Žhavíte aj keď je motor zohriaty?
Tempra 1,9 TD 66 kw SX r.v 1990 155000 km.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
fiat tipo 1,7DGT 1989, už jen ve vzpomínkách
FIAT PUNTO II 1.8 16V HGT 96kW, 3 dveř,klima a plno dalších vymožeností. azurový démon
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Fiat Tipo 1.7D 88 v karoserii 2.0 z roku 92
Nyní Lancia Delta HPE 1.6 76kW
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
To je můj názor. Vždy nechat dožhavit a nestartovat při žhavení ale až po něm
Tempra je už bohužel pryč - ale zůstává v mém srdci na věky. Zlatý 2.0 8V.
Nový tel kontakt 774 688 475
mail: Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.
I LOVE YOU TEMPRA.
- nyní BMW 525 TDS -
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Fiat Tipo 1.7D
Lomítko /--/
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - Killer on The Road Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Ale když začneš startovat, tak kontrolka žhavení automaticky zhasne a už se jenom dožhavuje...takže nevidím jediný problém ve startování hned. Chce to vyzkoušet kdy ten motor nastartuje v pohodě a pak to klidně využívat i nadále.
Presne tak. Ja si myslím že po zahriatom motore je to zbytočné. Lebo viac trpí baterka a aj žhaviče. Ja mám v aute namontovaný teplomer aj s voltmetrom a pri žhavení mi poklesne napätie aj na 10,5 volta. Je to normálne ale načo zbytočne trápiť baterku keď aj tak to ešte zo 20 sekúnd dožhavuje.
Tempra 1,9 TD 66 kw SX r.v 1990 155000 km.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
/T/I/P/O/ 1.9 DS r.v.1992 najeto přes 275000km
SCANIA R420 tandem
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
tak to sme na tom stejně...no já startuju hned po zhasnutí žhavení i za tepla. zkusil jsem to bez žhavení(motor byl zahřátej) a točilo to dýl
Fiat Tipo 1.7D 88 v karoserii 2.0 z roku 92
Nyní Lancia Delta HPE 1.6 76kW
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
To právě musíš vysledovat...já třeba ( bo mi nejde teploměr ) tak přijedu, půl hodinky to chladne a i přes to to chytne na první cuk startérem bez žhavení. Občas se to taky stane že to chce převalit 2x ale to je max. Když je to horší tak holt tlaky anebo celkové seřízení čerpadla atd.no já startuju hned po zhasnutí žhavení i za tepla. zkusil jsem to bez žhavení(motor byl zahřátej) a točilo to dýl
Fiat Tipo 1.7D
Lomítko /--/
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
To právě musíš vysledovat...já třeba ( bo mi nejde teploměr ) tak přijedu, půl hodinky to chladne a i přes to to chytne na první cuk startérem. Občas se to taky stane že to chce převalit 2x ale to je max. Když je to horší tak holt tlaky anebo celkové seřízení čerpadla atd.no já startuju hned po zhasnutí žhavení i za tepla. zkusil jsem to bez žhavení(motor byl zahřátej) a točilo to dýl
no jako já i když přijedu a hned jedu a je to zahřátý i na 80 tak stejnak mi startér jde 3x když nežhavim když nažhavim tak chytne na drc
Fiat Tipo 1.7D 88 v karoserii 2.0 z roku 92
Nyní Lancia Delta HPE 1.6 76kW
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Fiat Tipo 1.7D
Lomítko /--/
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Tempra je už bohužel pryč - ale zůstává v mém srdci na věky. Zlatý 2.0 8V.
Nový tel kontakt 774 688 475
mail: Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.
I LOVE YOU TEMPRA.
- nyní BMW 525 TDS -
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
- Příspěvky: 1349
Michal Tipař [img:35fd246b7a]http://www.celysvet.cz/userbar/dbc73b9e20de02119c403187359ed2da.jpg[/img:35fd246b7a] Tipo 1,4ie \'93 Consummatum est!!!
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Fiat Tipo 1.7D 88 v karoserii 2.0 z roku 92
Nyní Lancia Delta HPE 1.6 76kW
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.