1,9td cerpadlo jak mate sytic

Více
18 roků 2 měsíců zpět #1 od jarda3
Jak vlastne funguje cerpadlo Bosch pri studenem startu.
1,9td s EGR-zaslepen(byl deravy spojovaci vlnovec).
Na crpadle jsou namontvane dva (snad) obtokove el.ventily ktere vypina cidlo po dosazeni 55°C.

Mam problem ze po startu mam volnobeh okolo 500 ot.po zahrati je kolem 900.
Na mem 1,9td z r 93 nemam namontovany v termostatu takovy ten valecek z nejz vede lanko k cerpadlu.
Na tom termostatu je vyvod k chladici z druhe strany nez u tipa.A neni tam s tim trmoprvkem pocitano.
neni ten termostat z jineho Fiata?
Na cerpadle je ta packa jak u Tipa z r 88 akorat ma kratsi drahu.

Musi byt namontovany termo prvek sytice?

Dik.

Fiat Tipo 1,9tD,66kW

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
18 roků 2 měsíců zpět #2 od kombajn
Řešim zrovna úplně ten samej problém, kterej nastal až po výměně čerpadla. S minulim čerpadlem vždy 950ot/min. Až na to příjdu dam vědět. ](*,)

FIAT TEMPRA 1,9TD SW r.v.94
ALFA ROMEO 146 2,0TD r.v.97
FIAT MAREA WEEKEND 2,4JTD r.v.99

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
18 roků 2 měsíců zpět #3 od kombajn
a ta páčka je i na AR 146TD r.v.97

FIAT TEMPRA 1,9TD SW r.v.94
ALFA ROMEO 146 2,0TD r.v.97
FIAT MAREA WEEKEND 2,4JTD r.v.99

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
18 roků 2 měsíců zpět #4 od jarda3
Dnes prijede kamos sTipkem 1,9td 59kw s EGR+kat.Ma tam taky snimac tahla plynu (takovy cerny valecek) a sytic mu chodi bezvadne.
Tak uvidime dam vedet.

Fiat Tipo 1,9tD,66kW

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
18 roků 2 měsíců zpět #5 od kombajn
Myslim si že tenhle snímač nemá se sytičem nic společnýho. Měl sem ho vymontovanej a je to jen mikrospínač, kterej když mačkam nebo povoluju tak se nic s otáčkama neděje. Při blišim proskoumání by se měl sepnout jen při maximálním plynu. :roll:

FIAT TEMPRA 1,9TD SW r.v.94
ALFA ROMEO 146 2,0TD r.v.97
FIAT MAREA WEEKEND 2,4JTD r.v.99

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
18 roků 2 měsíců zpět #6 od jarda3
Tak jsem prohlizel ten sytic na Tipu z 92 s EGRem a je to shodne s Tipem z 88 krom toho EGRu.
Na tempre z 93 jsou dva el.magneticke ventily.Elektricky paralne zapojene.
Na Boschi neni ani priprava pro uchyceni bovdenu lanka termoprvku.
Asi tam prisroubuju drzak,natahnu lanko a bude to vyresene. :)
Zima se blizi a teploty budou klesat :(
Nemate nekdo zkusenost?

Fiat Tipo 1,9tD,66kW

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
18 roků 2 měsíců zpět #7 od jarda3
Jasne ten cerny valecek-snimac bosch je pouze jednim s cidel pro ridici jednotku EGR ventilu pro zpetne spalovani vyfuk plynu.
Cely ten Egr zazrak zanasi akorat sani a po tech letech provozu bez udrzby akorat oslabuje vyvevu posilovace. Mozna plni svou funkci ale nekdy uplne jindy.
V jinem rezimu motoru.
Ja jsem ho musel zaslepit al plechem ve tvaru slepe priruby a je klid.

Muzes mi prosim popsat nebo nafotit cerpadlo Tve Tempry?
Co se presne deje pri studenem startu?
Jake mas volnobezne otacky?
Na kolik klesnou po zahrati?
Dik Jarda

Fiat Tipo 1,9tD,66kW

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
18 roků 2 měsíců zpět #8 od kombajn
Nebylo by pro tebe nejjednoduší vyměnit ten termostat za ten stim termoprvkem. Pokud ovšem budou sedět hadice.Mam dokonce jeden v garáži. můžu ho nafotit a porovnat.

