Swap 1.9 TDS za 1.7D

Více
14 roků 11 měsíců zpět #1 od chucky
Swap 1.9 TDS za 1.7D vytvořil uživatel chucky
Ahojte Fiataci, koupil jsem 2 Tipa 1.9TDS plná palba krom klimy a 1.7D hološ slintoš bez ničeho :-D A chci se zeptat jestli jde prohodit motor z 1.9TDs do Tipa ktery ma tu 1.7D, pze ma lepsi kastly. Dal jestli jde prehodit posilovac rizeni a co vsechno musím přehodit. Díky za rady :oops:

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
14 roků 11 měsíců zpět #2 od Charles
Odpověděl Charles pro téma Re: Swap 1.9 TDS za 1.7D
přehodit to samozřejmě jde, jak motor, tak i posilovač...ale musíš vlastně vyměnit celej předek, protože jsou jinačí poloosy, těhlice, větší brzdy, silnější pružiny na tlumičích. Pak jsou i jinačí kabeláže, chladič a takový drobnosti okolo...je to vážně hodně práce, ale jde to :)

Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - :) Killer on The Road ;-) Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek :)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
14 roků 10 měsíců zpět #3 od Zemca
Odpověděl Zemca pro téma Re: Swap 1.9 TDS za 1.7D

přehodit to samozřejmě jde, jak motor, tak i posilovač...ale musíš vlastně vyměnit celej předek, protože jsou jinačí poloosy, těhlice, větší brzdy, silnější pružiny na tlumičích. Pak jsou i jinačí kabeláže, chladič a takový drobnosti okolo...je to vážně hodně práce, ale jde to :)


toliko po technické stránce a co papírově?

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
14 roků 10 měsíců zpět #4 od F@ster

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
14 roků 10 měsíců zpět #5 od Charles
Odpověděl Charles pro téma Re: Swap 1.9 TDS za 1.7D

Legálně? NIJAK ;)


přesně tak....

Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - :) Killer on The Road ;-) Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek :)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
14 roků 10 měsíců zpět #6 od Jenda
Odpověděl Jenda pro téma Re: Swap 1.9 TDS za 1.7D
Legálně to nejde,jelikož

1) Fiat už nepovoluje přestavbu (nevím zda záměna motoru je přestavbou)
2) Pokud máš auto pro sebe a nehodláš ho prodávat a máš známého na STK tak to je už otázka zručnosti techniky.
3) co vím,mohlo se přestavovat z většího obsahu (výkonu) za menší,ale ne obráceně. Např. měls škodu 120 a dal si do ní motor ze š 105.
4) Pokud budeš auto prodávat,dotyčný kupujicí to nebude moci přihlásit,neprojde to evidenční kontrolou.

5)Otázka zní,stojí ti to za to?

1.6 DOHC r.v.89,naj.220 000Km,spotř.8.2L/100
Šlape jako hodinky,ale nemá STK,spinká v depozitu.
Opel AstraF 1.7TDs,momentálně plně využito.
Fiat 127, spotř.5.2L/100 ,spinká v garáži.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
14 roků 10 měsíců zpět #7 od skypan
Odpověděl skypan pro téma Re: Swap 1.9 TDS za 1.7D
ještě dodám....je pravda že uš několik let se neevidují čísla motorů,to je pravda,ale různé tipy motorů se poznají(obsahy,turbo-neturbo,karbec stříkačka)u technika na STK to prostě většinou neprojde.

Tempra 1.9TDs-už je pryč,měl sem jí pět let,nebylo to nudné auto,jako tedˇvlastním
TedˇŠvedské Audi,s obsahem pěti pivních půllitříků

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
14 roků 10 měsíců zpět #8 od Jenda
Odpověděl Jenda pro téma Re: Swap 1.9 TDS za 1.7D
číslo motoru se nemusí evidovat,pokud si ho necháš vymazat v techničáku,(provede úřad)tak je na STK zajímat nebude.ale typ se stále eviduje. je to před číslem motoru,většinou se skládá s čísel a písmen.Např.100GL00 nebo u tipa 1.6DOHC je to 149C02 každý motor Fiata o jiném výkonu má jiné typové označení,které musíš v případě záměny dodržet.

1.6 DOHC r.v.89,naj.220 000Km,spotř.8.2L/100
Šlape jako hodinky,ale nemá STK,spinká v depozitu.
Opel AstraF 1.7TDs,momentálně plně využito.
Fiat 127, spotř.5.2L/100 ,spinká v garáži.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
14 roků 10 měsíců zpět #9 od chucky
Odpověděl chucky pro téma Re: Swap 1.9 TDS za 1.7D
Legaloš to je pohoda, bo mam na sebe napsane papiry 1.9TDs, takze to prehazím :) btw. Myslim, že brzdy byly stejny:) Spíš mě zajímalo jestli to pasuje na silentbloky a tak...:)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
14 roků 10 měsíců zpět #10 od Charles
Odpověděl Charles pro téma Re: Swap 1.9 TDS za 1.7D

Legaloš to je pohoda, bo mam na sebe napsane papiry 1.9TDs, takze to prehazím :) btw. Myslim, že brzdy byly stejny:) Spíš mě zajímalo jestli to pasuje na silentbloky a tak...:)


Legaloš říkáš? :-k takže obě tipa mají stejnou barvu? obě tipa mají stejné číslo VIN ? Já osobně bych si číslo kastle nepřevářel, dá se to jednoduše poznat a když na to příjdou, jsou z toho docela solidní oplítačky....

