Problém s motorom Tipo 1,9TD intercooler

Více
17 roků 4 měsíců zpět #16 od Dresik
jj, není to TDi.
S tím "sytičem" - je tam bovden, který podle teploty přestaví čerpadlo kvůli startování do jiného režimu. Dřív to bylo vyvedeno manuálně pod volant. Tak sem to měl na Lancii Prismě a staré Tipka to také měli. Ty novější to mají navedené myslím do čidla, co je na chladiči? Teď nevím přesně.. :roll:

AR 156 1.9 JTDm
Lancia Lybra SW 1.9 JTD
Lancia Delta HPE HF Turbo
Piaggio NRG Salit Sport
www.lanciaklub.cz
eSHOP-vybavení dílen, nářadí,nástroje.Pište co potřebujete:)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 4 měsíců zpět #17 od Ely

jj, není to TDi.
S tím "sytičem" - je tam bovden, který podle teploty přestaví čerpadlo kvůli startování do jiného režimu. Dřív to bylo vyvedeno manuálně pod volant. Tak sem to měl na Lancii Prismě a staré Tipka to také měli. Ty novější to mají navedené myslím do čidla, co je na chladiči? Teď nevím přesně.. :roll:


počkej takže to si u TDčka nastavuješ sám??přez táhlo??

Fanda Fiatu Tipo

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 4 měsíců zpět #18 od csala

Tak já mám také pocit, že u Tipa TD žádná řídící jednotka nic neporovná, páč, tam ani žádná není :lol:

1)Italské motory jsou trochu rušivější na volnoběh-ať chceš, nebo nechceš.
2) Ventily bych určitě sešteloval, v chytré knize se to doporučuje po 60t? nevím přesně.
3)Je možné, že je rozhašené čerpadlo, ale spíš se klaním k tomu, že klapot za studena, je normální.


To je mechanická stříkačka??

Kazdy diesel je "stříkačka" :D Strieka to do predkomorky.
TD je diesel s turbinou :D
Ziadna riadiaca jednotka motora :)

Fiat Croma TDid

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 4 měsíců zpět #19 od Dresik

EšTE MA NAPADLO.NEBUDE TO MOžNO EšTE VENTILMI?žE KEĎ SA TO ZOHREJE A SADNú VENTILY TAK Sú ZLé NAšTELOVANé A TREBA ICH NASTAVIť?


To bych zkusil a když to nepřestane tipnul bych čidlo teploty chladící kapaliny.....Zkoušel si to dát na diagnostiku??


všETKO JE V POHODE.DIAGNOSTIKA OK.
Už nad tým krútili viacerí hlavami.


Prosímtě a kdo a jak tu diagnostiku dělal? U obyč. TDs slyším o diagnostice poprvé. 8) :)

AR 156 1.9 JTDm
Lancia Lybra SW 1.9 JTD
Lancia Delta HPE HF Turbo
Piaggio NRG Salit Sport
www.lanciaklub.cz
eSHOP-vybavení dílen, nářadí,nástroje.Pište co potřebujete:)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

  • vilímek petr
17 roků 4 měsíců zpět #20 od vilímek petr
Odpověděl vilímek petr pro téma Re: Problém s motorom Tipo 1,9TD intercooler
Tak tak,diesel žádné elektronika minimum problémů,ne jak benzín,samé čidlo, kilometr drátu a jak se něco vysere tak babo porad.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 4 měsíců zpět #21 od temprař
TDčka u Tipek a Temper jsou plněna v závislosti na tlaku čerpadla.Vstřikovače se neotvírají skrz povely elektronické ŘJ. ale skrz povely čerpadla. U TDI - passaty,octavie jsou již vstřikovače common rail,které jsou otevírány elektromagneticky na základě elektrických impulzů z ŘJ. Zlatá stará nafta. Minimum čidel a minimum poruch. Bratránek má Renaulta 11 D a má najeto 350 000 km bez problémů. Motor jede jak ďas. Jen při nastartování jak při teplém,tak logicky při studeném lehce zakouří ale jinak jede náádherně. Diesely jsou nesmrtelný. A mají srovnatelný tah i akceleraci jak benzín ale při menší spotřebě. :)

Tempra je už bohužel pryč - ale zůstává v mém srdci na věky. Zlatý 2.0 8V.
Nový tel kontakt 774 688 475
mail: Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.
I LOVE YOU TEMPRA.
- nyní BMW 525 TDS -

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 4 měsíců zpět #22 od jarda3
1,9td 66kw je nastesti klasickej komurkovej turbodiesel 100% mechanickej :D
Ten kolisavy volnobeh muze mit spoustu pricin.
1) Dulezity dobry mechanicky stav motoru
2) Dulezita je kontrola od ventil vule az po komprese valcu
3) Po zahrati bych zkusil postupne povolovat prevlecne matice na drzacich trysek.
Pozor bude vystrikovat nafta.
Pripadna problematicka tryska se projevi tim ze po jejim povoleni se spatny volnobeh nezhorsi.
Pri povoleni dobre trysky bude nasledovat zhorseni behu motoru.
At se dari.

Fiat Tipo 1,9tD,66kW

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 4 měsíců zpět #23 od jarda3
TDI je oznaceni pro primy vstrik paliva do spalovaciho prostoru v pistu,jako prvni seriove pouzival FIAT :D
Z trochou nadsazky muzem oznacit za TDI i PV3S :)
TDI is PD jsou prekonane zejmena v emisnich limitech.
Common Raill jako prvni v koncernu FIAT :D
System se sklada z:Cerpadla,zasobniku tlakoveho paliva(raillu) a samotnych vstrikovacu(el.magnetickych nebo piezoelektrickych)
Z praxe je TDI jednodussi a take spolehlivejsi.
Common Raill je finanacne narocny pri opravach a jeho slozitost ho predurcuje k nedlouhe bezproblemovosti.

