Ventilová vůle...

Více
16 roků 10 měsíců zpět #16 od petr1978
Odpověděl petr1978 pro téma Re: Ventilová vůle...

to si dovolim nesouhlasit, ted co jem mel v lete sundanou vacku jak z kappy tak z lybry jtd tak vacka byla sjeta tak ze rozdil mezi prvnim a poslednim konikem byl skoro 1 cm


Měl jsem totálně jetou vačku, ale jen proto, že jsem tam dal staré podložky z jiného motoru. Musel jsem vyměnit vačku a vypadalo to jako by byly ve vačce i v podložce krátery.To se mi stalo 2x. Od té doby dávám jen nové podložky a zatím se nic takového znovu nestalo :)
Jinak jsem zatím neviděl opotřebovanou podložku ani vačku a už jsem se podložek navyměňoval.

Tipo 1.6 HF Turbo (831B7.046), r.v. 1991 digital, spotřeba kolem 8 l na 100 km:-) Tel: 732 514 955

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 10 měsíců zpět #17 od csala
Odpověděl csala pro téma Re: Ventilová vůle...
Ak je motor dobre mazany kvalitnym olejom, tak opotrebenie vacky a podloziek je minimalne. Ale tie ventily sa do hlavy casom zaklepu a ventilova vola sa zmensi. Riesi sa to zbrusenim podloziek na potrebnu hrubku na rovinnej bruske.

Fiat Croma TDid

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 10 měsíců zpět #18 od T505
Odpověděl T505 pro téma Re: Ventilová vůle...

Ak je motor dobre mazany kvalitnym olejom, tak opotrebenie vacky a podloziek je minimalne. Ale tie ventily sa do hlavy casom zaklepu a ventilova vola sa zmensi. Riesi sa to zbrusenim podloziek na potrebnu hrubku na rovinnej bruske.


Obroušením podložky si akorát obrousíš tu povrchovou úpravu a dostaneš se na "měkej" vnitřek, podložky vždycky vyměnovat za slabší a dají se popřehazovat mezi jednotlivejma ventilama tak že ve finále pak koupíte jen dvě, alespoň tak se mě to naposled povedlo, a ještě jedna vychytávka, mám zapsaný jaký kde podložky mám pak stačí jen poměřit vúle a aniž bych je vytahoval vím o kolik menší si mám koupit.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 10 měsíců zpět #19 od skypan
Odpověděl skypan pro téma ventilová vůle
přesně tak podložky(penízky )SE NESMÍ brousit,páč se povrchová úprava, ztratí svoji tvrdost (na povrchu),kupují se přesné rozměry a mění se..

Tempra 1.9TDs-už je pryč,měl sem jí pět let,nebylo to nudné auto,jako tedˇvlastním
TedˇŠvedské Audi,s obsahem pěti pivních půllitříků

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 10 měsíců zpět #20 od radluk
Odpověděl radluk pro téma Re: Ventilová vůle...
mno, nevim, ale z te funkcni plochy, ktera je dynamicky namahana budou asi cementovane proti oteru. A spodek, ten uz cementovany nebude, tam je podlozka namahana jen na tlak, cili staci, kdyz je kalena v celem objemu.
A kdyz se zbrusuje na rovinne brusce, tak urcite ze spodni strany, ktera neni v primem kontaktu s vackou.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 10 měsíců zpět #21 od radluk
Odpověděl radluk pro téma Re: Ventilová vůle...
csala
cece, ja mel u UNA 1.3D sjete docela dost, 3 vacky na cele hrideli, podarilo se me sehnat za dve stovky trochu lepsi a tu jsem musel renovovat... Spatna vyroba, asi mala vrstva cementacni vrstvy, je to problem toho auta :roll:

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Vygenerováno za 0.314 sekund
Powered by Kunena fórum