Brzdy stejné nejsou, každé auto má brzdy konstruované na svůj výkon, zrychlení atd. atd. 1.9TDS jsem taky měl a tak dobře vím, že vzadu byly buď velké bubny a nebo kotouče, kdežto 1.7D měla jenom malé bubny a vepředu jsem viděl oba druhy kotoučů, menší i normální. Pokud nechceš, neměň to, ale nerad bych viděl někde ve zprávách obrázky tipa, co nedobrzdilo, protože mu shořely brzdy...
Co se týká silentů, tak sedět by měly, pokud to někdo se nesnažil předělávat, ale doporučuji stejně při výměně koupit nové, jelikož tyhle budou dosti vymlácené a pokud ne, tak dlouho nevydrží, jak se s nimi hne.

Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - :) Killer on The Road ;-) Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek :)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
14 roků 10 měsíců zpět #11 od jipaf
Odpověděl jipaf pro téma Re: Swap 1.9 TDS za 1.7D
v ropácích se neorientuji, ale nedá mi to nezeptat,
- nebudou ty diesly rozměrově stejné?
- nestačilo by to jenom přehodit kliky, písty s válci, hlavu, čerpadla a popřípadě i ŘJ? pokud tam ovšem je, to nevím..

jinak pokud by jsi to chtěl dělat tím svým způsobem, tak bych měnil jak celé nápravy, tj od horních misek, tlumiče, nápravy, převodovka, posilovač, čerpadla... asi více práce než užitku

TEMPRA 1,6ie soc ....tam kde jiní končí, Fiat začíná...
ALF AR156 2,0TS SW lpg... 155 živých koníků...

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
14 roků 10 měsíců zpět #12 od Jenda
Odpověděl Jenda pro téma Re: Swap 1.9 TDS za 1.7D
Tipo 1.9TDs má v předu větší kotouče i brzdiče,má kola 14´´
1.7D má menší kotouče i brzdiče a kola 13´´
Pokud jsou větší brzdiče,tak asi budou větší i těhlice s ložiskama kol a nevím,snad i poloosy.
Víc ti taky nepovím,měl sem sice oba ropáky,ale nezaměnoval sem.

1.6 DOHC r.v.89,naj.220 000Km,spotř.8.2L/100
Šlape jako hodinky,ale nemá STK,spinká v depozitu.
Opel AstraF 1.7TDs,momentálně plně využito.
Fiat 127, spotř.5.2L/100 ,spinká v garáži.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
14 roků 10 měsíců zpět #13 od skypan
Odpověděl skypan pro téma Re: Swap 1.9 TDS za 1.7D

v ropácích se neorientuji, ale nedá mi to nezeptat,
- nebudou ty diesly rozměrově stejné?
- nestačilo by to jenom přehodit kliky, písty s válci, hlavu, čerpadla a popřípadě i ŘJ? pokud tam ovšem je, to nevím..

jinak pokud by jsi to chtěl dělat tím svým způsobem, tak bych měnil jak celé nápravy, tj od horních misek, tlumiče, nápravy, převodovka, posilovač, čerpadla... asi více práce než užitku

myslím že 17-19td.tds.budou mít rozdílné vrtání v motoru a i kdyby měli stejné,tak jako automechanik bys měl vědít že bude minimálně rozdílné uložení kliky,páč u turba jsou na šály větší tlaky :wink:
dál už nemusím pokračovat co?

Tempra 1.9TDs-už je pryč,měl sem jí pět let,nebylo to nudné auto,jako tedˇvlastním
TedˇŠvedské Audi,s obsahem pěti pivních půllitříků

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
14 roků 10 měsíců zpět #14 od skypan
Odpověděl skypan pro téma Re: Swap 1.9 TDS za 1.7D

Tipo 1.9TDs má v předu větší kotouče i brzdiče,má kola 14´´
1.7D má menší kotouče i brzdiče a kola 13´´
Pokud jsou větší brzdiče,tak asi budou větší i těhlice s ložiskama kol a nevím,snad i poloosy.
Víc ti taky nepovím,měl sem sice oba ropáky,ale nezaměnoval sem.

ano celý polorám(s motorovou jednotkou) i s tluničema musí ven,1.9td měli všechno větši,silnější a robusnější,taky ten motor je o pár kylo těžší :wink:

Tempra 1.9TDs-už je pryč,měl sem jí pět let,nebylo to nudné auto,jako tedˇvlastním
TedˇŠvedské Audi,s obsahem pěti pivních půllitříků

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
14 roků 10 měsíců zpět #15 od Charles
Odpověděl Charles pro téma Re: Swap 1.9 TDS za 1.7D
skypi, kamaráde, jak jsi přišel na větší tlak na šály u turba? To je nesmysl, protože kompresní tlak u ropáků (teda u tipa/tempry) je stejnej u motoru s turbem jako bez turba 22:1 :) turbo motory mají jiný tvar pístů a vybrání hlavy a vrtání, aby tam právě nedocházelo k poškození vlivem vyššího kompresního tlaku, to by mohla prasknout ojnice a možná dřív než by se to chytilo na klice...

Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - :) Killer on The Road ;-) Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek :)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Vygenerováno za 0.499 sekund
Powered by Kunena fórum