(Pod)tlak vyvevy
QRBN.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
FIAT TEMPRA 1,9TD SW r.v.94
ALFA ROMEO 146 2,0TD r.v.97
FIAT MAREA WEEKEND 2,4JTD r.v.99
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
AR 156 1.9 JTDm
Lancia Lybra SW 1.9 JTD
Lancia Delta HPE HF Turbo
Piaggio NRG Salit Sport
www.lanciaklub.cz
eSHOP-vybavení dílen, nářadí,nástroje.Pište co potřebujete:)
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Čagos,Marťas TTipo 1.9 TD už nejni, teď Bravo 1.9 JTD ale TTipo je v mem srdci,
Zkratka FIAT je FIAT
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
zapečeny fiaťak
marea 1.9 JTD 77/105
tipo 1.9 TDS 66/90-predane-s lutostou spominam
favo-lpg
favo-be - zosrotovane
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Tomu nerozumiem. Vsak vyveva nie je nijak prepojena s motorom, ako moze natlakovat klukovku :ak je ta hadica volna, treba ju utesnit, ak prisava falosny vzduch, tak horsie brzdi, a natlakovava klukovu skrinu, a to sa prejavuje netesnostami, presakovanim oleja na roznych spojoch motora, ten je potom cely cierny.
Fiat Croma TDid
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
cez vrtanie v osi vackovky je privedeny mazaci olej do komory s lopatkami, a odpad odteka volne do klukovej skrine, a tam sa pretlakuje skrina.
zapečeny fiaťak
marea 1.9 JTD 77/105
tipo 1.9 TDS 66/90-predane-s lutostou spominam
favo-lpg
favo-be - zosrotovane
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
1.9 TDsX - r.v. 1991 - 270.000 km - po smrti
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
No to je pravda, ze pohon aj mazanie je od konca vackovky. Ale samotna vyveva vyraba podtlak a ako by vyrobila pretlak v klukovke :vyveva je pohanana od konca vackoveho hriadela, a rotacna cast sa toci v oleji, motorovom.
cez vrtanie v osi vackovky je privedeny mazaci olej do komory s lopatkami, a odpad odteka volne do klukovej skrine, a tam sa pretlakuje skrina.
Fiat Croma TDid
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
1.9 TDsX - r.v. 1991 - 270.000 km - po smrti
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
presne tak. podtlak je len ak nema odkial nasavat, takze tam je podtlek, ale ak je derava hadicka, alebo ina netesnost, tak tam nasava vzduch a ten konci v klukovej skrini.V pripade, ze nasava falosny vzduch, pri vyrobe podtlaku musi logicky na druhej strane vznikat pretlak a kedze je mazana motorovym olejom, presne tade bude tlacit vzduch do motora.
zapečeny fiaťak
marea 1.9 JTD 77/105
tipo 1.9 TDS 66/90-predane-s lutostou spominam
favo-lpg
favo-be - zosrotovane
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
to je sice pravda, ale odvetranie tam je hlavne na odsavanie netesnosti kruzkov, a driekov ventilov, a ak tam este zacne tlacit, vakuovka, tak to odsavanie nema sancu to odsat, hlavne pri nizkych otackach.Proti tomu by malo sluzit odvetranie klukovej skrine. Alebo zeby nie?
zapečeny fiaťak
marea 1.9 JTD 77/105
tipo 1.9 TDS 66/90-predane-s lutostou spominam
favo-lpg
favo-be - zosrotovane
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
fiat tipo 1,7DGT 1989, už jen ve vzpomínkách
FIAT PUNTO II 1.8 16V HGT 96kW, 3 dveř,klima a plno dalších vymožeností. azurový démon
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
ak mas rozoberatelnu vyvevu, tak je to jednoduche, ak je lisovana, aj to sa da opravit, ak mas zaujem, poslem ti fotky ako som to vyriesil.
zapečeny fiaťak
marea 1.9 JTD 77/105
tipo 1.9 TDS 66/90-predane-s lutostou spominam
favo-lpg
favo-be - zosrotovane
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
fiat tipo 1,7DGT 1989, už jen ve vzpomínkách
FIAT PUNTO II 1.8 16V HGT 96kW, 3 dveř,klima a plno dalších vymožeností. azurový démon
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.