jaké rady doporučíte při koupi auta

Více
17 roků 6 měsíců zpět #1 od temprař
pište díky - myslím co se týče kontroly motoru,podvozku....

Tempra je už bohužel pryč - ale zůstává v mém srdci na věky. Zlatý 2.0 8V.
Nový tel kontakt 774 688 475
mail: Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.
I LOVE YOU TEMPRA.
- nyní BMW 525 TDS -

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 6 měsíců zpět #2 od mt-tuning
asi najdolezitejsia rada. Kontrola ci nebolo kradnute, nedajboze burane...

mt-tuning
fiat tipo 2.0 16v
vw passat 1.8t 20v sport
skoda 110r

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 6 měsíců zpět #3 od petr1978
U tipa mych se zaměřil na podvozech, často trpí.
Myslím tím kromě koroze taky čepy, ramena a tlumiče. To poznáš při projetí auta. Pka bych se zaměřil na motor a nechal si udělat emise.
Na emisích ti poví v jakém stavu je motor a výfuk.
Asi nejlepší je zajet na technickou a nechat to proťukat kompletně:-)

Tipo 1.6 HF Turbo (831B7.046), r.v. 1991 digital, spotřeba kolem 8 l na 100 km:-) Tel: 732 514 955

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 6 měsíců zpět #4 od Tomas-Oaza

asi najdolezitejsia rada. Kontrola ci nebolo kradnute, nedajboze burane...

sorry nic ve zlym ale jeste sem u nas nevidel auto co bylo dovezeny a je 15 let a vic stary a nebylo bourany,to bys me rozesmal :lol:

Lancia Kappa 2,4 TDS
Škoda Favorit čundrbudka

www.lanciaklub.cz

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 6 měsíců zpět #5 od mt-tuning
:D nie je burany ako burany. dotukane auto a auto zvarene z dvoch je rozdiel...

je pravda, ze kupit auto je riziko, ale pri akejkolvek kupe by som zo sebou bral profika, ktory vie, co ma pozriet..

mt-tuning
fiat tipo 2.0 16v
vw passat 1.8t 20v sport
skoda 110r

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 6 měsíců zpět #6 od codexx
Je fakt ze tak stary auto a nebourany by byl hotovej zazrak. Spis jde o to jak kvalitne to bylo opraveny.
Pokud jde o mozne problemy netechnickeho razu = over si jestli sedi VIN, aby to nebylo smontovany ze 2 aut, vyrezanej a zase navarenej VIN... Jde jenom o to abys nemel problemy s cajtama a STK... Taky si zjisti jestli na autu nevisi nejaky vecny bremeno nebo zastava...
Pokud jde o veci technicky, ja jsem si daval bacha kdyz jsem kupoval svoje tipkoi hlavne na prahy, podlahu, podbehy (rez), jestli motor nepousti olej (neocekavane vycistenej motor taky nemusi byt koser) a kontrola jestli chodi elektrika co v aute je... Jinak bys mel dost bezesny noci, alektrika byva nevyzpitatelna....
Dost dej na to jak se prodejce cova a co o aute povida... I to muze napovedet...
Jinak stastny kup...

Lancia Kappa SW 20VT

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 6 měsíců zpět #7 od temprař

sorry nic ve zlym ale jeste sem u nas nevidel auto co bylo dovezeny a je 15 let a vic stary a nebylo bourany,to bys me rozesmal

Tome nyní Tě asi opravdu rozesměji. Naše Tempra - jak jsme ji koupili v roce 1999 - to měla 8 let - tak bouraná nebyla. Za těch 7 let co jsme ji měli doma,tak měl táta jen malý ťukáneček a to ten,že mu nedal někdo přednost v jízdě a lehce mu rozbil levý blikátko. Vyměnilo se a vše ok. Jak jsme Tempřičku prodávali,tak tátovi v autobazaru chlápek řekl že za tu dobu co to auto jezdí ještě nebylo bourané. A já tomu věřím. Zázraky se dějí :lol: :lol: . Takže náš Fiátek po dobu 15 let bouraný nebyl.. 8O

Tempra je už bohužel pryč - ale zůstává v mém srdci na věky. Zlatý 2.0 8V.
Nový tel kontakt 774 688 475
mail: Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.
I LOVE YOU TEMPRA.
- nyní BMW 525 TDS -

