-
Fórum
-
Technické fórum
-
MOTORY - diesel
-
Prasklé těsnění pod hlavou
Prasklé těsnění pod hlavou
15 roků 2 měsíců zpět #1
od Brda
Ve čtvrtek jsem mazal po dalnici a najednou se mi začal hodně přehřívat motor a vařila voda(asi 125 'C).Průběžně jsem po cestě zpět doléval vodu a ptám se na to co jsem jízdou asi způsobil.Mám motor 1.9 td a jel jsem zpět pomalu asi 60km.Auto je v servisu a já čekám na verdikt...
fiat tipo 1.9 td
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
15 roků 2 měsíců zpět #2
od TDGT
funguje ti sahara?termostat OK?ses z prerova kamo, ja sem kousicek odtud, to na fotce je tvoje?
/F/I/A/T/ Tipo 1.6 DOHC (krásnej začátek)
/F/I/A/T/ Tipo 1.9 TD GranTurismo . . . my first big love . . .
Alfa Romeo 145 1.9 JTD Limited Edition 500 (461 kus této pouze 500 kusové série) chip 100kw a 306 NM
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
15 roků 2 měsíců zpět #3
od Pumpa
podobny problem som mal tiez s nicho nic mi vyvierala voda ale problem niak zmyzol ... klinovy remen napnuty ? lebo ten pohana vodnu pumpu .
Fiat Tipo 1.9TD Gran Turismo 1991 @ Turbo 1.5BAR
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
15 roků 2 měsíců zpět #4
od Brda
To auto na fotce je mé...Vše by mělo fungovat v poho-klíňáky nové 3 měsíce,termostat nový půl roku...Když jsem předával auto v servisu,mechanik suše konstatoval prasklé těsnění pod hlavou,ale jde mi o to co jsem jízdou na uvařený motor způsobil.
fiat tipo 1.9 td
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
15 roků 2 měsíců zpět #5
od Pumpa
nemas olej vo vode alebo naopak ??
Fiat Tipo 1.9TD Gran Turismo 1991 @ Turbo 1.5BAR
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
15 roků 2 měsíců zpět #6
od Brda
Olej ve vodě nebyl,ale obráceně to nevím.Když je auto v servisu nechal jsem hned vyměnit i olej a uvidí se...
fiat tipo 1.9 td
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
15 roků 2 měsíců zpět #7
od eifel
Vypada to na tesnenie alebo prasknutu hlavu. AK si vymenil vsetky veci okolo vodnej pumpy. Skus po vymene tesnenia vymenit este aj termospinac. Prip. otestuj napriamo aj ventilator. Ak si siel po dialnici, malo by to este ako tak naporom vzduchu chladit. Vodu si dolieval aku ? Mal si bud chvilu pockat s otvorenou kapotou a potom doliat aspon letnu vodu.
Stala sa mi inac jedna prihoda davnejsie v zime. Jedna babenka stopovala pri ceste, vraj jej vyvrela voda a ze nejde nastartovat. Na otazku ci uz dolievala vodu, povedala ze doliala hned ako na to prisla - z blizkeho potocika. Este len dodam ze vonku - 10 st. C a hlava zohriata na vyse 100. Vysledok si vie kazdy domysliet
...a na siedmy deň podvečer unudený stvoriteľ riekol: Buď TIPO !
A bol Fiat Tipo
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
15 roků 2 měsíců zpět #8
od Brda
Zastavil jsem u pumpy a koupil 3l destilky a po chvilce jsem ji tam nalil,ale ta všechna zmizela a po natočení se mi hodně kouřilo z výfuku a tak to bylo po celou dobu jízdy zpět.Bohužel jsem potom doléval obyčejnou vodu kterou jsem načepoval z vodovodu,asi 10l na 60 km než jsem dojel domů a ventilátor se nesepnul i když byla teplota 120'C..Doufám že jsem nezkřivil hlavu,nebo neprasklo něco jiného.
