Radenie
TEMPRA 2.0 TDI, motor FIAT CROMA, nove turbo, ide ako diabol spotreba 5l
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Fiat Tipo 1.7D 88 v karoserii 2.0 z roku 92
Nyní Lancia Delta HPE 1.6 76kW
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Je to každopádně špatně Alespoň trochu vytáčet
Peugeot 206 GTI
Alfa romeo 146 1,9TD
Audi coupé quattro 2,3 20v
Fiat uno 45 fire
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
- jumbo
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
/F/I/A/T/ Tipo ´90 1,4 8V 52kW (skvela minulost)
Opel Astra G Caravan ´99 1,6 16V 74kW www.astra-g.cz
/F/I/A/T/ Palio Weekend ´99 1,7 TD 51kW www.club-fiat.com
Ford Escort Combi CL ´96 1,4 8V 55kW www.fordclub.sk
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Fiat Tipo 1.9TD Gran Turismo 1991 @ Turbo 1.5BAR
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Já osobně jezdím v rozsahu:
*OBEC
1: 0-15km/h
2: 15-25km/h
3: 25-40km/h
4: 40-60km/h
*MIMOOBEC
3: 40-55km/h
4: 55-75(8x)km/h
5: 80-90->
A se spotřebou nemám problémy ... navíc dokážu využít potenciál auta, takže tomu někdy šlápnu, ještě před kopcem, abych tu pětku držel třeba ve 100km/h
Jo a ušetřete mě komentářů, že v obci se jezdí 50 a mimo obec 90.
FIAT Tipo 1.9TDsX Gran Turismo (přenecháno rodičům)
Mitsubishi Galant 2.0 GLX
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - Killer on The Road Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Live to ride
Tipo 1,6dohc 66kw,dgt-bývalý mazel
Brava 1,6 16v
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
- Příspěvky: 469
Tym podtacanim motora trpi cele auto(hlavne motorovy priestor-sylentbloky,rozvody a pod.)
Moj styl jazdy je taky ze ked jazdim uplne kludne tak radim kazdu rychlost z 3000 ot a spotrebu mam 5-5,5 l.
TEMPRA SW 1,9 tds 66Kw 303000km
r.v:96
5l na 100km
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
bývalé--Tipo 1.8 GT r.v.93 77kw
nyní--Alfa Romeo 2.0JTS r.v. 2002 125kw
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
No to možná má, ale jezdit s dehtem v ot nad 2.500 už je docela hardcore. Pouze pokud jedu jak blaf nebo mám hodně naplněné auto do kopce, tak řadím blízko u 3tis. Na druhou stranu .. při 130km/h jsou otáčky motoru 2.900. Což se teda Tipo na dálnici moc nehodí při téhle možné maximální rychlosti (ale nejen to, spousta aut má absenci 6ky).diesel má svoje spektrum otáček od 2500 do 3000ot., tam bývá to nejlepší rozpoložení krouťáku...
Obecně bych označil za vhodné otáčky motoru 1.800 až 2.500 (vlastní zkušenost za celoouu tu dobu s Tipem)
FIAT Tipo 1.9TDsX Gran Turismo (přenecháno rodičům)
Mitsubishi Galant 2.0 GLX
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
No to možná má, ale jezdit s dehtem v ot nad 2.500 už je docela hardcore. Pouze pokud jedu jak blaf nebo mám hodně naplněné auto do kopce, tak řadím blízko u 3tis. Na druhou stranu .. při 130km/h jsou otáčky motoru 2.900. Což se teda Tipo na dálnici moc nehodí při téhle možné maximální rychlosti (ale nejen to, spousta aut má absenci 6ky).
Obecně bych označil za vhodné otáčky motoru 1.800 až 2.500 (vlastní zkušenost za celoouu tu dobu s Tipem)
docela sranda co tu píšeš, když i podělanej zetor má max. otáčky 2800, a od 2500 má teprve tu správnou sílu a točky na vývoďáku....
za další k čemu by ti pak bylo v tipu Turbo, když začne foukat při 2200ot. a sotva trošku začne tlačit, hnedka přeřadíš...
v práci, co máme fabku TDI 83kW, tak tam otáčky pod 2500 jsou dost podtočení, to ten motor moc nebere, nejlíp mu svědčí 2500-3500ot.
Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - Killer on The Road Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
záleží na stylu jízdy...pokud jedu klidánko,tak na co potřebuji tlak z turba : ,kdyš chci předjet,tak záleží v jakejch otáčkách se mi nachází motor a pokud je potřeba tak si podřadím(1700-2200), abych zvíšil otáčky motoru a začlo tlačit turbo...,tod můj názor....
Tempra 1.9TDs-už je pryč,měl sem jí pět let,nebylo to nudné auto,jako tedˇvlastním
TedˇŠvedské Audi,s obsahem pěti pivních půllitříků
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
F/I/A/T/ Tempra 1,9 TD 1993 250tis.km
Moje hobby www.foto-tapety.cz
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.