Fiat Tipo 1,9tD,66kW

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 4 měsíců zpět #24 od Dresik
njn, rvou do toho pořád větší a větší tlaky a ty piezovstřikovače jsou za pořádnou pálku...To půl mega jako ty naši klasičtí ropáci neudělá.

AR 156 1.9 JTDm
Lancia Lybra SW 1.9 JTD
Lancia Delta HPE HF Turbo
Piaggio NRG Salit Sport
www.lanciaklub.cz
eSHOP-vybavení dílen, nářadí,nástroje.Pište co potřebujete:)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 4 měsíců zpět #25 od jarda3
ZLATA KOMURKOVA KLASIKA :D
NECHA SE SNI JEZDIT NA ALTERNATIVNI PALIVA :D
LEVNY A JEDNODUCHY SERVIS......
VYVOJ JDE SICE DAL,ALE DRIVE TO BYVALO KVALITNEJSI.
BUDE COMMON RAILL FUNGOVAT PO 10LETECH A PO 300 000KM :?:
CO SE TYKA EKOLOGIE TAK NEMUSIME MIT VRASKY ENERGOZROUT=USA SE SICE ZACNE OMEZOVA, ALE ZA HORIZONTEM CEKA NENAZRANA ČÍN-INDIE

Fiat Tipo 1,9tD,66kW

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 4 měsíců zpět #26 od temprař
mno to v žádném případě. Common Rail nemůže vydržet 300 000 km. Motor např u Octavie. Koncern VW. Když potkávám ty první octavie TDI jak ty motory jsou hlučný a mají hrubý chod. To je humus. A prý,když to nesprávně vstřikuje tak se může propálit díra do písta.
Jo nafťáčci. Řekněte. Jakým způsobem je mazáno turbo. A za jak dlouho po studeném startu je olej dopraven k ložiskám turbíny. Dík. :)

Tempra je už bohužel pryč - ale zůstává v mém srdci na věky. Zlatý 2.0 8V.
Nový tel kontakt 774 688 475
mail: Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.
I LOVE YOU TEMPRA.
- nyní BMW 525 TDS -

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 4 měsíců zpět #27 od Ely
Mno tak sem zase o něco chytřejší myslel sem že když je ŘJ u benzínu tak že bude i u nafťáku......

Jinak se tu rozplíváte nad nafťákem ale co to je za auto když neumí zařvat jako sporťák to je o ničem když na to šlápnu a chci závodit tak to musí bejt slyšet a ne aby se mi ozval z pod kapoty autobus.....o 1.7D už vůbec nemluvím.... :D

Fanda Fiatu Tipo

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 4 měsíců zpět #28 od jarda3
TURBO JE MAZANO(A CHLAZENO) ZE STEJNEHO SYSTEMU JAKO MOTOR.
V MAZACIM SYSTEMU MOTOU JE SPETNY VENTIL PROTI PADANI OLEJE ZPET DO VANY.
VE SVE PODSTATE MINIMUM PROTECE ZPET PREZ OLEJCERPADLO.
VE SVE PODSTATE OLEJ JE A MAZE KDYZ TI ZHASNE KONTROLKA TLAKU OLEJE.
TURBO JE VYSOCE NAMAHANA ROTACNI SOUCAST.
PRACUJE KOLEM 120 000OT/MIN A PRO LOZISKO JE DULEZITA PRACOVNI TEPLOTA A DOSTATEK NEPRESTARLEHO OLEJE.
PLNE ZATIZENI MOTORU A JEHO SOUCASTI JE DOPORUCOVANO AZ PO ZAHRATI OLEJE/MOTORU NA PRACOVNI TEPLOTU.
PO JIZDE JE DOBRE DOCHLAZOVAT TURBO.

TED Z DRUHE STRANY.
NEKDE JSEM CET ZE BOREC JEZDIL S OMEGOU 2,3TD 50 000KM BEZ VYMENY OLEJE A PREZILA TO.
NERESIL TO BYLA :arrow: TOTALNE SHNILA

Fiat Tipo 1,9tD,66kW

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 4 měsíců zpět #29 od djrjay
A ako dám skontrolovať čerpadlo??????
Vstreky su v pohode.
A samozrejme že to nie je TDi ale my si tu tak označujeme stary INTERCOOLER.
Hádam sa tu niekto nenachytal.
Tak potom sorry za zavadzajucu info.

FIAT TIPO 1,9 TD intercooler 1994 66kw(90k),po uprave 75kw(103k),ABS,servo,4xkotúče BREMBO,turbo GREDDY.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 4 měsíců zpět #30 od libenak

Tak já mám také pocit, že u Tipa TD žádná řídící jednotka nic neporovná, páč, tam ani žádná není :lol:

1)Italské motory jsou trochu rušivější na volnoběh-ať chceš, nebo nechceš.
2) Ventily bych určitě sešteloval, v chytré knize se to doporučuje po 60t? nevím přesně.
3)Je možné, že je rozhašené čerpadlo, ale spíš se klaním k tomu, že klapot za studena, je normální.


To je mechanická stříkačka??


Ano, je to mechanická stříkačka, protože TDi se u Tipa nedělalo. A tím "sytičem" jsem nemyslel klasický mechanický sytič, jak je na podlaze u starých škodovek. Ale vždy je tam něco, co ti za studena udržuje na volnoběh vyšší otáčky a po zahřátí ti to ubere, takže se omlouvám, pokud jsem se blbě vyjádřil...

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Vygenerováno za 0.526 sekund
Powered by Kunena fórum