fiat tipo 1.9 td
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
15 roků 2 měsíců zpět #9
od Charles
No já nevím, ale ty TD motory byly na praskání hlavy taky docela náchylné...a nechci být špatným prorokem, ale pokud ti vše funguje (sahara, termostat...) a teplotu máš na 125, při tom nesepne ventilátor, tak bych to fakt viděl na tu prasklinu. Ale bylo by samozřejmě fajn, kdyby to bylo jen fouklé těsnění, to je oprava za 2-3 tisíce i s prací. Ale sehnat hlavu a dovézt jí do podoby, aby byla schopná provozu, to je na hodně času a taky peněz za něj
Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - Killer on The Road Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
15 roků 2 měsíců zpět #10
od eifel
Presne ako hovori Charles. Najhorsie na tom je, ze niekedy poobzeras hlavu a nic na nej nevidis, nasledne vymenis tesnenie pod hlavou a ono to robi znovu. Myslim, ale ze u Teba by to malo byt jednoznacne. Bud tesnenie alebo hlava. Tolko vody sa nestrati len tak bez priciny. A aj na tej hlave by to malo byt poznat. Ak je prasklina mala by by velka a uvidis ju. Ak nie je a na tesneni bolo vidiet ze je poskodene, hlavu daj zrovnat do roviny na magnetke. Bez zrovnania nech Ti mechanik tesnenie ani nezaklada. Mozes dopadnut ako ja, ked som mal Punto a po vymeneni tesnenia pod hlavou a vycisteni hlavy som zistil, ze je ohnuta a srcka mi stadial olej.
...a na siedmy deň podvečer unudený stvoriteľ riekol: Buď TIPO !
A bol Fiat Tipo
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
15 roků 2 měsíců zpět #11
od Pumpa
skoda ze na tych TD ckach tak praskala hlava no hlavne ked sa mu davalo zabrat pri studenom nerozbehnutom motore . ak ti mechanik nepovie jednoznacny verdikt chod po cidlach a spinacoch snas prezriet vsetky elektricke veci a potom sa zameraj na mechanicke . nenahli sa . lacna zalezitost s hlavou to veru nieje .
Fiat Tipo 1.9TD Gran Turismo 1991 @ Turbo 1.5BAR
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
15 roků 2 měsíců zpět #12
od Brda
Dnes jsem volal do servisu,kde mám auto a mechanik mě ujistil že hlava prasklá není,ale že bude opravené až příští týden.To už budou 2 týdny,nechápu co na tom budou tak dlouho dělat.Zítra jim znovu zavolám,protože mám pocit že to šponují záměrně...Zaplatím těsnění olej a věci okolo a cena za práci bude 200%...
fiat tipo 1.9 td
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
15 roků 2 měsíců zpět #13
od Pumpa
najlepsia volba pri nasich starsich autach su garazovy mechanici do tych "autorizovanych" to je strava penazi a casu ja radsej budem pol dna na zemi robit auto nez by som ho dal do ruk inemu .... uz som sa popalil par raz na neodpornnych mechanikov a zvaracov od vtedy si ho robim sam podla mna ti mozno vodna pumpa vypovedala alebo niaka banalita tiez som mal presne taky problem ze bezne mi to islo na 110 stupnov a potom samo od seba sa to niak "opravilo" to tipo moje ma cim dalej tym viac prekvapuje .
Fiat Tipo 1.9TD Gran Turismo 1991 @ Turbo 1.5BAR
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
15 roků 2 měsíců zpět #14
od eifel
Dnes jsem volal do servisu,kde mám auto a mechanik mě ujistil že hlava prasklá není,ale že bude opravené až příští týden.To už budou 2 týdny,nechápu co na tom budou tak dlouho dělat.Zítra jim znovu zavolám,protože mám pocit že to šponují záměrně...Zaplatím těsnění olej a věci okolo a cena za práci bude 200%...
Cena za tesnenie pod hlavou by nemala na TD by nemala byť vyššia ako 30 éčiek. Aj to už musí byť Viktor, Corteco alebo Goetze. Tie španielske od Ajusy sú na hovno. Skúsenosť
Olej 15W40 4l + ol. filter max. do 20 éčiek, robota tak do 70 éčiek. Cena za všetko max. do 120 éčiek. U garážového mechanika u nás v BB.
Opýtaj sa ho ešte, či Ti pred založením prebrúsil hlavu na magnetke. Ak nie, je to na hovno.
...a na siedmy deň podvečer unudený stvoriteľ riekol: Buď TIPO !
A bol Fiat Tipo
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
15 roků 2 měsíců zpět #15
od skypan
prdˇ na přebroušení,ale samo.přebroušená palice lépe sedí(ale já mám skušenost jinou,tř.u Lancie,tam byly motory stejný...), je stím moc práce to odstrojit...,ale pokud budeš odstrojovat kúli sváru,tak už to je jedno..
Tempra 1.9TDs-už je pryč,měl sem jí pět let,nebylo to nudné auto,jako tedˇvlastním
TedˇŠvedské Audi,s obsahem pěti pivních půllitříků
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
-
Fórum
-
Technické fórum
-
MOTORY - diesel
-
Prasklé těsnění pod hlavou
Vygenerováno za 2.914 sekund