Žhavíte aj keď je motor zohriaty?
A jeste neco, ano, u primych vstriku nemusis zhavit, tam totiz pri zahratem motoru ani zhaveni nejede, u primych vstriku se zapina zhaveni az pri nizke teplote, nevim presne kolik °C, nekde okolo 5°C, mozna mene.
Komurkac blbe startuje i pri provozni teplote bez zhaveni, jedine kdyby mel fungl novy motor s perfektnima tlakama na valcich, tehdy by to mozna pri horkem motoru chytalo dobre i bez zhaveni.
Smirte se s tim, ze u komurkoveho motoru musis vzdy zhavit, alespon par sekund, treba aspon 3-4 s ( zkuste si zapojit zhavicku, cca. 2-3 s trva nez se zahreje ).
Jooo, takovy Zetor nema zhaveni a chyta na drc ( prime vstrikovani )
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
1.6 DOHC r.v.89,naj.220 000Km,spotř.8.2L/100
Šlape jako hodinky,ale nemá STK,spinká v depozitu.
Opel AstraF 1.7TDs,momentálně plně využito.
Fiat 127, spotř.5.2L/100 ,spinká v garáži.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Zhavicky su dimenzovane na to, aby zhavili aj pri nastartovanom motore.Nevím,ale kamarád v práci mi řek že když nedožhavíte tak se spálí žhavičky tím teplem té "exploze" po startu. U busů je šest relátek cvakajících při zapnutí zapalování. Vždy cvaknou šestkrát - protože busy jsou šestiválce. A když se nedožhaví tak ta relé vždy cvakají i když motor běží - takže motor žhaví i při běhu... Ale bus není auto
TDI zhavi v zime aj niekolko minut po nastartovani. Urcite je to na ukor ich zivotnosti, ale nejakych tisic startov vydrzia.
Fiat Croma TDid
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
/T/I/P/O/ 1.9 DS r.v.1992 najeto přes 275000km
SCANIA R420 tandem
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
- Příspěvky: 706
Lancia Kappa 2,4 TDS
Škoda Favorit čundrbudka
www.lanciaklub.cz
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Startujte si jak chcete, ale tim, ze nezhavite, a chvili trva, nez motor po par otackach "blafne" splachujete nespalenou naftu do motoroveho prostoru. Kdezto, kdyz nazhavis, a i blbych 5 sec pockas ( akorat na pripoutani se pasy ), tak motor hned po prvnim vstriknuti nafty chyti.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
fiat tipo 1,7DGT 1989, už jen ve vzpomínkách
FIAT PUNTO II 1.8 16V HGT 96kW, 3 dveř,klima a plno dalších vymožeností. azurový démon
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
- Příspěvky: 706
Lancia Kappa 2,4 TDS
Škoda Favorit čundrbudka
www.lanciaklub.cz
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
/T/I/P/O/ 1.9 DS r.v.1992 najeto přes 275000km
SCANIA R420 tandem
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Tempra 1.9TDs-už je pryč,měl sem jí pět let,nebylo to nudné auto,jako tedˇvlastním
TedˇŠvedské Audi,s obsahem pěti pivních půllitříků
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
FIAT Tipo 1.9TDsX Gran Turismo (přenecháno rodičům)
Mitsubishi Galant 2.0 GLX
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
já to mám na opak, nejdřív přiložím čip k imobiliseru a pak žhavim, když nezačnu startovat asi do 30 vteřin tak imobiliser zase začne blikat a už nesepne startérJá musím žhavit i když je teplej. Kvůli imobilizéru, který pouští až po žhavení. Takže zastrčím imobilizér, žhavím, vytáhnu imobilizér a startuju.
/T/I/P/O/ 1.9 DS r.v.1992 najeto přes 275000km
SCANIA R420 tandem
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
FIAT TIPO 1.9TDs predosly majitel Majster.302 000 km motor super, uz je v novej kasni.Pomaly davany do kopy
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.