1,9td cerpadlo jak mate sytic

Více
18 roků 1 měsíc zpět #16 od kombajn

mě u dedry když je motor studenej, tak ten termoprvek s bovdenem, tahá za páčku na čerpadle, která přidává naftu. jak se voda ohřívá, tak se lanko povoluje, do nějakejch 70 stupňu, kdy se ten sitič uplně vypne. Při startu mám 1400 ot. a po zahřátí mám 900 - 1000 ot.

Do určitýho roku to tak je (tušim do 95), ale pak je to elektronicky. Ještě sem na tu elektroniku nepřišel jak to opravit.


Dufam, ze myslis Dedru, pretoze Tipo sa vyrabalo len do 95-ho. :lol: :lol:

Nemyslim zrovinka Tipo, ale jiný 1,9TD (třeba Tempra, Alfa nebo Lancia) vždiť je to na jedno brdo.

FIAT TEMPRA 1,9TD SW r.v.94
ALFA ROMEO 146 2,0TD r.v.97
FIAT MAREA WEEKEND 2,4JTD r.v.99

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
18 roků 1 měsíc zpět #17 od csala
Na Crome to je vyriesene tak, ze pod volantom je koliesko rucneho plynu, ktore taha cez lanko plynovy pedal. Pri studenom starte to pridam, potom postupne po zahriati uvolnujem.
Niekedy to pouzivam ako primitivny tempomat :lol:

Fiat Croma TDid

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
18 roků 1 měsíc zpět #18 od rat21
To som mal uz na 128-ke. pootocenim doprava sa zaaretoval. Po uvolneni sa sam vratil do nulovej polohy.

1.9 TDsX - r.v. 1991 - 270.000 km - po smrti :-(

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
18 roků 4 týdnů zpět #19 od jarda3
Cidlo-primy spinac bez rele je namontovany primo do telesa termostatu a ovlada KSB ventily na cerpadle.

Fiat Tipo 1,9tD,66kW

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Vygenerováno za 0.292 sekund
Powered by Kunena fórum