .... potřeboval bych někoho kdo má TD a ví která ta záslepka je pravá..protože kolem olejového čerpadla je víc šroubů které by mohly být záslepky, sice mám na jeden spadeno, ale pokud někdo ví, tak bych nemusel testovat... asi to budu o víkendu dělat.
je ptřeba aby si měřil tlak výztupu mazání od čerpadla a nejlépe za klikou,než dojde kánálky na vačkovou řídel,abys věděl že klika je stále mazaná a měl tak poměrně přesné hodnoty tlaku oleje měřené na budíku.
Tempra 1.9TDs-už je pryč,měl sem jí pět let,nebylo to nudné auto,jako tedˇvlastním
TedˇŠvedské Audi,s obsahem pěti pivních půllitříků
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
jestli si dobře vzpomínám,tak Tds Tempra neměla orygo výztup na tlak oleje do budíku...ale Prisma ano a měla to řešený tak,že čidlo na kontrolku bylo delší a mezi to byla vsazená odbočka na snímač tlaku do budíku.No právě, Charles už mi taky psal přes ICQ, ze tam má 2 díry na čidla...ale on má benzín .... potřeboval bych někoho kdo má TD a ví která ta záslepka je pravá..protože kolem olejového čerpadla je víc šroubů které by mohly být záslepky, sice mám na jeden spadeno, ale pokud někdo ví, tak bych nemusel testovat... asi to budu o víkendu dělat.
je ptřeba aby si měřil tlak výztupu mazání od čerpadla a nejlépe za klikou,než dojde kánálky na vačkovou řídel,abys věděl že klika je stále mazaná a měl tak poměrně přesné hodnoty tlaku oleje měřené na budíku.
tlak je ve všech místech systému stejný ..
Bývalé:
fiat tipo 1.6 DOHC 66kw
fiat tipo 2.0 8V 83kw
fiat tipo 2.0 16V 107kw
Současné:
Fiat tipo 4x4 2.0 8VT 130kw
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
No právě, Charles už mi taky psal přes ICQ, ze tam má 2 díry na čidla...ale on má benzín .... potřeboval bych někoho kdo má TD a ví která ta záslepka je pravá..protože kolem olejového čerpadla je víc šroubů které by mohly být záslepky, sice mám na jeden spadeno, ale pokud někdo ví, tak bych nemusel testovat... asi to budu o víkendu dělat.
já bych zkusil záslepku někde hned vedle čidla pro kontrolku .. pokud tam někde blízko je. prostě ji odšroubuj a pokud bude od oleje tak je tam olej a když to ucpeš prstem , poprosíš někoho aby ti zastartoval (ale jen aby to otočilo motorem ) uvidíš jestli je ten olej pod tlakem.
další varianta je že si koupíš toto : speedpro.cz/redukce-pripojeni-cidel-budiku-p-1062.html
Bývalé:
fiat tipo 1.6 DOHC 66kw
fiat tipo 2.0 8V 83kw
fiat tipo 2.0 16V 107kw
Současné:
Fiat tipo 4x4 2.0 8VT 130kw
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
tlak je ve všech místech systému stejný ..
Jsi si zcela jist Tome? Vim o par mistech kde tadle teorie neplati.
Quod licet Jovi,non licet bovi.
Persona non grata.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
tlak je ve všech místech systému stejný ..
Jsi si zcela jist Tome? Vim o par mistech kde tadle teorie neplati.
u tommovych motorov ta teoria urcite neplati...
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Quod licet Jovi,non licet bovi.
Persona non grata.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Tempra 1.9TDs-už je pryč,měl sem jí pět let,nebylo to nudné auto,jako tedˇvlastním
TedˇŠvedské Audi,s obsahem pěti pivních půllitříků
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
F/I/A/T/ Tempra 1,9 TD 1993 250tis.km
Moje hobby www.foto-tapety.cz
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
F/I/A/T/ Tempra 1,9 TD 1993 250tis.km
Moje hobby www.foto-tapety.cz
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
jak budíky tak čidla jsou stejně orientzační(i jiné měřící zařízení např tacho.,otáčkoměr a pod),páč jínáč bys musel míti tyto věci kalibrované a pravidelně to obnovovat(viz,plynové hodiny,hlavní hodiny na měření vody),takže k tomuto.Dnes jsem se k tomu konečně dostal a je vyhráno... ten šroub co je přímo svisle dole pod klasickým spínačem na kontrolku je opravdu záslepka do které jde natočit čidlo. A ted jeden dotaz, jaký máte na TDčku tlaky oleje ? Zatím jsem to zkoušel jen na studeném motoru ale ukazovalo to kolem 6-7 barů, je jasné že až se to ohřeje tak to spadne. Jde o to jestli nekecá budík, protože čidlo je z Cromy a budík z Alfy, když motor nebeží tak budík opravdu ukazuje 0.
u Lancie sem míval naposledy budík tlaku oleje(u žigula 1500)byl budík taky(nadávali tomu"maslo",pa rusky)
kdyš je olej studený tak má vysokou vyskozitu-hustotu tím pádem má velý tlak, při zahřátí na provozní teplotu to rapidně padá...ale měl by mazat od 05-1baru,teda alesponˇ
Tempra 1.9TDs-už je pryč,měl sem jí pět let,nebylo to nudné auto,jako tedˇvlastním
TedˇŠvedské Audi,s obsahem pěti pivních půllitříků
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
F/I/A/T/ Tempra 1,9 TD 1993 250tis.km
Moje hobby www.foto-tapety.cz
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.