Ventilová vůle...

Více
17 roků 3 měsíců zpět #16 od petr1978
Odpověděl petr1978 pro téma Re: Ventilová vůle...

to si dovolim nesouhlasit, ted co jem mel v lete sundanou vacku jak z kappy tak z lybry jtd tak vacka byla sjeta tak ze rozdil mezi prvnim a poslednim konikem byl skoro 1 cm


Měl jsem totálně jetou vačku, ale jen proto, že jsem tam dal staré podložky z jiného motoru. Musel jsem vyměnit vačku a vypadalo to jako by byly ve vačce i v podložce krátery.To se mi stalo 2x. Od té doby dávám jen nové podložky a zatím se nic takového znovu nestalo :)
Jinak jsem zatím neviděl opotřebovanou podložku ani vačku a už jsem se podložek navyměňoval.

Tipo 1.6 HF Turbo (831B7.046), r.v. 1991 digital, spotřeba kolem 8 l na 100 km:-) Tel: 732 514 955

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 2 měsíců zpět #17 od csala
Odpověděl csala pro téma Re: Ventilová vůle...
Ak je motor dobre mazany kvalitnym olejom, tak opotrebenie vacky a podloziek je minimalne. Ale tie ventily sa do hlavy casom zaklepu a ventilova vola sa zmensi. Riesi sa to zbrusenim podloziek na potrebnu hrubku na rovinnej bruske.

Fiat Croma TDid

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 2 měsíců zpět #18 od T505
Odpověděl T505 pro téma Re: Ventilová vůle...

Ak je motor dobre mazany kvalitnym olejom, tak opotrebenie vacky a podloziek je minimalne. Ale tie ventily sa do hlavy casom zaklepu a ventilova vola sa zmensi. Riesi sa to zbrusenim podloziek na potrebnu hrubku na rovinnej bruske.


Obroušením podložky si akorát obrousíš tu povrchovou úpravu a dostaneš se na "měkej" vnitřek, podložky vždycky vyměnovat za slabší a dají se popřehazovat mezi jednotlivejma ventilama tak že ve finále pak koupíte jen dvě, alespoň tak se mě to naposled povedlo, a ještě jedna vychytávka, mám zapsaný jaký kde podložky mám pak stačí jen poměřit vúle a aniž bych je vytahoval vím o kolik menší si mám koupit.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 2 měsíců zpět #19 od skypan
Odpověděl skypan pro téma ventilová vůle
přesně tak podložky(penízky )SE NESMÍ brousit,páč se povrchová úprava, ztratí svoji tvrdost (na povrchu),kupují se přesné rozměry a mění se..

Tempra 1.9TDs-už je pryč,měl sem jí pět let,nebylo to nudné auto,jako tedˇvlastním
TedˇŠvedské Audi,s obsahem pěti pivních půllitříků

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 2 měsíců zpět #20 od radluk
Odpověděl radluk pro téma Re: Ventilová vůle...
mno, nevim, ale z te funkcni plochy, ktera je dynamicky namahana budou asi cementovane proti oteru. A spodek, ten uz cementovany nebude, tam je podlozka namahana jen na tlak, cili staci, kdyz je kalena v celem objemu.
A kdyz se zbrusuje na rovinne brusce, tak urcite ze spodni strany, ktera neni v primem kontaktu s vackou.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 2 měsíců zpět #21 od radluk
Odpověděl radluk pro téma Re: Ventilová vůle...
csala
cece, ja mel u UNA 1.3D sjete docela dost, 3 vacky na cele hrideli, podarilo se me sehnat za dve stovky trochu lepsi a tu jsem musel renovovat... Spatna vyroba, asi mala vrstva cementacni vrstvy, je to problem toho auta :roll:

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Vygenerováno za 0.052 sekund
Powered by Kunena fórum