prehriva sa, nekuri

Více
14 roků 11 měsíců zpět #1 od expo44
prehriva sa, nekuri vytvořil uživatel expo44
Hosi dnes rano som kludne vstal do roboty, nastartovalo krasne - a bolo -12, no auto strasne hucalo a cudne snim triaslo vo volnobehu. Zasiel som cca 10km no musel som to odstavit, vykon bol dobry vsetko ok, ale vobec mi netopilo auto a motor sa zohrial na 120stupnov waaaaa...Dolieval som nemrznucu pred mesiacom a pol ale iba jeden liter....Myslite ze zamrzla voda???????lebo som pozeral ked som to dostavil a nebola zamrznuta ale ked som otvoril viecko tak z tade vybublotala no bola totaaalne ladova ako cestvo po roztopeni....Co styym???

TEMPRA 2.0 TDI, motor FIAT CROMA, nove turbo, ide ako diabol :P spotreba 5l

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
14 roků 11 měsíců zpět #2 od Charles
Odpověděl Charles pro téma Re: prehriva sa, nekuri
já bych to viděl na termostat v křemíkovém nebi :) ale možná že jsi měl jenom nějakou řádně velkou bublinu v chlazení. pak tu je ale taky možnost, že se odporoučelo těsnění pod hlavou a fouká to do vody...

Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - :) Killer on The Road ;-) Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek :)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
14 roků 11 měsíců zpět #3 od pegas77
Odpověděl pegas77 pro téma Re: prehriva sa, nekuri
termostat je snad mechanický ne? to asi nemůže do křemíkového nebe - tam chodí elektronika :wink:

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
14 roků 11 měsíců zpět #4 od Předseda
Odpověděl Předseda pro téma Re: prehriva sa, nekuri
Mohl bys opravit název svého příspěvku, aby z něj bylo jasné o co jde? Pomoooooc je skutečně k ničemu, a nedá se podle toho vyhledávat. Nebo ať to opraví některý moderátor.

Tempra SW 1.9TDs , skoro plná nálož, 224 tisíc km .
Ritmo 5dvířko, Ritmo cabrio.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
14 roků 11 měsíců zpět #5 od Charles
Odpověděl Charles pro téma Re: prehriva sa, nekuri

termostat je snad mechanický ne? to asi nemůže do křemíkového nebe - tam chodí elektronika :wink:


proč by tam nemohl termostat? je to součást celého složitého mechanismu jménem automobil....ale nedělejme to tu OT

Předsedo, opravil jsem nyní, předtim jsem spěchal...

Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - :) Killer on The Road ;-) Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek :)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
14 roků 11 měsíců zpět #6 od Předseda
Odpověděl Předseda pro téma Re: prehriva sa, nekuri

termostat je snad mechanický ne? to asi nemůže do křemíkového nebe - tam chodí elektronika :wink:


proč by tam nemohl termostat? je to součást celého složitého mechanismu


Jde o to, že termostat neodejde do KŘEMÍKOVÉHO nebe, poáč neobsahuje křemík. Ten obsahují polovodiče v elektronice. Ale zpátky k topicu.

Taky by to mohla být vodní pumpa. Tady jsou teploty do -10 a myslím že s 1 litrem fridexu by to nezamrzlo. Však jsi měl zkusit zmáčknout hlavní vodní hadice - kdyby v nich byl led, tak bys to poznal.

Tempra SW 1.9TDs , skoro plná nálož, 224 tisíc km .
Ritmo 5dvířko, Ritmo cabrio.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
14 roků 11 měsíců zpět #7 od Charles
Odpověděl Charles pro téma Re: prehriva sa, nekuri

Jde o to, že termostat neodejde do KŘEMÍKOVÉHO nebe, poáč neobsahuje křemík. Ten obsahují polovodiče v elektronice. Ale zpátky k topicu.


Tak jo, když hned každého chytáte za slovíčka, příště napíšu rovnou, že je to v PÍČI a nebudu to chtít říkat jemněji....

Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - :) Killer on The Road ;-) Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek :)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
14 roků 11 měsíců zpět #8 od expo44
Odpověděl expo44 pro téma Re: prehriva sa, nekuri
Dobre vratme sa k teme....CO mam prve skontrolovat?? ako skontrolujem ci funguje termostat?? neviem si stym rady nechapem o co ide..

TEMPRA 2.0 TDI, motor FIAT CROMA, nove turbo, ide ako diabol :P spotreba 5l

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
14 roků 11 měsíců zpět #9 od BlackJack
Odpověděl BlackJack pro téma Re: prehriva sa, nekuri
Já mám takovou zkušenost, že pokud je méně vody v soustavě, nedochází k ohřevu radiátoru. Stačilo dolít chybějící cca litr vody a už topení začalo pořádně rychtovat ...

FIAT Tipo 1.9TDsX Gran Turismo (přenecháno rodičům)
Mitsubishi Galant 2.0 GLX

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
14 roků 11 měsíců zpět #10 od Charles
Odpověděl Charles pro téma Re: prehriva sa, nekuri

Dobre vratme sa k teme....CO mam prve skontrolovat?? ako skontrolujem ci funguje termostat?? neviem si stym rady nechapem o co ide..


No pokud se to ohřeje na tu provozní teplotu kolem 80°C, tak musí otevřít termostat a horní hadice, co jde do chladiče se ohřeje...stejně tak hadice k topení musí být teplá, ale ta bude teplá už mnohem dříve než otevře termostat ke chladiči.

Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - :) Killer on The Road ;-) Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek :)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
14 roků 11 měsíců zpět #11 od rs
Odpověděl rs pro téma Re: prehriva sa, nekuri

Tak jo, když hned každého chytáte za slovíčka, příště napíšu rovnou, že je to v PÍČI a nebudu to chtít říkat jemněji....


Pane moderatore ja myslel ze domluva byla tato slova nepouzivat. Nebo se neco zmenilo?

Quod licet Jovi,non licet bovi.
Persona non grata.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
14 roků 11 měsíců zpět #12 od Předseda
Odpověděl Předseda pro téma Re: prehriva sa, nekuri
Zas ale jestli vyletí teplota na 120, je to fakt divné.

Tempra SW 1.9TDs , skoro plná nálož, 224 tisíc km .
Ritmo 5dvířko, Ritmo cabrio.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
14 roků 11 měsíců zpět #13 od Charles
Odpověděl Charles pro téma Re: prehriva sa, nekuri

Zas ale jestli vyletí teplota na 120, je to fakt divné.


Mě to připomíná fouklé těsnění. To se pak motor přehřívá (hadice jsou tvrdé) a při otevření víčka to vyháže vodu, přitom to netopí, protože voda je vlastně studená...

Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - :) Killer on The Road ;-) Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek :)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
14 roků 11 měsíců zpět #14 od expo44
Odpověděl expo44 pro téma Re: prehriva sa, nekuri
dnes som sa na to trochu pozeral...Jazdil som 10km a voda v nadrzke bola horkaaaa, hadice boli horke a jedine co bolo zmrzle bol chladic...ten bol uplne studeny...hmm pomoze to k dalsim dohadom costym moze byt? aj hadica k chladicu bola tepla ale chladic bol ladovy...pripada mi to ako by bol zmrznuty chladic

TEMPRA 2.0 TDI, motor FIAT CROMA, nove turbo, ide ako diabol :P spotreba 5l

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
14 roků 11 měsíců zpět #15 od michal_tipar
Odpověděl michal_tipar pro téma Re: prehriva sa, nekuri
termostat KO, není zavřenej neprodyšně, je tam minimálně obtoková díra, ta stačí na ohřátí hadice ale chladič už ne, vyhoď termostat a zajeď si pro nový...
Na -10°C by litr G48 asi stačil ale na větší mráz (pokud si tam měl jen čistou vodu) už ne. Nezamrzne to, je to udělá takový hnus-gel který nejde čerpat, takže se motor přehřeje
Zkusil si pobouchat tělo termostatu ruskýma kleštěma, jestli není jen zaseknutý???

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Vygenerováno za 0.506 sekund
Powered by Kunena fórum