INTERCOOLER
16 roků 10 měsíců zpět #1
od MATY585
Fiat Tipo 1,9 TD
INTERCOOLER vytvořil uživatel MATY585
zdar chalani...hmm chcem sa opytat mam tipo 1,9TD...uz dlhsiu dobu rozmyslam nad intercoolerom....ale podla mojich informacii ho do tipa nedavali...alebo sa mylim???newiem nic o tom ci ho mam v aute alebo nie....ak niekto mate viac info budem rad...DIKY
Fiat Tipo 1,9 TD
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
16 roků 10 měsíců zpět #2
od Dan
FIAT TEMPRA SW 1.8i.e SX. r.v.8/96, ABS, aut. klima, DO
Odpověděl Dan pro téma Re: INTERCOOLER
Pokud se nepletu tak je v nárazníku před levým kolem.
FIAT TEMPRA SW 1.8i.e SX. r.v.8/96, ABS, aut. klima, DO
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
16 roků 10 měsíců zpět #3
od skypan
Tempra 1.9TDs-už je pryč,měl sem jí pět let,nebylo to nudné auto,jako tedˇvlastním
TedˇŠvedské Audi,s obsahem pěti pivních půllitříků
Odpověděl skypan pro téma intorcooler
ano posměru jízdy na levé straně pod nárazníkem předkolem,je to vlastně chladič vzduchu
Tempra 1.9TDs-už je pryč,měl sem jí pět let,nebylo to nudné auto,jako tedˇvlastním
TedˇŠvedské Audi,s obsahem pěti pivních půllitříků
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
16 roků 10 měsíců zpět #4
od Roman050
Odpověděl Roman050 pro téma Re: INTERCOOLER
maš tam tri chladiče vodny vzduchovy a aj olejovy vzduchovy je na lavej strane a olejovy na pravej
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
16 roků 10 měsíců zpět #5
od DannyF
DAN
//// Tempra 1,9Tds, 66kW, digi, klima, alu, 125tis.km, 1991, 6,9l/100km (čeká na prodej nebo šrot)
Nebožka: Lancia Prisma 1,9Tds, 58kW, 250tis.km, 1986, 5l/100km (do konce pojízdná, nyní ve šrotu)
Odpověděl DannyF pro téma Re: INTERCOOLER
Intercooler je dobrá věc, ale ... Zvedne ti tlak ve válci takže pokud máš "načnutou" hlavu tak jde do kytek, a ještě bývá problém poshánět všechny trubky a hadice a nějak to tam nacpat. To vedení je totiž dost dlouhé (od turba ze zadu motoru k nárazníku a zpět).
DAN
//// Tempra 1,9Tds, 66kW, digi, klima, alu, 125tis.km, 1991, 6,9l/100km (čeká na prodej nebo šrot)
Nebožka: Lancia Prisma 1,9Tds, 58kW, 250tis.km, 1986, 5l/100km (do konce pojízdná, nyní ve šrotu)
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
16 roků 10 měsíců zpět #6
od radluk
Odpověděl radluk pro téma Re: INTERCOOLER
1.9TD ma na 100% mezichladic vzduchu, sice takovy maly, utopeny kdesi u kola, ale je tam... si vsimni, ze hadice od turba z tlakove strany ti nejdou primo do sani, coz je jen tak 30 cm mezi sanim a turbem, a le jdou pryc a pak se vraci vrchem ( nad krytem vackove hridele )
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
16 roků 10 měsíců zpět #7
od Toncek
seat ibiza 1,9tdi,power plus 764
Lancia kappa 2,4jtd,pjetihrnek:-),už je pryč
fiat brava 1,9td,prodáno
tempra 1,9td,jede jak z praku,olej už nebere,ve stadiu oprav a úprav
Odpověděl Toncek pro téma Re: INTERCOOLER
ale 1,9td 59kw,nemá mezichladič stlačeného vzduchu
seat ibiza 1,9tdi,power plus 764
Lancia kappa 2,4jtd,pjetihrnek:-),už je pryč
fiat brava 1,9td,prodáno
tempra 1,9td,jede jak z praku,olej už nebere,ve stadiu oprav a úprav
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
16 roků 10 měsíců zpět #8
od machy1186
Lancia Delta HPE HF 2,0 16VT 142kW
Lancia Dedra 2,0T 119kW - EX 3
Lancia Dedra 1,9TD 85kW - EX 2
Fiat Regata 1,7D -EX 1
Odpověděl machy1186 pro téma Re: INTERCOOLER
regata TD 59kW má IC
Lancia Delta HPE HF 2,0 16VT 142kW
