jaké rady doporučíte při koupi auta

Více
17 roků 6 měsíců zpět #16 od Tomas-Oaza

mno díky za cený rady. Ten podvozek je již takový malátný - uložení stábliku a ramen je taky už po smrti a zdá se mi že ten motor dost klepe. jako ventily . Ale dost mne šokovalo u tak starýho auta funkčnost turba. Řekl jsem majitelce že ho musí nechat aspon dvě minutky schladit,před tím než vypne motor. Jooo a kolik stojí nový turbo. Nemyslím starý,myslím uplně nový

turbo se da zrepasovat, cenove to vychazi dle zavady 2-18 tis.
novy se ani neptej :lol:

Lancia Kappa 2,4 TDS
Škoda Favorit čundrbudka

www.lanciaklub.cz

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 6 měsíců zpět #17 od temprař
mno já počítám nový tak kolem 30 000 korun ...

Tempra je už bohužel pryč - ale zůstává v mém srdci na věky. Zlatý 2.0 8V.
Nový tel kontakt 774 688 475
mail: Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.
I LOVE YOU TEMPRA.
- nyní BMW 525 TDS -

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 6 měsíců zpět #18 od kombajn

u motoru bych hlavně změřil tlaky ve válcích

uz vidim jak pri prodeji naftovyho auta prijede kupec a bude chtit rozebirat motor a zkouset tlaky :lol:

to možná ne, ale změření tlaků je na 10 min. práce, nic v podstatě nerozebíráš a nedopadneš jako já, když jsem je měřil po koupi ( 1.1bar na dvou válcích) :cry:

FIAT TEMPRA 1,9TD SW r.v.94
ALFA ROMEO 146 2,0TD r.v.97
FIAT MAREA WEEKEND 2,4JTD r.v.99

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 6 měsíců zpět #19 od Tomas-Oaza
tak jestli kazdej vozi sebou velkej klic a merak na tlak tak to pak jo. :lol:
ono to taky kolikrat nejde tak dobre povolit, ja treba bych na to nepristoupil pokud bys me pak chtel nasadit zpatky ty vyhrevny podlozky stary.
ale treba pri koupi narazis na dobraka kterej si necha pred domem do auta takhle hrabat. ono ty tlaky se da poznat jak to auto jede a jak strtuje,pokud nenastartujes bez zhaveni tak sou nic moc

Lancia Kappa 2,4 TDS
Škoda Favorit čundrbudka

www.lanciaklub.cz

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 6 měsíců zpět #20 od libenak

tak jestli kazdej vozi sebou velkej klic a merak na tlak tak to pak jo. :lol:
ono to taky kolikrat nejde tak dobre povolit, ja treba bych na to nepristoupil pokud bys me pak chtel nasadit zpatky ty vyhrevny podlozky stary.
ale treba pri koupi narazis na dobraka kterej si necha pred domem do auta takhle hrabat. ono ty tlaky se da poznat jak to auto jede a jak strtuje,pokud nenastartujes bez zhaveni tak sou nic moc


No, já bych zase asi toho kupujícího raději nechal přeměřit tlaky ve válcích, než by mi na autě zkoušel studený starty bez žhavičů :-) Nejlépe někdy v lednu :-) A ještě by to mohl hned po startu vytočit na 5000ot/min.
...fakt na zabití :-D

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 6 měsíců zpět #21 od Tomas-Oaza
nemyslel jsem v lednu kdyz jsou nejvetsi mrazy :lol: to pak nenastartuje ani kdyz nazhavy(pokud ma tlaky KO)

Lancia Kappa 2,4 TDS
Škoda Favorit čundrbudka

www.lanciaklub.cz

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Vygenerováno za 1.851 sekund
Powered by Kunena fórum