1,7d pretesnenie alebo kultura pod kapotou

Více
14 roků 1 měsíc zpět #16 od vankusBB
no mozno maju viac fabrik ale ja mam krabicku aj lozisko spanielske teraz ostava hadat ze ktora krajina to neflaka :lol: :lol: :lol:

a ja sa nehadam aj suzuki robia madari.... a je to japonec :lol: :lol: :lol:

ak to dakomu vyznelo ze sa chcem hadat tak pardon a ani vy sa nehadajte sak sme tu JEDEN KLUB....zelenu vlnu a vela KM na Tipach o tom nam ide no nie???

bud ides alebo stojis...
ak stojis tak nezavadzaj tym co idu....
pre tych co sa radi vlecu....:D :D :D

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
14 roků 1 měsíc zpět #17 od petr1978
Našel jsem v ADH kladku+řemen zvlášť za nějakých 80 Euro nejdražší kombinaci. Už mám od Breda i Coram nějaké ložiska a jsem zatím spokojen.
Chodím k nim nakupovat do Ostravy, a většinou jsou to slušné díly za rozumnou cenu.

Tipo 1.6 HF Turbo (831B7.046), r.v. 1991 digital, spotřeba kolem 8 l na 100 km:-) Tel: 732 514 955

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
14 roků 1 měsíc zpět #18 od Charles
taky se nechci nijak hádat, ale potom to je pěkně na kokot, jelikož koupíš ložiska od věhlasně známé firmy, která vyrábí skoro nejlepší ložiska a oni to vyrábí kdesi v tatrsku :( to je věc, co mě hodně štve :evil:

Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - :) Killer on The Road ;-) Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek :)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
14 roků 1 měsíc zpět #19 od skypan
je je to tak se vším....budte rádi že Fiat zústává v Itošce(teda s většinovou výrobou. budu dále OT a nedá mi to,Švédská Volvo jde pravděpodobně do Číny,už nestačily Holanské zmetky s renoltáckým motorem.....
osvědčené začky a tím i kvalita,to už není deset let pravda :roll: vše se vyrábí jinde a co nejlevněji,nejlépe v Číně. :cry:

Tempra 1.9TDs-už je pryč,měl sem jí pět let,nebylo to nudné auto,jako tedˇvlastním
TedˇŠvedské Audi,s obsahem pěti pivních půllitříků

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
14 roků 1 měsíc zpět #20 od petr1978
Si nemyslím že je důležité kde se to vyrábí, ale jak mají nastavený proces výroby, jaké používají materiály a další věci, co souvisí s kvalitou výroby a celého dílu. Mám ramena na Tipu ze Španělska a zatím dobré. Třeba Toyota vyrábí v různých zemích, ale stále je to Toyota, právě kvůli tomu jak přemýšlí :)

Tipo 1.6 HF Turbo (831B7.046), r.v. 1991 digital, spotřeba kolem 8 l na 100 km:-) Tel: 732 514 955

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
14 roků 1 měsíc zpět #21 od skypan

Si nemyslím že je důležité kde se to vyrábí, ale jak mají nastavený proces výroby, jaké používají materiály a další věci, co souvisí s kvalitou výroby a celého dílu. Mám ramena na Tipu ze Španělska a zatím dobré. Třeba Toyota vyrábí v různých zemích, ale stále je to Toyota, právě kvůli tomu jak přemýšlí :)

no jestli to je jako u nás tak potěž prd***el.co nejvyžší počet kusú a tím pádem s co nejnižšími náklady...sám víš jak funguje pásová výroba a vúbec v automobilovém prúmyslu :roll:
a slovo kvalita :?: :?: :?: myslím že brzo vypadne i ze naučného slovníku...
PS. sorry asi sem už zdegenerovanej z kolbenu :twisted:

Tempra 1.9TDs-už je pryč,měl sem jí pět let,nebylo to nudné auto,jako tedˇvlastním
TedˇŠvedské Audi,s obsahem pěti pivních půllitříků

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
14 roků 1 měsíc zpět #22 od petr1978
Tak to jsi na tom dobře, na Korejskou kvalitu to opravdu nemá. To s čím se setkávám každý den mi hlava nebere. :(
Nějak jsme odklonilz téma :)

