kouř s vyfuku

Více
17 roků 5 měsíců zpět #1 od radioRH
kouř s vyfuku vytvořil uživatel radioRH
se mi zdá že mi začalo nějak moc kouřit auto i po mírném sešlápnutí plinu a pokud chci zrychlit nebo jedu do kopce tak je to šílené objeví se za mnou oblak černého dýmu dokud neuberu plyn,takže jezdím krokem aby to tak nehulilo,sice si každy diesel čoudne ale todle mi už přijde že je moc

fiat tempra 1.9 Tds-prodáno ted marea weekend 1.6 16v lpg

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 5 měsíců zpět #2 od temprař
Odpověděl temprař pro téma Re: kouř s vyfuku
Ahoj. Mno jelikož se se v dieseloch moc nevyznám tak nevím,jestli Ti poradím dobře :)
Nemůže to být tím,že máš již "vylágrované" turbodmychadlo - jeho uložení,nepropouští ti olej. Když více šlápneš na plyn,tak se úměrně z otáčkami se ti zvedá i tlak oleje pro mazání ložisek. Neproniká ti ten olej do vejfucku.
Nevím jestli je to tím. Je to jen má doměnka.
Nebo to mohou být taky vstřiky,špatné spalování a tak.

Tempra je už bohužel pryč - ale zůstává v mém srdci na věky. Zlatý 2.0 8V.
Nový tel kontakt 774 688 475
mail: Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.
I LOVE YOU TEMPRA.
- nyní BMW 525 TDS -

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 5 měsíců zpět #3 od DannyF
Odpověděl DannyF pro téma Re: kouř s vyfuku
Dále to může být něco s dodávkou nafty. Viděl bych to na vstřiky. Potom zkontrolovat předvstřik.
Zvuk motoru je stejný? Stalo se to z ničeho nic nebo pozvolna?

DAN
//// Tempra 1,9Tds, 66kW, digi, klima, alu, 125tis.km, 1991, 6,9l/100km (čeká na prodej nebo šrot)
Nebožka: Lancia Prisma 1,9Tds, 58kW, 250tis.km, 1986, 5l/100km (do konce pojízdná, nyní ve šrotu)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 5 měsíců zpět #4 od radioRH
Odpověděl radioRH pro téma Re: kouř s vyfuku
no řekl bych že s ničeho nic a zvuk to ma pořád stejný myslel sem na ty vstřiky,ale řekli mi at do toho nehrabu pokud to dobře startuje a mam takové tušení že šla i spotřeba nahoru

fiat tempra 1.9 Tds-prodáno ted marea weekend 1.6 16v lpg

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 5 měsíců zpět #5 od Tomas-Oaza
Odpověděl Tomas-Oaza pro téma Re: kouř s vyfuku
nech to seridit, jinak pokud by umiralo turbo tak ti to bude hulit do modra,protoze by se palil olej.
kdyz to kouri cerne tak je to nafta :wink:

Lancia Kappa 2,4 TDS
Škoda Favorit čundrbudka

www.lanciaklub.cz

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 5 měsíců zpět #6 od libenak
Odpověděl libenak pro téma Re: kouř s vyfuku
Jo, tohle je s největší pravděpodobností vstřikama. Někdy jsou jen zanešené a pomůže tomu i aditivum do nafty, které je pročistí a sníží tu kouřivost.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 5 měsíců zpět #7 od radioRH
Odpověděl radioRH pro téma Re: kouř s vyfuku
díky za rady skusím ty vstřiky a pak se uvidí co dál a ještě kolik by měli mít tlak

fiat tempra 1.9 Tds-prodáno ted marea weekend 1.6 16v lpg

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 5 měsíců zpět #8 od BlackJack
Odpověděl BlackJack pro téma Re: kouř s vyfuku
Známe .. u mě to vyřešily vstřiky :idea:

FIAT Tipo 1.9TDsX Gran Turismo (přenecháno rodičům)
Mitsubishi Galant 2.0 GLX

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 5 měsíců zpět #9 od Tomas-Oaza
Odpověděl Tomas-Oaza pro téma Re: kouř s vyfuku
tlak ja myslim 145 at
ja mam ted novy vstriky a kouri mi to uplne stejne jak ty puvodni. ty meli malej tlak a nektery uz meli snahu ukapavat.tak sli novy

Lancia Kappa 2,4 TDS
Škoda Favorit čundrbudka

www.lanciaklub.cz

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 5 měsíců zpět #10 od brumla
Odpověděl brumla pro téma Re: kouř s vyfuku
Hm, to mi neda se nezeptat na svoje auto. Pri startovani dost kouri, je to bily kour. A posledni dobou i obcas spatne startuje, tedy nastartuje dobre, ale vzapeti chcipne. Na druhy pokus to uz je ok. Zhavici svicky tam jsou nove asi pul roku, ale jsou to nejake lacine no-name. S tim chcipanim by to mozna mohly byt i male otacky, kdyz dam nekde na semaforu neutral, je to auto jak traktor. Kdyz trosku pridam plyn, prestane vibrovat.