Lancia Dedra 2,0T 119kW - EX 3
Lancia Dedra 1,9TD 85kW - EX 2
Fiat Regata 1,7D -EX 1
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
16 roků 10 měsíců zpět #9
od radluk
Odpověděl radluk pro téma Re: INTERCOOLER
Toncek:
mozna ta slabsi verze ho nema, ja nevim, ale 66 kW ho ma urcite. U toho slabsiho to asi ztraci vyznam
mozna ta slabsi verze ho nema, ja nevim, ale 66 kW ho ma urcite. U toho slabsiho to asi ztraci vyznam
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
16 roků 10 měsíců zpět #10
od pardal5
tipo 1.9 td 1992 59 kw
Odpověděl pardal5 pro téma Re: INTERCOOLER
já mám 19td 59kw a mám tam interkoler
tipo 1.9 td 1992 59 kw
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
16 roků 10 měsíců zpět #11
od Dresik
AR 156 1.9 JTDm
Lancia Lybra SW 1.9 JTD
Lancia Delta HPE HF Turbo
Piaggio NRG Salit Sport
www.lanciaklub.cz
eSHOP-vybavení dílen, nářadí,nástroje.Pište co potřebujete:)
Odpověděl Dresik pro téma Re: INTERCOOLER
No jestli si to nepletete s chladičem oleje. Myslím, že když je tam to turbo, tak to IC mít musí
AR 156 1.9 JTDm
Lancia Lybra SW 1.9 JTD
Lancia Delta HPE HF Turbo
Piaggio NRG Salit Sport
www.lanciaklub.cz
eSHOP-vybavení dílen, nářadí,nástroje.Pište co potřebujete:)
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
16 roků 10 měsíců zpět #12
od Dan
FIAT TEMPRA SW 1.8i.e SX. r.v.8/96, ABS, aut. klima, DO
Odpověděl Dan pro téma Re: INTERCOOLER
Ne každý TD musí mít IC. Jsou i bez něho.
FIAT TEMPRA SW 1.8i.e SX. r.v.8/96, ABS, aut. klima, DO
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
16 roků 10 měsíců zpět #13
od MATY585
Fiat Tipo 1,9 TD
Odpověděl MATY585 pro téma Re: INTERCOOLER
diyk chalani za odpowede..ja mam 66kW...a wedel som ze na jednej strane je chladis oleja ale newedel som co to je na tej druhej....noo chcel by som sa na to kuknut...pocul som ze wymena IC a nejake lepsieho turba by wedela nieco sprawit s wykonom...newiete ci to je mozne???
Fiat Tipo 1,9 TD
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
16 roků 10 měsíců zpět #14
od skypan
Tempra 1.9TDs-už je pryč,měl sem jí pět let,nebylo to nudné auto,jako tedˇvlastním
TedˇŠvedské Audi,s obsahem pěti pivních půllitříků
Odpověděl skypan pro téma intorcooler
všechno je možné,ale motor jako sám o sobě(myslím konstrukčně)je stavěný na urč.výkon a pokud s motorem nic neuděláš,nevydrží dlouho větší zatížení,chci tím říci že ano jiněé turbo,ale i upravit motor...dnes není nic nemožné..
Tempra 1.9TDs-už je pryč,měl sem jí pět let,nebylo to nudné auto,jako tedˇvlastním
TedˇŠvedské Audi,s obsahem pěti pivních půllitříků
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
16 roků 10 měsíců zpět #15
od radluk
Odpověděl radluk pro téma Re: INTERCOOLER
Jen tak mimochodem,
premyslel nekdo nad tim, ani ne tak zvysovat tlak na ukor zivotnosti, ( stacilo by klidne i ten 1bar ) dat tam VNT turbinu? Cim by docilil drivejsiho nastupu plniciho tlaku a lepsi odezvy motoru?
Ja myslim, ze by tam nejake mohlo pasovat, s minimalnima upravama, treba jen nejakou redukci na svody... : :
premyslel nekdo nad tim, ani ne tak zvysovat tlak na ukor zivotnosti, ( stacilo by klidne i ten 1bar ) dat tam VNT turbinu? Cim by docilil drivejsiho nastupu plniciho tlaku a lepsi odezvy motoru?
Ja myslim, ze by tam nejake mohlo pasovat, s minimalnima upravama, treba jen nejakou redukci na svody... : :
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Vygenerováno za 0.496 sekund