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 6 měsíců zpět #8 od Tomas-Oaza
tak mozny to je,ale az na svetle vyjimky.jinak kolikrat co clovek vidi jak to bazary pytlikujou,tak je mi z toho na bliti

Lancia Kappa 2,4 TDS
Škoda Favorit čundrbudka

www.lanciaklub.cz

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 6 měsíců zpět #9 od temprař
to je fakt. Já když to pozoruju jak to opravujou a ještě k tomu tak ledabyle. To je hnus. Jednoho dne sem chtěl na jedný Tempře schodit levý zadní kolo. Dal jsem tam hever a začal zvedat. A už jsem slyšel takový jemný praskání jak ten hever zajíždí do toho prahu. No hnus - jsem zvědavej,když po cestě dostane defekt tak jak to kolo vymění.

Tempra je už bohužel pryč - ale zůstává v mém srdci na věky. Zlatý 2.0 8V.
Nový tel kontakt 774 688 475
mail: Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.
I LOVE YOU TEMPRA.
- nyní BMW 525 TDS -

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 6 měsíců zpět #10 od Tomas-Oaza
tak to uz zahlodal zub casu :lol:
ale asi pred mesicem na aukru nekdo drazil bravo prej na doskladani ze to opravoval,cena tam byla nizka,pri prohlidce auta ani nebylo poradne zamaskovany ze se auto varilo ze dvou pulek :lol: ale ne za dverima jak byva zvykem ale auto bylo rozdeleny na levou a pravou cast. :total: :total: :total:

Lancia Kappa 2,4 TDS
Škoda Favorit čundrbudka

www.lanciaklub.cz

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 6 měsíců zpět #11 od temprař
mno právě že nezahlodal. Šlo vidět že to bylo opravovaný a bouraný na levou stranu. Přední blatník vůbec nelícoval z předními dveřmi. Přední část jsem nadzvedl v pohodě-to tam byla i takový ta vodící lišta na ten hever - ale vzadu ne.

Tempra je už bohužel pryč - ale zůstává v mém srdci na věky. Zlatý 2.0 8V.
Nový tel kontakt 774 688 475
mail: Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.
I LOVE YOU TEMPRA.
- nyní BMW 525 TDS -

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 6 měsíců zpět #12 od kombajn
u motoru bych hlavně změřil tlaky ve válcích

FIAT TEMPRA 1,9TD SW r.v.94
ALFA ROMEO 146 2,0TD r.v.97
FIAT MAREA WEEKEND 2,4JTD r.v.99

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 6 měsíců zpět #13 od Dresik
jasný..nejdřív vizuální kontrola..lícování dílů. Projetí je nutonost. pustit volant, jestli netáhne. Zabrzdit, jestli nejsou zatuhlé brzdy. Poslouchat jestli netluče podvozek na nerovnostech. Také bych doporučil říct majiteli, ať nestartuje motor, dokud nepřijedeš -> Zkusit nastartovat za studena, poslouchat motor..pak kounout na netěsnosti motoru.No a koroze a tak..

No a nebo to odvézt do servisu.

AR 156 1.9 JTDm
Lancia Lybra SW 1.9 JTD
Lancia Delta HPE HF Turbo
Piaggio NRG Salit Sport
www.lanciaklub.cz
eSHOP-vybavení dílen, nářadí,nástroje.Pište co potřebujete:)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 6 měsíců zpět #14 od temprař
mno díky za cený rady. Ten podvozek je již takový malátný - uložení stábliku a ramen je taky už po smrti a zdá se mi že ten motor dost klepe. jako ventily . Ale dost mne šokovalo u tak starýho auta funkčnost turba. Řekl jsem majitelce že ho musí nechat aspon dvě minutky schladit,před tím než vypne motor. Jooo a kolik stojí nový turbo. Nemyslím starý,myslím uplně nový

Tempra je už bohužel pryč - ale zůstává v mém srdci na věky. Zlatý 2.0 8V.
Nový tel kontakt 774 688 475
mail: Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.
I LOVE YOU TEMPRA.
- nyní BMW 525 TDS -

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 6 měsíců zpět #15 od Tomas-Oaza

u motoru bych hlavně změřil tlaky ve válcích

uz vidim jak pri prodeji naftovyho auta prijede kupec a bude chtit rozebirat motor a zkouset tlaky :lol:

Lancia Kappa 2,4 TDS
Škoda Favorit čundrbudka

www.lanciaklub.cz

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Vygenerováno za 0.522 sekund
Powered by Kunena fórum