Problém s motorom Tipo 1,9TD intercooler
FIAT TIPO 1,9 TD intercooler 1994 66kw(90k),po uprave 75kw(103k),ABS,servo,4xkotúče BREMBO,turbo GREDDY.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
nežere ani kvapku vody ani oleja
to je asi ta chyba, ne? Motor má mít sám o sobě určitou spotřebu oleje. Ale univerzální rada: zkontroluj všechna čidla
Fiat Tipo 1.8 GTI 3 dveře r.v.12/94
Fiat Stilo 1.9 JTD Multi Wagon r.v.12/05
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
FIAT TIPO 1,9 TD intercooler 1994 66kw(90k),po uprave 75kw(103k),ABS,servo,4xkotúče BREMBO,turbo GREDDY.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
s tým nežraním oleja a vody som to myslel obrazne.Samozrejme,však výrobca taktiež určuje nejaké tolerancie.Ale vhápeme sa ako som to myslel.A k tým čidlám:na tom TD toho tam bohviečo nie je.Som dobrý mechanik ale toto som ešte nevidel.
Kolísá ti volnoběh když už je motor zahřátej nebo když ještě není....?
Fanda Fiatu Tipo
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
s tým nežraním oleja a vody som to myslel obrazne.Samozrejme,však výrobca taktiež určuje nejaké tolerancie.Ale vhápeme sa ako som to myslel.A k tým čidlám:na tom TD toho tam bohviečo nie je.Som dobrý mechanik ale toto som ešte nevidel.
Kolísá ti volnoběh když už je motor zahřátej nebo když ještě není....?
Ked je to studené tak je to Ok.Až keď sa zohreje tak na nejakých 50-60 stupňov to začne robiť.Ale zaujímavé je že keď je studený tak si klepe a keď sa zohreje tak stichne a vtedy začne niekedy akokeby kopať do toho motora.Inak výkon aj ťah je výborný.To je len akokeby chybyčka krásy,ale chcem ju vyriešiť.S ničím nie sú problémy.
FIAT TIPO 1,9 TD intercooler 1994 66kw(90k),po uprave 75kw(103k),ABS,servo,4xkotúče BREMBO,turbo GREDDY.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
FIAT TIPO 1,9 TD intercooler 1994 66kw(90k),po uprave 75kw(103k),ABS,servo,4xkotúče BREMBO,turbo GREDDY.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
EšTE MA NAPADLO.NEBUDE TO MOžNO EšTE VENTILMI?žE KEĎ SA TO ZOHREJE A SADNú VENTILY TAK Sú ZLé NAšTELOVANé A TREBA ICH NASTAVIť?
To bych zkusil a když to nepřestane tipnul bych čidlo teploty chladící kapaliny.....Zkoušel si to dát na diagnostiku??
Fanda Fiatu Tipo
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
EšTE MA NAPADLO.NEBUDE TO MOžNO EšTE VENTILMI?žE KEĎ SA TO ZOHREJE A SADNú VENTILY TAK Sú ZLé NAšTELOVANé A TREBA ICH NASTAVIť?
To bych zkusil a když to nepřestane tipnul bych čidlo teploty chladící kapaliny.....Zkoušel si to dát na diagnostiku??
všETKO JE V POHODE.DIAGNOSTIKA OK.
Už nad tým krútili viacerí hlavami.
FIAT TIPO 1,9 TD intercooler 1994 66kw(90k),po uprave 75kw(103k),ABS,servo,4xkotúče BREMBO,turbo GREDDY.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
EšTE MA NAPADLO.NEBUDE TO MOžNO EšTE VENTILMI?žE KEĎ SA TO ZOHREJE A SADNú VENTILY TAK Sú ZLé NAšTELOVANé A TREBA ICH NASTAVIť?
To bych zkusil a když to nepřestane tipnul bych čidlo teploty chladící kapaliny.....Zkoušel si to dát na diagnostiku??
všETKO JE V POHODE.DIAGNOSTIKA OK.
Už nad tým krútili viacerí hlavami.
A už si to zkoušel prostě jenom přehlížet jakože se nic neděje to teda fack nevím když je diagnostika v pohodě..... nemůže to být prostě tím teplotním režimem toho auta?? bavil ses s někým kdo má to samí auto co ty?? já sem jenom prostej mechoš TIPO nemám spíš ho plánuju
Fanda Fiatu Tipo
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
A copak ti dělají otáčky, neklesají ti po zahřátí moc, nebo nějak nekolísají?
Nemáš nějaký problém se sytičem?
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
To, že to klepe za studena víc, je snad normální, ne? Vždyť to ještě zpočátku ani moc nemaže.
A copak ti dělají otáčky, neklesají ti po zahřátí moc, nebo nějak nekolísají?
Nemáš nějaký problém se sytičem?
Tam ale žádnej sytič není to totiž není karbecová škodovka.....Tam je to právě tak že řídící jednotka porovnává údaje z čidel(teplota,úhel natočení škrtící klapky,úhel natočení vačkového hřídele a klikového hřídele a pravě to čidlo teploty vody)a vlastně ona se ta řídící jednotka podívá a vidí že ta kapalina má třeba co já vím 2°C takže je to studený mno a podle toho reguluje dodávku paliva......u moderních aut reguluje tlak paliva např. BMW u starších aut je to řešeno tak že třeba pří 80°C otevře jehlu vstřikovací trysky na 2 milisekundy a když je to studený tak třeba na 6 milisekund takže se tam stačí dostat víc paliva.....
Fanda Fiatu Tipo
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
- vilímek petr
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
To, že to klepe za studena víc, je snad normální, ne? Vždyť to ještě zpočátku ani moc nemaže.
A copak ti dělají otáčky, neklesají ti po zahřátí moc, nebo nějak nekolísají?
Nemáš nějaký problém se sytičem?
To že klepe za studena je normalne,ale chcel som poukazať ba to že keď prestane klepať tak až vtedy to robí.Ale oni tie otáčky nekolíšu,ale napr.ide volnobeh a čojaviem raz za pol minuty zatrasie motorom.
FIAT TIPO 1,9 TD intercooler 1994 66kw(90k),po uprave 75kw(103k),ABS,servo,4xkotúče BREMBO,turbo GREDDY.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
1)Italské motory jsou trochu rušivější na volnoběh-ať chceš, nebo nechceš.
2) Ventily bych určitě sešteloval, v chytré knize se to doporučuje po 60t? nevím přesně.
3)Je možné, že je rozhašené čerpadlo, ale spíš se klaním k tomu, že klapot za studena, je normální.
AR 156 1.9 JTDm
Lancia Lybra SW 1.9 JTD
Lancia Delta HPE HF Turbo
Piaggio NRG Salit Sport
www.lanciaklub.cz
eSHOP-vybavení dílen, nářadí,nástroje.Pište co potřebujete:)
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Tak já mám také pocit, že u Tipa TD žádná řídící jednotka nic neporovná, páč, tam ani žádná není
1)Italské motory jsou trochu rušivější na volnoběh-ať chceš, nebo nechceš.
2) Ventily bych určitě sešteloval, v chytré knize se to doporučuje po 60t? nevím přesně.
3)Je možné, že je rozhašené čerpadlo, ale spíš se klaním k tomu, že klapot za studena, je normální.
To je mechanická stříkačka??
Fanda Fiatu Tipo
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.