FIAT TEMPRA 1,9TD SW r.v.94
ALFA ROMEO 146 2,0TD r.v.97
FIAT MAREA WEEKEND 2,4JTD r.v.99

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
18 roků 2 měsíců zpět #9 od jarda3
Jasne to by bylo.Nechce se mi ho kupovat za 1500!
Hadice jsou tam jine.
Jedna se mi spise o rozdil v cerpadlech.Je to tam jakysi system KSB.
Budu to resit lanovodem pod volant.

Fiat Tipo 1,9tD,66kW

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
18 roků 1 měsíc zpět #10 od vejvy.f
A kam chceš napojit ten lanovod na tom čerpadle?
Nejjednodušší řešení je přivíst na ten elektrospínač sytiče (elektroventil KSB) + 12V přes spínač a je po prdeli. Originálně to spíná nějakej termostat, kterej tam přivádí +12V až do té doby než má voda 60°C.

FIAT TIPO 1.9TD, FIAT PUNTO 1.7TD, PUNTO S 1.1 , PUNTO 1.2 60SX, Lancia kappa SW 2.4i

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
18 roků 1 měsíc zpět #11 od machy1186
mě u dedry když je motor studenej, tak ten termoprvek s bovdenem, tahá za páčku na čerpadle, která přidává naftu. jak se voda ohřívá, tak se lanko povoluje, do nějakejch 70 stupňu, kdy se ten sitič uplně vypne. Při startu mám 1400 ot. a po zahřátí mám 900 - 1000 ot.

Lancia Delta HPE HF 2,0 16VT 142kW
Lancia Dedra 2,0T 119kW - EX 3
Lancia Dedra 1,9TD 85kW - EX 2
Fiat Regata 1,7D -EX 1

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
18 roků 1 měsíc zpět #12 od kombajn

A kam chceš napojit ten lanovod na tom čerpadle?
Nejjednodušší řešení je přivíst na ten elektrospínač sytiče (elektroventil KSB) + 12V přes spínač a je po prdeli. Originálně to spíná nějakej termostat, kterej tam přivádí +12V až do té doby než má voda 60°C.

Na páčku na čerpadle, která tam je i když je sytič elektronickej.
A ty víš kde je ten elektrospínač sytiče ?

FIAT TEMPRA 1,9TD SW r.v.94
ALFA ROMEO 146 2,0TD r.v.97
FIAT MAREA WEEKEND 2,4JTD r.v.99

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
18 roků 1 měsíc zpět #13 od kombajn

mě u dedry když je motor studenej, tak ten termoprvek s bovdenem, tahá za páčku na čerpadle, která přidává naftu. jak se voda ohřívá, tak se lanko povoluje, do nějakejch 70 stupňu, kdy se ten sitič uplně vypne. Při startu mám 1400 ot. a po zahřátí mám 900 - 1000 ot.

Do určitýho roku to tak je (tušim do 95), ale pak je to elektronicky. Ještě sem na tu elektroniku nepřišel jak to opravit.

FIAT TEMPRA 1,9TD SW r.v.94
ALFA ROMEO 146 2,0TD r.v.97
FIAT MAREA WEEKEND 2,4JTD r.v.99

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
18 roků 1 měsíc zpět #14 od rat21

mě u dedry když je motor studenej, tak ten termoprvek s bovdenem, tahá za páčku na čerpadle, která přidává naftu. jak se voda ohřívá, tak se lanko povoluje, do nějakejch 70 stupňu, kdy se ten sitič uplně vypne. Při startu mám 1400 ot. a po zahřátí mám 900 - 1000 ot.

Do určitýho roku to tak je (tušim do 95), ale pak je to elektronicky. Ještě sem na tu elektroniku nepřišel jak to opravit.


Dufam, ze myslis Dedru, pretoze Tipo sa vyrabalo len do 95-ho. :lol: :lol:

1.9 TDsX - r.v. 1991 - 270.000 km - po smrti :-(

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
18 roků 1 měsíc zpět #15 od machy1186
tak elektronickej jsem ještě neviděl, ale zkusim se poptat.
Ale mělo by to být nějak podobně, mělo by tam byt nějaky čidlo, ktary snímá teplotu, tím se bude měnit odpor a podle toho by se měl sitič přidávat, nebo ubirat. Aspoň myslím :?:

Lancia Delta HPE HF 2,0 16VT 142kW
Lancia Dedra 2,0T 119kW - EX 3
Lancia Dedra 1,9TD 85kW - EX 2
Fiat Regata 1,7D -EX 1

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Vygenerováno za 0.514 sekund
Powered by Kunena fórum