startér
Já dělám z již zmíněnýma vysavačema,pračkama již přes 6 let. A vím,jaké uhlíky musí jakému motoru sednout. Ten komutátor má určitou tvrdost. A nevydrží příliš tvrdé uhlíky,jinak se Ti vydře. A příliš měkké uhlíky se Ti při tom startu rozžhaví do ruda. To sem měl na mysli. No a s tím čerpadlem a těma uhlíkama z toho šroubováku. Zajímalo by mne,jak dlouho to čerpadlo běželo po této opravě. Motory z komutátorem jsou hrozně citlivý na uhlíky,které tam dáš. Nechci Tě poučovat - to už vůbec ne - ale nezahrával bych si s tímto .No ja jsem taky nemyslel aby si tam dal uhliky z vysavače. Kdyľ to jde u bouraciho kladiva ktere jede cca 5 hodin denně, tak proč by to nefungovalo u starteru? Mimo jine jsem to udělal i u kadeta na čerpadlu, tam mi veąli po obrouąení uhliky z akuąroubovaku, ktery měl aku 12V a auto po nastartovaní ma 14V.
Tempra je už bohužel pryč - ale zůstává v mém srdci na věky. Zlatý 2.0 8V.
Nový tel kontakt 774 688 475
mail: Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.
I LOVE YOU TEMPRA.
- nyní BMW 525 TDS -
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Kadeta jsem prodal kolegovi asi před rokem a pul a pořad jezdi. Co vim tak už na tom opravil dost věci ale čerpadlo pořad fiči.Já dělám z již zmíněnýma vysavačema,pračkama již přes 6 let. A vím,jaké uhlíky musí jakému motoru sednout. Ten komutátor má určitou tvrdost. A nevydrží příliš tvrdé uhlíky,jinak se Ti vydře. A příliš měkké uhlíky se Ti při tom startu rozžhaví do ruda. To sem měl na mysli. No a s tím čerpadlem a těma uhlíkama z toho šroubováku. Zajímalo by mne,jak dlouho to čerpadlo běželo po této opravě. Motory z komutátorem jsou hrozně citlivý na uhlíky,které tam dáš. Nechci Tě poučovat - to už vůbec ne - ale nezahrával bych si s tímto .
Ja jsem měl na mysli aby si koupil uhliky zhruba stejnych parametru jen trochu širši a upravil je, když nemuže sehnat ty co potřebuje.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.