Poradi mi nekdo, v cem je problem? Nebo to neni problem, ale je to proste tak?

Fiat Tipo 1.7d, r.v. 1989, 250.000+ km najeto

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 5 měsíců zpět #11 od rat21
Odpověděl rat21 pro téma Re: kouř s vyfuku
Mne po nastartovani asi 2-3 sekundy dymi na bielo, potom to prestane. Robil to odjakziva, dokonca aj predoslemu majitelovi a ten ho kupil ako trojrocne.

Ked ti na volnobeh vibruje motor, mas nizke otacky, trochu ich zvys. Podla vyrobcu je motor na volnobeh hlucnejci nez za jazdy a vsetky dieslove tipa klepu, su celkovo hlucnejsie nez ine auta.

1.9 TDsX - r.v. 1991 - 270.000 km - po smrti :-(

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 5 měsíců zpět #12 od Dresik
Odpověděl Dresik pro téma Re: kouř s vyfuku
možná by to chtělo také někdy seřídit ventily :wink:

AR 156 1.9 JTDm
Lancia Lybra SW 1.9 JTD
Lancia Delta HPE HF Turbo
Piaggio NRG Salit Sport
www.lanciaklub.cz
eSHOP-vybavení dílen, nářadí,nástroje.Pište co potřebujete:)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 5 měsíců zpět #13 od DURI123
Odpověděl DURI123 pro téma Re: kouř s vyfuku

Hm, to mi neda se nezeptat na svoje auto. Pri startovani dost kouri, je to bily kour. A posledni dobou i obcas spatne startuje, tedy nastartuje dobre, ale vzapeti chcipne. Na druhy pokus to uz je ok. Zhavici svicky tam jsou nove asi pul roku, ale jsou to nejake lacine no-name. S tim chcipanim by to mozna mohly byt i male otacky, kdyz dam nekde na semaforu neutral, je to auto jak traktor. Kdyz trosku pridam plyn, prestane vibrovat.

Poradi mi nekdo, v cem je problem? Nebo to neni problem, ale je to proste tak?


moj nazor: malo nafty, treba pridat. mne to robilo podobne ze na volnobehu motor klepal ako divy...

Fiat Tipo 1.7D, r.v. 1989, 215 000km, zachvilku po smrti... momentalne Tipo 1.9TD, 233tis a stale stupa :)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 5 měsíců zpět #14 od Dresik
Odpověděl Dresik pro téma Re: kouř s vyfuku
Pokud je blbě na šroubcích nastaveno čerpadlo, tak to také může klepat. A to dost.

AR 156 1.9 JTDm
Lancia Lybra SW 1.9 JTD
Lancia Delta HPE HF Turbo
Piaggio NRG Salit Sport
www.lanciaklub.cz
eSHOP-vybavení dílen, nářadí,nástroje.Pište co potřebujete:)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 5 měsíců zpět #15 od libenak
Odpověděl libenak pro téma Re: kouř s vyfuku

Hm, to mi neda se nezeptat na svoje auto. Pri startovani dost kouri, je to bily kour. A posledni dobou i obcas spatne startuje, tedy nastartuje dobre, ale vzapeti chcipne. Na druhy pokus to uz je ok. Zhavici svicky tam jsou nove asi pul roku, ale jsou to nejake lacine no-name. S tim chcipanim by to mozna mohly byt i male otacky, kdyz dam nekde na semaforu neutral, je to auto jak traktor. Kdyz trosku pridam plyn, prestane vibrovat.

Poradi mi nekdo, v cem je problem? Nebo to neni problem, ale je to proste tak?



Pokud je kouř tmavý, je to zpravidla špatně seřízené či jen špinavé vstřikování.
Je-li zabarvený do modra, bývá tam více oleje, resp. spaluje se v mototru moc oleje.
Do bíla zabarvený kouř obvykle znamená, že se ti do spalovacího systému dostala voda. (Když je vlhké počasí, tak to bývá chviličku normální barva kouře, ale pak se to musí ustálit na klasickou). Většinou to může být tím žě se zkondenzovala voda z oleje v motoru anebo z paliva (benzin, nafta), ale tam by se o to měl starat palivový filtr. Doporučuji jej zkontrolovat - případně odvodnit nebo rovnou vyměnit. Někdy je třeba vyměnit i celou olejovou náplň s filtrem.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Vygenerováno za 0.513 sekund
Powered by Kunena fórum