co když praskne rozvodový řemen?

Více
17 roků 2 měsíců zpět #31 od paldous
a po kolika km menite rozvodak? ja ho menil pred cca 12 000 km i s kladkama a klinovym remenem ponevadz predchozi majitel mel tipo 2 roky a pry ho vubec nemenil,kdyz jsem ho dal ven tak jsem zjistil ze by uz moh kazdou chvili prasknout jelikoz uz byl dost popraskanej...

Fiat Tipo 1.7D, r.v.:1988

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 2 měsíců zpět #32 od Dresik
Jak u jakého motoru. Já byl první, kdo ho na autě měnil a auto má nalítáno 86t.
Tak 60-80t km nebo 5 let..je to asi motor od motoru..

AR 156 1.9 JTDm
Lancia Lybra SW 1.9 JTD
Lancia Delta HPE HF Turbo
Piaggio NRG Salit Sport
www.lanciaklub.cz
eSHOP-vybavení dílen, nářadí,nástroje.Pište co potřebujete:)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 2 měsíců zpět #33 od ntmp
na kolik vyjde vymena rozvodaku i s kladkama a klinovym remenem ? (myslim v servise)

FIAT TIPO 1.4 i.e.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 2 měsíců zpět #34 od libenak

a po kolika km menite rozvodak? ja ho menil pred cca 12 000 km i s kladkama a klinovym remenem ponevadz predchozi majitel mel tipo 2 roky a pry ho vubec nemenil,kdyz jsem ho dal ven tak jsem zjistil ze by uz moh kazdou chvili prasknout jelikoz uz byl dost popraskanej...


Jak říká Dresík. Zpravidla bývá limit kolem 70 tis. km.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 2 měsíců zpět #35 od libenak

na kolik vyjde vymena rozvodaku i s kladkama a klinovym remenem ? (myslim v servise)


Noo, jak kde. Ty značkové s autorizací (viz. Motortec) si účtují za rozvoďák i obě kladky a práci tak 6.500Kč, ale v jiném servise (také se specializací na Alfa, Lancia, Fiat) mi řekli že by to mělo být za 3.800Kč.

Jinak, díky za rady. Asi máte pravdu, nechám to ještě vyměnit. Snad mi to někde do středy stihnou, resp. budou mít volno. Nerad bych rozvodový řemen svěřoval nějakému "garážovému" mechanikovi a já sám bych si na to netroufal určitě...

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 2 měsíců zpět #36 od čenda
Spočtěte si cenu dílů např. na www.elitecat.cz , připočtěte hodinu práce servisu (jen proto, že nejsou ochotní účtovat půlhodinu).
Co je navíc, o to vás okradli.

1.4 i.e. 1992
Punto 55 1996
Lasciate mi cantare...

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 2 měsíců zpět #37 od scherer012

Nerad bych rozvodový řemen svěřoval nějakému "garážovému" mechanikovi a já sám bych si na to netroufal určitě...


tiež som sa bál výmeny remeňa, ale po radách na fóre to bolo v pohode- mal som síce mať dozor, ale kým prišiel- už som to skladal.......... :D

Fiat Tipo 1.7D
pomaly dávaný dokopy

po tráve sa nechodí- po tráve sa smeje
práca ma fascinuje- dokážem sa na ňu dívať celé hodiny

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 2 měsíců zpět #38 od libenak

tiež som sa bál výmeny remeňa, ale po radách na fóre to bolo v pohode- mal som síce mať dozor, ale kým prišiel- už som to skladal.......... :D



No, tak ono v podstatě, pokud se dodrží přesné polohy kladek, neměl by být problém, ale... :(

Hmm, dnes jsem tipouše odvezl do jednoho servisu, kde mě již trošku znají, tak zítra napíši, co mi tam všechno provedli a za kolik :P

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 2 týdnů zpět #39 od michal
Kámošovi na Tranzitu přeskočil rozvodák o 12 zubů vohli se ventyly a všechno co se dalo,ale hlava to naštěstí přežila :lol: takže ho oprava u známího vyšla "jen" na 15000.- :wc3:

/T/I/P/O/ 1.9 DS r.v.1992 najeto přes 275000km
SCANIA R420 tandem

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 2 týdnů zpět #40 od Dresik

Kámošovi na Tranzitu přeskočil rozvodák o 12 zubů vohli se ventyly a všechno co se dalo,ale hlava to naštěstí přežila :lol: takže ho oprava u známího vyšla "jen" na 15000.- :wc3:


To je divný...Nám se na rozvoďáku u Tranďáka vyčesaly zuby..Bylo jich asi deset 8O ..A to měl najeto ani ne 25t.

