Radenie

Více
15 roků 4 dní zpět #16 od jipaf
Odpověděl jipaf pro téma Re: Radenie
záleží od místa kde zrovna je, tj že ráno když vyjíždím do práce ze studeným motorem, tak na plynový pedál někdy šlápnu u 3jky a někdy až u 4ky.. je klidný provoz a v ulici jedu sám.. při popojíždění na plyn pedál nešlapu.. pokud teda nemusím i do 3ky - 4ky..
pokud to ale plynulost provozu vyžaduje šlápnu a přizpůsobím se druhým..
něco o vyší spotřebě se mi nechce 2x diskutovat.. protože když začneš uvažovat, při volnoběhu a zatížení motoru si řj přidá sama aby to tzv nezdechlo a když šlápneš na pedál přidáš za řj ty, protože otevřeš klapu..
tak že to je tzv vlel vylel.. dokonce se přikláním k teorii, že točit motor v nižších otáčkách, že si motor veme jenom tolik benzínu aby jel, protože řj s lambdou udržují celé tak aby jelo a nebralo ani více ani míň.. kdežto když šlapeš na pedál pouštíš někdy až zbytečně moc spáleného benzínu do potrubí..

ps: skypane souhlasím s tebou.. nač zbytečně honit koně..

TEMPRA 1,6ie soc ....tam kde jiní končí, Fiat začíná...
ALF AR156 2,0TS SW lpg... 155 živých koníků...

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 4 dní zpět #17 od Libor
Odpověděl Libor pro téma Re: Radenie
Jipaf ...akorát TDčka o kterých se tu bavíme nemají řj a je to trochu o něčem jiném než tvůj benzín.

F/I/A/T/ Tempra 1,9 TD 1993 250tis.km
Moje hobby www.foto-tapety.cz

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 4 dní zpět #18 od jipaf
Odpověděl jipaf pro téma Re: Radenie
jj to máš pravdu ale v principu jde zase jenom techniku řazení, jízdy a o spotřebě..
tudíž neníli u td řj tak bych taky zbytečně nešlapal na pedál, pokud to ten motor utáhne.....,
připadalo by mi to jako lít naftu do výfuku..

TEMPRA 1,6ie soc ....tam kde jiní končí, Fiat začíná...
ALF AR156 2,0TS SW lpg... 155 živých koníků...

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 4 dní zpět #19 od gabisto
Odpověděl gabisto pro téma Re: Radenie
Skypan je stary "dieselak", vie co hovori :lol: :lol: A ja tiez zastavam nazor, ze naco honit kone (a tlacit turbom), ked to netreba... Ci uz benzin, alebo diesel.

Na druhej strane, podtacat motor je vec, ktoru neznasam. Je to strasne sa pozerat na to, ako ten motor "lapa po dychu" a vyzaduje sa od neho "vykon". A aj ked je to diesel, neznamane to, ze to zvlada a "je na to stavany"... Pocul som volakde uz aj take reci :roll:

Ja som sa naucil velice vhodne jazdit podla analogoveho ekonomera, na ktorom je vidiet kolko to splachne benzinu pri podtacani, kolko to zerie pri rozbiehani... Neviem nakolko je to doveryhodne, ale dava mi to zmysel...

Hoši, zlata stredna cesta :ass:

/F/I/A/T/ Tipo ´90 1,4 8V 52kW (skvela minulost)

Opel Astra G Caravan ´99 1,6 16V 74kW www.astra-g.cz
/F/I/A/T/ Palio Weekend ´99 1,7 TD 51kW www.club-fiat.com
Ford Escort Combi CL ´96 1,4 8V 55kW www.fordclub.sk

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 4 dní zpět #20 od BlackJack
Odpověděl BlackJack pro téma Re: Radenie

No to možná má, ale jezdit s dehtem v ot nad 2.500 už je docela hardcore. Pouze pokud jedu jak blaf nebo mám hodně naplněné auto do kopce, tak řadím blízko u 3tis. Na druhou stranu .. při 130km/h jsou otáčky motoru 2.900. Což se teda Tipo na dálnici moc nehodí při téhle možné maximální rychlosti (ale nejen to, spousta aut má absenci 6ky).

Obecně bych označil za vhodné otáčky motoru 1.800 až 2.500 (vlastní zkušenost za celoouu tu dobu s Tipem)


docela sranda co tu píšeš, když i podělanej zetor má max. otáčky 2800, a od 2500 má teprve tu správnou sílu a točky na vývoďáku....
za další k čemu by ti pak bylo v tipu Turbo, když začne foukat při 2200ot. a sotva trošku začne tlačit, hnedka přeřadíš...
v práci, co máme fabku TDI 83kW, tak tam otáčky pod 2500 jsou dost podtočení, to ten motor moc nebere, nejlíp mu svědčí 2500-3500ot.

Tak za tím, co jsem napsal jsi stojím. Ono to celkem jede i v nižších otáčkách. A ohledně turba bych ti mohl vyvrátit, že fouká i pod 2.200ot. ... řekněme od 1.600ot. ho dokážu roztočit a ve 2.000ot. už jsem v červeným.

FIAT Tipo 1.9TDsX Gran Turismo (přenecháno rodičům)
Mitsubishi Galant 2.0 GLX

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
14 roků 11 měsíců zpět #21 od BlackJack
Odpověděl BlackJack pro téma Re: Radenie
Zdravíčko zase ...

O víkendu jsem něco málo zachytil ohledně toho, že DIESEL dokáže turbo roztočit i okolo 1.500 otáček. Bohužel jsem něměl tolik prostoru nahrávat a zároveň se věnovat řízení, tak jsem natočil aspoň dvě videa, kde turbo tlačí na MAX již při 2.000ot. Což jsou respektive otáčky při kterých má 5. rychlostní stupeň rychlost 85km/h ... kdy je i potřeba předjíždet bez podžazení.

Zvláště Charles snad už uvěří =)

[code:1]http://uloz.to/3203149/27112009058.mp4[/code:1]
[code:1]http://uloz.to/3203062/20112009054.mp4[/code:1]

FIAT Tipo 1.9TDsX Gran Turismo (přenecháno rodičům)
Mitsubishi Galant 2.0 GLX

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Vygenerováno za 0.381 sekund
Powered by Kunena fórum