Swap 1.9 TDS za 1.7D
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - Killer on The Road Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
přehodit to samozřejmě jde, jak motor, tak i posilovač...ale musíš vlastně vyměnit celej předek, protože jsou jinačí poloosy, těhlice, větší brzdy, silnější pružiny na tlumičích. Pak jsou i jinačí kabeláže, chladič a takový drobnosti okolo...je to vážně hodně práce, ale jde to
toliko po technické stránce a co papírově?
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Legálně? NIJAK
přesně tak....
Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - Killer on The Road Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
1) Fiat už nepovoluje přestavbu (nevím zda záměna motoru je přestavbou)
2) Pokud máš auto pro sebe a nehodláš ho prodávat a máš známého na STK tak to je už otázka zručnosti techniky.
3) co vím,mohlo se přestavovat z většího obsahu (výkonu) za menší,ale ne obráceně. Např. měls škodu 120 a dal si do ní motor ze š 105.
4) Pokud budeš auto prodávat,dotyčný kupujicí to nebude moci přihlásit,neprojde to evidenční kontrolou.
5)Otázka zní,stojí ti to za to?
1.6 DOHC r.v.89,naj.220 000Km,spotř.8.2L/100
Šlape jako hodinky,ale nemá STK,spinká v depozitu.
Opel AstraF 1.7TDs,momentálně plně využito.
Fiat 127, spotř.5.2L/100 ,spinká v garáži.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Tempra 1.9TDs-už je pryč,měl sem jí pět let,nebylo to nudné auto,jako tedˇvlastním
TedˇŠvedské Audi,s obsahem pěti pivních půllitříků
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
1.6 DOHC r.v.89,naj.220 000Km,spotř.8.2L/100
Šlape jako hodinky,ale nemá STK,spinká v depozitu.
Opel AstraF 1.7TDs,momentálně plně využito.
Fiat 127, spotř.5.2L/100 ,spinká v garáži.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Legaloš to je pohoda, bo mam na sebe napsane papiry 1.9TDs, takze to prehazím btw. Myslim, že brzdy byly stejny:) Spíš mě zajímalo jestli to pasuje na silentbloky a tak...
Legaloš říkáš? :-k takže obě tipa mají stejnou barvu? obě tipa mají stejné číslo VIN ? Já osobně bych si číslo kastle nepřevářel, dá se to jednoduše poznat a když na to příjdou, jsou z toho docela solidní oplítačky....
Brzdy stejné nejsou, každé auto má brzdy konstruované na svůj výkon, zrychlení atd. atd. 1.9TDS jsem taky měl a tak dobře vím, že vzadu byly buď velké bubny a nebo kotouče, kdežto 1.7D měla jenom malé bubny a vepředu jsem viděl oba druhy kotoučů, menší i normální. Pokud nechceš, neměň to, ale nerad bych viděl někde ve zprávách obrázky tipa, co nedobrzdilo, protože mu shořely brzdy...
Co se týká silentů, tak sedět by měly, pokud to někdo se nesnažil předělávat, ale doporučuji stejně při výměně koupit nové, jelikož tyhle budou dosti vymlácené a pokud ne, tak dlouho nevydrží, jak se s nimi hne.
Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - Killer on The Road Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
- nebudou ty diesly rozměrově stejné?
- nestačilo by to jenom přehodit kliky, písty s válci, hlavu, čerpadla a popřípadě i ŘJ? pokud tam ovšem je, to nevím..
jinak pokud by jsi to chtěl dělat tím svým způsobem, tak bych měnil jak celé nápravy, tj od horních misek, tlumiče, nápravy, převodovka, posilovač, čerpadla... asi více práce než užitku
TEMPRA 1,6ie soc ....tam kde jiní končí, Fiat začíná...
ALF AR156 2,0TS SW lpg... 155 živých koníků...
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
1.7D má menší kotouče i brzdiče a kola 13´´
Pokud jsou větší brzdiče,tak asi budou větší i těhlice s ložiskama kol a nevím,snad i poloosy.
Víc ti taky nepovím,měl sem sice oba ropáky,ale nezaměnoval sem.
1.6 DOHC r.v.89,naj.220 000Km,spotř.8.2L/100
Šlape jako hodinky,ale nemá STK,spinká v depozitu.
Opel AstraF 1.7TDs,momentálně plně využito.
Fiat 127, spotř.5.2L/100 ,spinká v garáži.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
myslím že 17-19td.tds.budou mít rozdílné vrtání v motoru a i kdyby měli stejné,tak jako automechanik bys měl vědít že bude minimálně rozdílné uložení kliky,páč u turba jsou na šály větší tlakyv ropácích se neorientuji, ale nedá mi to nezeptat,
- nebudou ty diesly rozměrově stejné?
- nestačilo by to jenom přehodit kliky, písty s válci, hlavu, čerpadla a popřípadě i ŘJ? pokud tam ovšem je, to nevím..
jinak pokud by jsi to chtěl dělat tím svým způsobem, tak bych měnil jak celé nápravy, tj od horních misek, tlumiče, nápravy, převodovka, posilovač, čerpadla... asi více práce než užitku
dál už nemusím pokračovat co?
Tempra 1.9TDs-už je pryč,měl sem jí pět let,nebylo to nudné auto,jako tedˇvlastním
TedˇŠvedské Audi,s obsahem pěti pivních půllitříků
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
ano celý polorám(s motorovou jednotkou) i s tluničema musí ven,1.9td měli všechno větši,silnější a robusnější,taky ten motor je o pár kylo těžšíTipo 1.9TDs má v předu větší kotouče i brzdiče,má kola 14´´
1.7D má menší kotouče i brzdiče a kola 13´´
Pokud jsou větší brzdiče,tak asi budou větší i těhlice s ložiskama kol a nevím,snad i poloosy.
Víc ti taky nepovím,měl sem sice oba ropáky,ale nezaměnoval sem.
Tempra 1.9TDs-už je pryč,měl sem jí pět let,nebylo to nudné auto,jako tedˇvlastním
TedˇŠvedské Audi,s obsahem pěti pivních půllitříků
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - Killer on The Road Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.