Když sem sundal víko koukly na mě zhohýbané tyčky, které teprve otevíraly ventily. Tyčky sme vyměnily celé a jedna stála u Forda cca 250,-
Ale byla to obyč. atmosféra

AR 156 1.9 JTDm
Lancia Lybra SW 1.9 JTD
Lancia Delta HPE HF Turbo
Piaggio NRG Salit Sport
www.lanciaklub.cz
eSHOP-vybavení dílen, nářadí,nástroje.Pište co potřebujete:)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 2 týdnů zpět #41 od skypan
U TD se obvykle mění(rozvodák) mazi60-80tis.kylometrech(jsou ve zpal prostoru větší tlaky,tudjíš větší zatížení rozvodů).
Značky: jsou většimou na kolečku ze předu je drážka a na zaním krrytu je koso.otvor a drážka kolečka musí sedět(pohled ze předu krýt se jako"muška na vzduchovce")s otvorem v krytu rozvodáku.Takto se nastavý všechny kolečka(většinou kolečko vačky,vstřik.čerp,proti kolečku klik.hřídele motoru)motor se nastaví:na bloku bývají značky s čísly(úhel nastavení předstihu-je dobré si přečíst manuál k nastavení motoru,popisují tam jak se nastaví klika)může to být různé.Proto je dobré si zjistit o tom konkrétním motoru co nejvíc info.
Kdyš spadne rozvodák minimálně ohneš zdvihátka ventilů,jsou-li-podložkyna ventilech,odskáčou to dva až třiventily,ale většinou jich je víc ohnutejch,s tím že se stává že se provalí i pístty.Tatozáležitost je srašný neštěstí-moc to potom stojí,včasná prevence je daleko levnější :!: :!: :arrow:
Kupuje-li se rozvodák většinou se kupuje k tomu napínací kladka(je exsentricky otočná)a vodící kadka(ta už není tak důležitá)

Tempra 1.9TDs-už je pryč,měl sem jí pět let,nebylo to nudné auto,jako tedˇvlastním
TedˇŠvedské Audi,s obsahem pěti pivních půllitříků

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 1 týden zpět #42 od michal

Kámošovi na Tranzitu přeskočil rozvodák o 12 zubů vohli se ventyly a všechno co se dalo,ale hlava to naštěstí přežila :lol: takže ho oprava u známího vyšla "jen" na 15000.- :wc3:


To je divný...Nám se na rozvoďáku u Tranďáka vyčesaly zuby..Bylo jich asi deset 8O ..A to měl najeto ani ne 25t.

Když sem sundal víko koukly na mě zhohýbané tyčky, které teprve otevíraly ventily. Tyčky sme vyměnily celé a jedna stála u Forda cca 250,-
Ale byla to obyč. atmosféra

No on nu nechtěl chytnout , tak ho "chytré hlavy" vzali na lano a bylo hotovo :? . Byla taky atmosfera 2.5 r.v. 1997

/T/I/P/O/ 1.9 DS r.v.1992 najeto přes 275000km
SCANIA R420 tandem

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 2 dní zpět #43 od TommyAngelo
MNo pánové já mám vyhodu já mám 1.4ie a jak mi nahodou uletí rozvoďák tak se mi nic nestane pisty nedošáhnou na ventily to same jsem mněl u una 1.5ie některe Fiaty to tak mněly ale mám naštěstí rozvoďak po výměně tak že pohoda nikde mně to nenechá a když jebne tak hold jenom koupím novy rozvoďak a vymněním a jedu dál prostě parada 8) :wink:

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 2 dní zpět #44 od čenda

mám 1.4ie a jak mi nahodou uletí rozvoďák tak se mi nic nestane pisty nedošáhnou na ventily


Víš to jistě? Na 100 % vím, že u motorů Fire 1,0 a 1,1 opravdu o nic nejde, u 1,4 ne.
Já teď řemen i kladku měnil, bylo to za 2 minuty dvanáct, jen by mě zajímalo, jak velké katastrofě jsem tím zabránil :wink:

1.4 i.e. 1992
Punto 55 1996
Lasciate mi cantare...

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 2 dní zpět #45 od Dresik
Také mám pocit, že tohle "plus" měly motory fire a podobně..Nižší obsah než 1.4

AR 156 1.9 JTDm
Lancia Lybra SW 1.9 JTD
Lancia Delta HPE HF Turbo
Piaggio NRG Salit Sport
www.lanciaklub.cz
eSHOP-vybavení dílen, nářadí,nástroje.Pište co potřebujete:)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Vygenerováno za 0.516 sekund
Powered by Kunena fórum