prehriva sa, nekuri
TEMPRA 2.0 TDI, motor FIAT CROMA, nove turbo, ide ako diabol spotreba 5l
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - Killer on The Road Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Tempra SW 1.9TDs , skoro plná nálož, 224 tisíc km .
Ritmo 5dvířko, Ritmo cabrio.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
termostat je snad mechanický ne? to asi nemůže do křemíkového nebe - tam chodí elektronika
proč by tam nemohl termostat? je to součást celého složitého mechanismu jménem automobil....ale nedělejme to tu OT
Předsedo, opravil jsem nyní, předtim jsem spěchal...
Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - Killer on The Road Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
termostat je snad mechanický ne? to asi nemůže do křemíkového nebe - tam chodí elektronika
proč by tam nemohl termostat? je to součást celého složitého mechanismu
Jde o to, že termostat neodejde do KŘEMÍKOVÉHO nebe, poáč neobsahuje křemík. Ten obsahují polovodiče v elektronice. Ale zpátky k topicu.
Taky by to mohla být vodní pumpa. Tady jsou teploty do -10 a myslím že s 1 litrem fridexu by to nezamrzlo. Však jsi měl zkusit zmáčknout hlavní vodní hadice - kdyby v nich byl led, tak bys to poznal.
Tempra SW 1.9TDs , skoro plná nálož, 224 tisíc km .
Ritmo 5dvířko, Ritmo cabrio.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Jde o to, že termostat neodejde do KŘEMÍKOVÉHO nebe, poáč neobsahuje křemík. Ten obsahují polovodiče v elektronice. Ale zpátky k topicu.
Tak jo, když hned každého chytáte za slovíčka, příště napíšu rovnou, že je to v PÍČI a nebudu to chtít říkat jemněji....
Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - Killer on The Road Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
TEMPRA 2.0 TDI, motor FIAT CROMA, nove turbo, ide ako diabol spotreba 5l
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
FIAT Tipo 1.9TDsX Gran Turismo (přenecháno rodičům)
Mitsubishi Galant 2.0 GLX
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Dobre vratme sa k teme....CO mam prve skontrolovat?? ako skontrolujem ci funguje termostat?? neviem si stym rady nechapem o co ide..
No pokud se to ohřeje na tu provozní teplotu kolem 80°C, tak musí otevřít termostat a horní hadice, co jde do chladiče se ohřeje...stejně tak hadice k topení musí být teplá, ale ta bude teplá už mnohem dříve než otevře termostat ke chladiči.
Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - Killer on The Road Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Tak jo, když hned každého chytáte za slovíčka, příště napíšu rovnou, že je to v PÍČI a nebudu to chtít říkat jemněji....
Pane moderatore ja myslel ze domluva byla tato slova nepouzivat. Nebo se neco zmenilo?
Quod licet Jovi,non licet bovi.
Persona non grata.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Tempra SW 1.9TDs , skoro plná nálož, 224 tisíc km .
Ritmo 5dvířko, Ritmo cabrio.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Zas ale jestli vyletí teplota na 120, je to fakt divné.
Mě to připomíná fouklé těsnění. To se pak motor přehřívá (hadice jsou tvrdé) a při otevření víčka to vyháže vodu, přitom to netopí, protože voda je vlastně studená...
Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - Killer on The Road Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
TEMPRA 2.0 TDI, motor FIAT CROMA, nove turbo, ide ako diabol spotreba 5l
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
- Příspěvky: 1349
Na -10°C by litr G48 asi stačil ale na větší mráz (pokud si tam měl jen čistou vodu) už ne. Nezamrzne to, je to udělá takový hnus-gel který nejde čerpat, takže se motor přehřeje
Zkusil si pobouchat tělo termostatu ruskýma kleštěma, jestli není jen zaseknutý???
Michal Tipař [img:35fd246b7a]http://www.celysvet.cz/userbar/dbc73b9e20de02119c403187359ed2da.jpg[/img:35fd246b7a] Tipo 1,4ie \'93 Consummatum est!!!
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.