Tipo 1.6 HF Turbo (831B7.046), r.v. 1991 digital, spotřeba kolem 8 l na 100 km:-) Tel: 732 514 955

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
14 roků 1 měsíc zpět #23 od vankusBB
presne tak kasleme na to...
lozisko nelozisko kto maze ten jede a basta
:lol: :lol: :lol:

takze pani ako to je s tou vasou kulturou ??? pod kapotou
zislo by sa dake info ako ste zacali a tak

bud ides alebo stojis...
ak stojis tak nezavadzaj tym co idu....
pre tych co sa radi vlecu....:D :D :D

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
14 roků 1 měsíc zpět #24 od skypan
no dobrá tak začnu já,i kdyš už nemám itala..
kulturu myslíš co třeba toto :?: :mám dvoje rozvody na motoru,(vačková řídel a na druhé straně motoru rozvod na čerpadlo),takže dva řemeny čtyři kladky+vodní pumpa +napínací kladka na plochý řemen,plochý řemen,suma sumárum(SKF) asi 12 000tisíc v materiálu,nepočítám práci mechoše...kdybych koupil materiál od Starline,nevím jak by si ten pětihrnek stím poradil,nebo jak dlouho by to vydrželo,je pravda že bych asi dva tři tisíce ušetřil,je otázka kdyby se neco vysipalo,je protiváha že o dost víc bych do toho musel nasipat....stačí :?: :lol:

Tempra 1.9TDs-už je pryč,měl sem jí pět let,nebylo to nudné auto,jako tedˇvlastním
TedˇŠvedské Audi,s obsahem pěti pivních půllitříků

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
14 roků 1 měsíc zpět #25 od vankusBB
jj to chapem u nas ani nie je v ponuke star line rozvod... takze o starost menej ... ok takze si pretesnil motor nove gufera a tak...
mas este dake upravi?? niekto ma napr take modre hadice alebo namalovany dekel motora

celkovo o motorovy priestor sa mi jedna...

fuuha ale si vysolil za material a to si si nerobil sam???

bud ides alebo stojis...
ak stojis tak nezavadzaj tym co idu....
pre tych co sa radi vlecu....:D :D :D

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
14 roků 1 měsíc zpět #26 od Charles
měl jsi na mysli motorový prostor, jako je třeba ten můj?


Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - :) Killer on The Road ;-) Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek :)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
14 roků 1 měsíc zpět #27 od vankusBB
jj presne krasa.............

bud ides alebo stojis...
ak stojis tak nezavadzaj tym co idu....
pre tych co sa radi vlecu....:D :D :D

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
14 roků 1 měsíc zpět #28 od skypan

jj to chapem u nas ani nie je v ponuke star line rozvod... takze o starost menej ... ok takze si pretesnil motor nove gufera a tak...
mas este dake upravi?? niekto ma napr take modre hadice alebo namalovany dekel motora

celkovo o motorovy priestor sa mi jedna...

fuuha ale si vysolil za material a to si si nerobil sam???


ee,tyhle motory už se nedají dělat na parkovišti před bytovkou a také ne v garáži,páč musíš na počítač, aby se to vše znovu nastavilo a vymyzat na displei service :wink:

Tempra 1.9TDs-už je pryč,měl sem jí pět let,nebylo to nudné auto,jako tedˇvlastním
TedˇŠvedské Audi,s obsahem pěti pivních půllitříků

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
14 roků 1 měsíc zpět #29 od vankusBB
hmm ako dobre ze robim v servise...
ked treba zabehnem.....

bud ides alebo stojis...
ak stojis tak nezavadzaj tym co idu....
pre tych co sa radi vlecu....:D :D :D

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
14 roků 1 měsíc zpět #30 od joki
Chlapci moja 1,7D má za sebou 140000km rozvody boli menené pri 80000km. Mam počkať tých 20000km alebo kedy sa pustiť do výmeny.
Hladal som ten udaj aj pomocou tlačidla hladaj -na fore a v článkoch.(neuspešne)

jj

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Vygenerováno za 0.520 sekund
Powered by Kunena fórum