Ventilová vůle...
Peugeot 206 GTI
Alfa romeo 146 1,9TD
Audi coupé quattro 2,3 20v
Fiat uno 45 fire
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
ono toho moc na ventilech nedá odělat(myslím D-TD),jsou tam totiš podložky(penízky) takž max.zbrousit na magnetce nebo koupit urč.sílu a upravit.ted si zhlavy nevzpomenu jaká vůle by měla být.(0.20saci,0.20výfu)ale srřílím od boku....Řešil někdo z Vás ventilovou vůli na 1,9 TD? V návodu od Alfy píšou, že by se měla kontrolovat myslím po 60 000km (nevím učo, možná míň). Tak se chci zeptat jestli jste to někdo dělal...
Tempra 1.9TDs-už je pryč,měl sem jí pět let,nebylo to nudné auto,jako tedˇvlastním
TedˇŠvedské Audi,s obsahem pěti pivních půllitříků
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
- Příspěvky: 706
vyfuk 0,35mm +- 0,05 mm
jsou tam zty vymezovaci podlozky,ojede se totiz vacka, kontrola se ma provadet kazdych 40 tis km
Lancia Kappa 2,4 TDS
Škoda Favorit čundrbudka
www.lanciaklub.cz
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Peugeot 206 GTI
Alfa romeo 146 1,9TD
Audi coupé quattro 2,3 20v
Fiat uno 45 fire
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Změříš vůli jakou máš, vytáhneš podložku, koukneš jakou tloušťku momentálně máš a podle toho koupíš novou aby nová vůle s novou podložkou byla správná. Jen je problém s vytahováním, musíš mít na to přípravek aby jsi stlačil ventil dolů. Celkem pěkně je to popsáno v knize Jak na to Taky bycha ať neohneš ventil. Píst by měl být co nejníže než stlačíš ventil, aby se ti ventil o ten píst neopřel.
Tipo 1.6 HF Turbo (831B7.046), r.v. 1991 digital, spotřeba kolem 8 l na 100 km:-) Tel: 732 514 955
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Peugeot 206 GTI
Alfa romeo 146 1,9TD
Audi coupé quattro 2,3 20v
Fiat uno 45 fire
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
V servisu? No když to nebude stát moc, tak proč né. Podložka na jeden ventil stojí do 50 kč.
Tipo 1.6 HF Turbo (831B7.046), r.v. 1991 digital, spotřeba kolem 8 l na 100 km:-) Tel: 732 514 955
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
- Příspěvky: 706
Lancia Kappa 2,4 TDS
Škoda Favorit čundrbudka
www.lanciaklub.cz
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
popisovat zde, kdy a jak se meri ta mezera popisovat nebudu ( v jake ma byt pozici vacka atd... )
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Peugeot 206 GTI
Alfa romeo 146 1,9TD
Audi coupé quattro 2,3 20v
Fiat uno 45 fire
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Fiat Tipo 1.7D, r.v. 1989, 215 000km, zachvilku po smrti... momentalne Tipo 1.9TD, 233tis a stale stupa
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Cize ak som dobre pochopil tak podlozky sa nederu... ale dere sa vacka? a preto sa tam davaju nove(hrubsie)podlozky?
Nic se ti nedře. Během provozu se ti zaklepávají ventily do sedel, a zmenšuje se ti vůle ventilů. Vačky ani podložky nemají šanci se moc opotřebit pokud tonení nějaký šmejd. Podložka je kalená a vačka nitridovaná. Navíc jsou obě části v oleji.
Tipo 1.6 HF Turbo (831B7.046), r.v. 1991 digital, spotřeba kolem 8 l na 100 km:-) Tel: 732 514 955
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
tak tak přesněji v olejové lázni,je tam přepážka,takže to je vlastně jako vana a vtom jsou ponořené jak podložky tak se z ní maže i vačková hřídel.Cize ak som dobre pochopil tak podlozky sa nederu... ale dere sa vacka? a preto sa tam davaju nove(hrubsie)podlozky?
Nic se ti nedře. Během provozu se ti zaklepávají ventily do sedel, a zmenšuje se ti vůle ventilů. Vačky ani podložky nemají šanci se moc opotřebit pokud tonení nějaký šmejd. Podložka je kalená a vačka nitridovaná. Navíc jsou obě části v oleji.
Tempra 1.9TDs-už je pryč,měl sem jí pět let,nebylo to nudné auto,jako tedˇvlastním
TedˇŠvedské Audi,s obsahem pěti pivních půllitříků
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
- Příspěvky: 706
Lancia Kappa 2,4 TDS
Škoda Favorit čundrbudka
www.lanciaklub.cz
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
v pořádku ,je to O KAVLITĚ TVRDOSTI I HLOUBCE POVRCHOVÉ ÚPRAVY vačkové hřídele..respektive samotných vaček na hřídeli.to si dovolim nesouhlasit, ted co jem mel v lete sundanou vacku jak z kappy tak z lybry jtd tak vacka byla sjeta tak ze rozdil mezi prvnim a poslednim konikem byl skoro 1 cm
i kvalita a doba(doba výměny)mot.oleje hraje svou roli....
Tempra 1.9TDs-už je pryč,měl sem jí pět let,nebylo to nudné auto,jako tedˇvlastním
TedˇŠvedské Audi,s obsahem pěti pivních půllitříků
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.