Naftový filtr 1.7D
16 roků 9 měsíců zpět #31
od Jenda
1.6 DOHC r.v.89,naj.220 000Km,spotř.8.2L/100
Šlape jako hodinky,ale nemá STK,spinká v depozitu.
Opel AstraF 1.7TDs,momentálně plně využito.
Fiat 127, spotř.5.2L/100 ,spinká v garáži.
Odpověděl Jenda pro téma Re: Naftový filtr 1.7D
Prej by to mělo bejt lepší ovzdušnění.Teoreticky takhle když to je,tak auto by se mělo ovzdušnit samo.
1.6 DOHC r.v.89,naj.220 000Km,spotř.8.2L/100
Šlape jako hodinky,ale nemá STK,spinká v depozitu.
Opel AstraF 1.7TDs,momentálně plně využito.
Fiat 127, spotř.5.2L/100 ,spinká v garáži.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
16 roků 9 měsíců zpět #32
od skypan
Tempra 1.9TDs-už je pryč,měl sem jí pět let,nebylo to nudné auto,jako tedˇvlastním
TedˇŠvedské Audi,s obsahem pěti pivních půllitříků
Odpověděl skypan pro téma naftový filtr 1.7d
ano auto se odvzdušní samo,jinak naftový filtr (mám na Tempře taky předehřev nafty)dávám obyč,kupuju ho na pumpě(nějaký asi polský),a jde vše jak má...
Tempra 1.9TDs-už je pryč,měl sem jí pět let,nebylo to nudné auto,jako tedˇvlastním
TedˇŠvedské Audi,s obsahem pěti pivních půllitříků
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
16 roků 9 měsíců zpět #33
od csala
Voda vo filtri sa usadi na spodku a odtial ju je mozne vypustnym otvorom vypustit.
Fiat Croma TDid
Odpověděl csala pro téma Re: Naftový filtr 1.7D
Pani, mam podobne teleso filtru paliva. Hrubsia dvojica dratov je ohrev nafty, tensia dvojica dratov je tepelny spinac ohrevu nafty. Kontrolu vody vo filtri nemam - na to by musel byt treti konektor, ten tam nie je.Ehm,voda je těžší než nafta a nesloučí se,s toho vycházím,že voda se bude shromaždovat vespod filtru a je tam i něco jako vípustnej šroub.A usuzuju,že jedno čidlo je na ohřev a druhý na kontrolu té vody.
Voda vo filtri sa usadi na spodku a odtial ju je mozne vypustnym otvorom vypustit.
Fiat Croma TDid
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Vygenerováno za 0.304 sekund