Výměna motoru 1.7D
- Patrik Smutný
- Autor tématu
- Offline
- Příspěvky: 2
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
A toto téma přesouvám to správné sekce.
AR 156 1.9 JTDm
Lancia Lybra SW 1.9 JTD
Lancia Delta HPE HF Turbo
Piaggio NRG Salit Sport
www.lanciaklub.cz
eSHOP-vybavení dílen, nářadí,nástroje.Pište co potřebujete:)
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
bery1970 /F/I/A/T/ tipo 1,4 ie
r.v.1988-už je pryč
fiat marea weekend 1.6 16v
r.v.2000
ITALIANO ETERNAMENTE
NACHYSTEJTE KVĚTINÁČE NA VÁNOCE JSEM ZPÁTKY
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
a co naopak moje kastle je ok,ale motor zjevně dosluhuje. mam 1,4ie ale co kdybych tam chtel dát třeba 1,6bude pasovat ?a co papírově jak se to pak přepisuje a co za to ouřadové chcou teda kolik?taky jsem slyšel něco o výmazu motoru,ale tak úplně nechápu o co de.
Výmaz motoru ti udělají a můžeš si tam dát jakokoliv, ale musí to být stejný TYP-kód motoru!!!! (1,4...1,6...atd) Jinak ofiko přestavbu z 1,4 na 1,6 ti asi nikdo neudělá . Co vím, tak se dá udělat přestavba pouze ze silnější verze na slabší
Peugeot 206 GTI
Alfa romeo 146 1,9TD
Audi coupé quattro 2,3 20v
Fiat uno 45 fire
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
u dieselu to jde z 1,7 na 1,9 ,protože blok motoru je stený a tím pádem i typové číslo motoru(tzn.prních pár čísel)
Blok motoru 1,7D a 1,9TD není stejný.
Na diesla můžeš použít karoserii v podstatě z čehokoliv, vyměníš akorát přední kabelový svazek (nebo doděláš žhavení), přední pružiny s tlumiči a přístrojovku.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Na diesla můžeš použít karoserii v podstatě z čehokoliv, vyměníš akorát přední kabelový svazek (nebo doděláš žhavení), přední pružiny s tlumiči a přístrojovku.
Pozor na nutnost výměny nárazníku kvůli přístupu vzduchu k intercooleru. (nebo aspoň nějak do toho benzínového vyfrézovat patřičně velké otvory )
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Fiat Tipo 1,7D 1988 zakoupeno 1.6.2007. Doinstalovaný interiér z 2.0 16V.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Na diesla můžeš použít karoserii v podstatě z čehokoliv, vyměníš akorát přední kabelový svazek (nebo doděláš žhavení), přední pružiny s tlumiči a přístrojovku.
Pozor na nutnost výměny nárazníku kvůli přístupu vzduchu k intercooleru. (nebo aspoň nějak do toho benzínového vyfrézovat patřičně velké otvory )
Ten nápor chladného vzduchu na směnnou plocu intercoleru je dost znát
Já měl IC bez těch okolních plastu pro přívod vzduchu od nárazniku.
Po doplnění těch náfuků to líp jede a míň hulí
Fiat Tipo 1,9tD,66kW
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Pokud vás teda chápu dobře, tak je možnost přehodit motor 1.7 D na 1.9 D jen na vymaz. Ty čísla pak budou sedět? Nebo jak se dá tohle řešit? Šel by vůbec napasovat 1.9D místo 1.7D? Co vše by se muselo upravit nebo vyměnit?
Teoreticky by to šlo jen na výmaz, ale řekl bych, že typové označení motorů je odlišné. Já mám v 1,7 taky 1,9 a musel jsem přerážet číslo i označení motoru. Ale už si to tak nepamatuju a ono stejně na to číslo není moc vidět. Je pěkně schované pod hlavou a za hadicema.
A 1,9 má oproti 1,7 úplně jinak vyřešeno sání, to by se muselo přehodit vše, ale problém by to nebyl.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
A výmaz se dělá jen na číslo, ne? Číslo motoru se už nesleduje, takže klidně můžeš měnit motory o sto šest, ale typy by měli sedět, alespoň podle mě.
AR 156 1.9 JTDm
Lancia Lybra SW 1.9 JTD
Lancia Delta HPE HF Turbo
Piaggio NRG Salit Sport
www.lanciaklub.cz
eSHOP-vybavení dílen, nářadí,nástroje.Pište co potřebujete:)
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
cus mam dotaz mam tipo 1,6 dgt v papirech mam psanej typ motoru 24.c.2048 ale v kare mem 24.c.2000 a potrebuju to nejak prihlasit a kvuli tomu mne to nedaj na evidencni kontrole tak jak a kde se dela prepis motoru nebo papiru??nevim....a jak funguje ten vymaz cisla motoru moc dik za rady
číslo motoru se ošmirgluje aby bylo čisté pak se zlehka zabrousí
a přetře se kyselinou na letování nejlépe druhý den znovu
po týdnu motor umejt vapkou !!!!!!!!!!!!!
a pak jseď na evidenčku (jinou než si byl )
číslo motoru nečitelné, a už nemusíš řešít problémy do budoucna
/F/I/A/T/ tipo 1,9 tds -opět jede
jako z praku Díky WR8
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.