a jak to topí vám ?
pokud se auto nezahřejem na 90c tak je prostě špatny remostat!
my car:
Fiat 131 CL Mirafiori 1,4 rv.83
Fiat Tempra 1,6ie rv.90
Fiat Tempra 1,6 MPI rv.96
Fiat Bravo 1,8 16V GT rv.96
Fiat Bravo 1,9 JTD GT rv.99
Fiat Stilo - 1,9 MultiJet 110kw!!
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Žádny zakrývání chladiče nepoužívám.
Ale něž mi auto začne topit tak ujedu asi 15km. Je to šílený, ale z fiatu už jsem zvyklej. Moje další auto bude mít nezávislé topení.
DAN
//// Tempra 1,9Tds, 66kW, digi, klima, alu, 125tis.km, 1991, 6,9l/100km (čeká na prodej nebo šrot)
Nebožka: Lancia Prisma 1,9Tds, 58kW, 250tis.km, 1986, 5l/100km (do konce pojízdná, nyní ve šrotu)
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
no ja to necham tak,aspon se motor neprehreje mozna az prijde jaro se zacnu taky trochu v tom vrtat ale zatim jsem rad ze to jede....
No ono nepřehřeje-tím,že jezdíš na nějakých 70 st.C,tak motoru zrovna moc nepřeješ,má chodit kolem 90 st.,na tu teplotu je to konstruované.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Fiat Tipo 1.7D, r.v.:1988
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Motor je na tuto teplotu konstruovan.
Toleranci pole jednotlivich skupin motoru jsou zvolena s ohledem na pracovni teplotu.
Pohyblive funkcni casti motoru pri provozu pod pracovni teplotou podlehaji vysokemu opotrebeni a maji vysokou spotrebu paliva.
Fiat Tipo 1,9tD,66kW
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Pracovni teplota dieselu od Fiata ma byt kolem 80°C.
Motor je na tuto teplotu konstruovan.
Toleranci pole jednotlivich skupin motoru jsou zvolena s ohledem na pracovni teplotu.
Pohyblive funkcni casti motoru pri provozu pod pracovni teplotou podlehaji vysokemu opotrebeni a maji vysokou spotrebu paliva.
Jj, to je pravda FIAT diesel má provozní teplotu kolem 80°C
A jelikož teploměry chl. kapaliny nejsou zrovna nejpřesnější, tak může být vše v pořádku i když ukazuje těch 70
FIAT TIPO 1.9TD, FIAT PUNTO 1.7TD, PUNTO S 1.1 , PUNTO 1.2 60SX, Lancia kappa SW 2.4i
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Fiat Tipo 1.6 i.e. , 1990, černá barva,
prej 130 000km...což už vím, že nejní pravda
Ale šlechtím ,co se dá, přirostl k srdci mrška
fiattipo.net/modules/gallery2/main.php?g2_itemId=651
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
No ja mam 1.7D, ale hreje to uz po 2km kludnej jezdy,vtedy mam tak 2 palicky na teplomeri a a asi po 5 km to uz mam 4 palicky a uz je to celkom fajn. a nejak 6-7km pekne 90C. Chladic nemam vobec zakryty a takto nejak sa mi to hreje v tychto obdobiach ke dje teplota okolo 0C
Fiat Tipo 1.7D, r.v. 1989, 215 000km, zachvilku po smrti... momentalne Tipo 1.9TD, 233tis a stale stupa
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
No ja mam 1.7D, ale hreje to uz po 2km kludnej jezdy,vtedy mam tak 2 palicky na teplomeri a a asi po 5 km to uz mam 4 palicky a uz je to celkom fajn. a nejak 6-7km pekne 90C. Chladic nemam vobec zakryty a takto nejak sa mi to hreje v tychto obdobiach ke dje teplota okolo 0C
Fiat Tipo 1.7D, r.v. 1989, 215 000km, zachvilku po smrti... momentalne Tipo 1.9TD, 233tis a stale stupa
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Mám nad tím hloubat, nebo je to normální?
(Ono to asi bude normální, já to totiž srovnávám s předchozím autem, které mělo výdechy pro topení na nohy u podrážek, ne v půlce lýtek jako Tipo a Uno.)
1.4 i.e. 1992
Punto 55 1996
Lasciate mi cantare...
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Jo nemel by nekdo motor TD na ND???Potreboval bych stary klidne nefunkcni termostat. Lepe receno jen obal.Ale co kdyz je to zalite...Kdyby neco nekdo vystrachal napiste pleas na Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
fiat tempra 1.9 Tds-prodáno ted marea weekend 1.6 16v lpg
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.