vymena rozvodov
TEMPRA 2.0 TDI, motor FIAT CROMA, nove turbo, ide ako diabol spotreba 5l
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
TEMPRA 2.0 TDI, motor FIAT CROMA, nove turbo, ide ako diabol spotreba 5l
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
dříve Tempra 1.6ie.cat 55kW (159A3.048) r.v. 1992
nyní Marea Weekend 1.6 76kW r.v. 1998
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
nevím co tím myslíš,nedá se tam dostat a přihlašovat se nebudu.poradte mi ,staci mi ked toto objednam na vymenu rozvodov?
každopádně:řemen rozvodový a plochý, dvě kladky,jedna exentrická(napínací),druhá vodící.pokud máš servo tak i na servo čerp. řemen
někde a už i několikrát ve starších článcích sem popisoval kompletní nastavení a seřízení rozvodů a vstřik.čerpadla.
Tempra 1.9TDs-už je pryč,měl sem jí pět let,nebylo to nudné auto,jako tedˇvlastním
TedˇŠvedské Audi,s obsahem pěti pivních půllitříků
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Dalsia otazka je ci nemozem pouzit pouzivanu kladku a rozvodovy remen lebo kamos ju ma v slusnom stave
TEMPRA 2.0 TDI, motor FIAT CROMA, nove turbo, ide ako diabol spotreba 5l
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
jak rád máš svoje auto :no takto hlavna otazka spociva v tom co vsetko mi treba kupit...lebo moj rozvodovy remen je v zlom stave tak sa pytam STACI KLADKA A ROZVODOVY REMEN ??? alebo co vsetko treba kupit a kde?? nieco lacnejsie mi odporucte z netu....
Dalsia otazka je ci nemozem pouzit pouzivanu kladku a rozvodovy remen lebo kamos ju ma v slusnom stave
nikdy,ale nikdy a vůbec do nejdůležitějších částí motoru nepoužívej opotřebeé-použité díly.
i mě se před lety(ještě na Lancii)stalo že sem nechal původní napínací kladku a najezdil sem s novým rozvodákem asi 500km a spadla do motoru,nebudu ti vyprávět co všechno se stalo a kolik to stálo,ale jisté je že sem musel kupovat znova nový rozvodák(páč v motoru to otrhalo i zuby)...doufám že ti to takhle stačí,ostatní je na tobě,jak hodně chceš ušetřit a ve finále tě to bude stát ještě o to víc
Tempra 1.9TDs-už je pryč,měl sem jí pět let,nebylo to nudné auto,jako tedˇvlastním
TedˇŠvedské Audi,s obsahem pěti pivních půllitříků
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
- Příspěvky: 469
Rozvodovu sadu kup kompletnu v neakej tvojej osvedcenej mototechne .
TEMPRA SW 1,9 tds 66Kw 303000km
r.v:96
5l na 100km
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
TEMPRA 2.0 TDI, motor FIAT CROMA, nove turbo, ide ako diabol spotreba 5l
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Fiat Tipo 1.9TD Gran Turismo 1991 @ Turbo 1.5BAR
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
- Příspěvky: 469
70€ za robotu je primerana cena.V podstate ti ten mechanik musi dat zaruku na rozvody,ked by sa nahodou nieco stalo tak to ma nasvedomi on.Ta cena je ok
Ja osobne nepoznam ziadneho mechanika ktory by sa hrabal do rozvodov pod 60 €
TEMPRA SW 1,9 tds 66Kw 303000km
r.v:96
5l na 100km
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Jinak já už asi 3 roky přemýšlím o nových rozvodech. Ty moje mají přes 125.000km, takže by je bylo dobré vyměnit asi. Ale prachy nejsou
FIAT Tipo 1.9TDsX Gran Turismo (přenecháno rodičům)
Mitsubishi Galant 2.0 GLX
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
já to dělal taky před bytovkou a to dvakrát po druhé mě to trvalo asi cca dvě hodky,páč už sem věděl co si připravit a na co šahnout.ale před desíti lety sem byl ještě mladejTak kluci jako nic proti, ale kamoš si měnil rozvody před panelákem a doposud žádný problém.
Jinak já už asi 3 roky přemýšlím o nových rozvodech. Ty moje mají přes 125.000km, takže by je bylo dobré vyměnit asi. Ale prachy nejsou
dneska mám děti a řeším to jináč.
Tempra 1.9TDs-už je pryč,měl sem jí pět let,nebylo to nudné auto,jako tedˇvlastním
TedˇŠvedské Audi,s obsahem pěti pivních půllitříků
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
FIAT Tipo 1.9TDsX Gran Turismo (přenecháno rodičům)
Mitsubishi Galant 2.0 GLX
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
TEMPRA 2.0 TDI, motor FIAT CROMA, nove turbo, ide ako diabol spotreba 5l
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
skypan: já jsem nechtěl reagovat na gramatnost lidí, ale na složitosti tohle zvládnout. Sice chápu, že si někdo vezme víc peněz za výměnu, vzhledem k riziku, ale kdo zná Alfu 156 2.4JTD a její motor, ví že rozvody jsou docela problém a v servisu Bosch to i přesto dokáží za necelé 2 hodiny vyměnit. Taky jsem hleděl jak puk a cena kolem 1500Kč za výměnu (60EUR).
na motoru 2,4jtd sou daleko jednoduší rozvody než na tds,nemusí se u něho nastavovat předvstřik,a nemusí se aretovat čerpadlo,stačí mít poznačenou pouze kliku a vačku
seat ibiza 1,9tdi,power plus 764
Lancia kappa 2,4jtd,pjetihrnek:-),už je pryč
fiat brava 1,9td,prodáno
tempra 1,9td,jede jak z praku,olej už nebere,ve stadiu oprav a úprav
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.