1.7ds help
fiat tipo 1,7DGT 1989, už jen ve vzpomínkách
FIAT PUNTO II 1.8 16V HGT 96kW, 3 dveř,klima a plno dalších vymožeností. azurový démon
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Tipo 1.7Ds r.v.89 562000 km,
Terchova-Nizne Kamence
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
fiat tipo 1,7DGT 1989, už jen ve vzpomínkách
FIAT PUNTO II 1.8 16V HGT 96kW, 3 dveř,klima a plno dalších vymožeností. azurový démon
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
pasowal by do 1.7Ds aj motor 1.9Tds,radčej by som už kuúpil ten,ak tam bude pasowať.Kolkio asi vydrži ten motor,čo tam mam,ked chyta bezchybne vždy na prvy krat,ale ide dym z viečka na olej.Vydrži aspon rok??
...mne sa tiež dymí z viečka a aj z mierky na olej a motor ide v pohode a to ho vôbec nešetrím...už sa tu o tom hovorilo nemusia byť v prdeli všetky krúžka ale len stieracie...jednoznačne zmeraj tlaky...a jezdi bez obáv dalej...
No Smoke no Fan
Fiat tempra 1.9 TDid
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
fiat tipo 1,7DGT 1989, už jen ve vzpomínkách
FIAT PUNTO II 1.8 16V HGT 96kW, 3 dveř,klima a plno dalších vymožeností. azurový démon
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
no změř tlaky nešetři ho a jezdi dál , ten motor takhle jde do sraček velice rychle. vlastní zkušenost. pokud se dýmí jen z víčka tak to jsou ventily. pokud z měrky oleje tak kroužky a narůstá spotřeba oleje,klesá výkon, kouří to jak tank. mě to taky pořád startovalo na drc a najednou před svátkama mírný mráz a konec, kdybych neměl dobrou baterku tak nenastartuju, a je to pořád horší. takže výměna motoru s rapidně blíží. takže pokud má možnost to zpravit, tak bych nečekal
...nepowedal som aby ho nešetril (tým som myslel seba,nemám čo stratiť) ale aby jazdil dalej...a to TDsko by tam mohlo pasnúť ved je to predsa tá istá kasna...pozri si uchitenie a určite chod do toho,elektrika tá istá tak nevidím v tom problém...
No Smoke no Fan
Fiat tempra 1.9 TDid
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Tipo 1.7Ds r.v.89 562000 km,
Terchova-Nizne Kamence
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
fiat tipo 1,7DGT 1989, už jen ve vzpomínkách
FIAT PUNTO II 1.8 16V HGT 96kW, 3 dveř,klima a plno dalších vymožeností. azurový démon
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Ale jen můj názor.Aspon budeš mít záruku na kvalitní práci.
1.6 DOHC r.v.89,naj.220 000Km,spotř.8.2L/100
Šlape jako hodinky,ale nemá STK,spinká v depozitu.
Opel AstraF 1.7TDs,momentálně plně využito.
Fiat 127, spotř.5.2L/100 ,spinká v garáži.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
aky maš motor,to zawisi aj od motora :To jo no, ale sám bych to nezvládl..
Tipo 1.7Ds r.v.89 562000 km,
Terchova-Nizne Kamence
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
aky maš motor,to zawisi aj od motora :To jo no, ale sám bych to nezvládl..
1.7D
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Tempra 1.9TDs-už je pryč,měl sem jí pět let,nebylo to nudné auto,jako tedˇvlastním
TedˇŠvedské Audi,s obsahem pěti pivních půllitříků
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Na digitalke je nabehane 91000km ale mohla byt menena.Po tolkych kilometroch by asi neboli take vybehave piestne kružka, alebo mohli? : :no jáneví asi bych zvažoval pracnost(i jeich ůčinek)výměny kroužků(páč taky bych to dělal na parkovušti před bytovkou,nebo u strýce v garáži)nebo celé výněny motoru,páč není to jen o kroužkách ale i (a to hodně!!)o opotřebení válců v motoru,takže je to na rozmyslu,kolik ten motor má nalítáno atak....
Tipo 1.7Ds r.v.89 562000 km,
Terchova-Nizne Kamence
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.