Žhavíte aj keď je motor zohriaty?

Více
16 roků 9 měsíců zpět #16 od radluk
to jsem nejak nepochopil. Zhaveni nemuzu ovlivnit, i kdyz zacnes startovat, tak jednotka dal zhavi, delka je prece ovlivnena teplotou chladici kapaliny. Po zhasnuti kontrolky zhavi jeste zhruba stejne dlouhou dobu jak svitila kontrolka - tzv. dozhavovani.
A jeste neco, ano, u primych vstriku nemusis zhavit, tam totiz pri zahratem motoru ani zhaveni nejede, u primych vstriku se zapina zhaveni az pri nizke teplote, nevim presne kolik °C, nekde okolo 5°C, mozna mene.
Komurkac blbe startuje i pri provozni teplote bez zhaveni, jedine kdyby mel fungl novy motor s perfektnima tlakama na valcich, tehdy by to mozna pri horkem motoru chytalo dobre i bez zhaveni.
Smirte se s tim, ze u komurkoveho motoru musis vzdy zhavit, alespon par sekund, treba aspon 3-4 s ( zkuste si zapojit zhavicku, cca. 2-3 s trva nez se zahreje ).
Jooo, takovy Zetor nema zhaveni a chyta na drc ( prime vstrikovani ) :cry:

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 9 měsíců zpět #17 od Jenda
No já když je studenej,tak žhavím+předvstřik (v zimě)a když je teplej,tak nežhavím,rovnou startuju.Jo doba žhavení je taky dána žhavičkama,sou i takoví,který studenej motor žhavěj třeba 3 vteřiny,daj se koupit,ale sou prej trochu draší.

1.6 DOHC r.v.89,naj.220 000Km,spotř.8.2L/100
Šlape jako hodinky,ale nemá STK,spinká v depozitu.
Opel AstraF 1.7TDs,momentálně plně využito.
Fiat 127, spotř.5.2L/100 ,spinká v garáži.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 9 měsíců zpět #18 od csala

Nevím,ale kamarád v práci mi řek že když nedožhavíte tak se spálí žhavičky tím teplem té "exploze" po startu. U busů je šest relátek cvakajících při zapnutí zapalování. Vždy cvaknou šestkrát - protože busy jsou šestiválce. A když se nedožhaví tak ta relé vždy cvakají i když motor běží - takže motor žhaví i při běhu... Ale bus není auto :lol: :lol: :lol:

Zhavicky su dimenzovane na to, aby zhavili aj pri nastartovanom motore.
TDI zhavi v zime aj niekolko minut po nastartovani. Urcite je to na ukor ich zivotnosti, ale nejakych tisic startov vydrzia.

Fiat Croma TDid

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 9 měsíců zpět #19 od michal
no dobře, ale co to má za smysl startovat bez žhavení, když to žhavit chce :?: :?: a asi má, když se to rozsvěcí všem i při teplém motoru, tak podle mího názoru je to tak konstruovaný už z výroby a co se týče akumulátoru tak ten je na to stavěnej a jestliže nedrží tak je asi kaput :wink: :arrow: to je čistě můj názor...

/T/I/P/O/ 1.9 DS r.v.1992 najeto přes 275000km
SCANIA R420 tandem

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 9 měsíců zpět #20 od Tomas-Oaza
stejne i kdyz se nastartuje tak to zhavi celou dobu stejne a akorat nesviti u toho kontrolka. navic proc by to tahalo baterku kdyz nastartujes a produ si to bere z altilku snad :wink:

Lancia Kappa 2,4 TDS
Škoda Favorit čundrbudka

www.lanciaklub.cz

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 9 měsíců zpět #21 od radluk
Nejen u TDI to dozhavuje po nastartovani. Ale ne nekolik minut. U primych vstriku musis v zime ohrivat spalovaci prostor delsi dobu, u nich vseobecne trva delsi dobu, nez se zahreji.
Startujte si jak chcete, ale tim, ze nezhavite, a chvili trva, nez motor po par otackach "blafne" splachujete nespalenou naftu do motoroveho prostoru. Kdezto, kdyz nazhavis, a i blbych 5 sec pockas ( akorat na pripoutani se pasy ), tak motor hned po prvnim vstriknuti nafty chyti. 8)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 9 měsíců zpět #22 od michalkulistak
Odpověděl michalkulistak pro téma žhavení
takže pánové a dámy ŽHAVÍME :lol:

fiat tipo 1,7DGT 1989, už jen ve vzpomínkách
FIAT PUNTO II 1.8 16V HGT 96kW, 3 dveř,klima a plno dalších vymožeností. azurový démon 8-)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 9 měsíců zpět #23 od Tomas-Oaza
my co zhavime poctive tak sme v klajdu :lol:

Lancia Kappa 2,4 TDS
Škoda Favorit čundrbudka

www.lanciaklub.cz

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 8 měsíců zpět #24 od michal
no a dneska jak se oteplilo tak za studena to žhavilo asi 8 sekund a za tepla než jsem si zapnul pás tak bylo nažhavíno :arrow: drc a jel sem 8) :arrow:

/T/I/P/O/ 1.9 DS r.v.1992 najeto přes 275000km
SCANIA R420 tandem

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 8 měsíců zpět #25 od skypan
NE na co? ano kontrolka se rozsvítí ale staruji hed!!! a drc.a běží tak proč?plejtvat baterku(pokud dožavuje)kdyš může už alternátor)

Tempra 1.9TDs-už je pryč,měl sem jí pět let,nebylo to nudné auto,jako tedˇvlastním
TedˇŠvedské Audi,s obsahem pěti pivních půllitříků

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 8 měsíců zpět #26 od BlackJack
Já musím žhavit i když je teplej. Kvůli imobilizéru, který pouští až po žhavení. Takže zastrčím imobilizér, žhavím, vytáhnu imobilizér a startuju.

FIAT Tipo 1.9TDsX Gran Turismo (přenecháno rodičům)
Mitsubishi Galant 2.0 GLX

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 8 měsíců zpět #27 od michal

Já musím žhavit i když je teplej. Kvůli imobilizéru, který pouští až po žhavení. Takže zastrčím imobilizér, žhavím, vytáhnu imobilizér a startuju.

já to mám na opak, nejdřív přiložím čip k imobiliseru a pak žhavim, když nezačnu startovat asi do 30 vteřin tak imobiliser zase začne blikat a už nesepne startér

/T/I/P/O/ 1.9 DS r.v.1992 najeto přes 275000km
SCANIA R420 tandem

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 8 měsíců zpět #28 od Palinko46
no ja nemam žiadnu kontrolku lebo som to prekladal mam to na knoflik po dvoch dnoch som to žhavil asi 15 sek a chytilo to na šupu :D po naštartovani hned žhavenie vypinam :roll:

FIAT TIPO 1.9TDs predosly majitel Majster.302 000 km motor super, uz je v novej kasni.Pomaly davany do kopy :D

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Vygenerováno za 0.453 sekund
Powered by Kunena fórum