čidlo tlaku(barometr turba)v sacím potrubí
před asi půl rokem mi postupně přestávalo ukazovat na palubce tlak turba(neřešil sem to až se sejde více problémů) dnes sem začal,tak sem ho vyšrouboval(čelal sem že bude léty zasvin....,ale překvapení ano bylo ale železníma pilimamy,žádný mastný bordel! ale suché piliny!!!)je tam malinká dírka a z druhé strany také!
mohu to propláchnout v bensínu?(po hrubém očištění,coš sem udělal a žádný výsledek.
jinak turbo tahá jako vixx,takže je to určo čidlem....a motor taky jede jak má...
jinak 1.9 TDs
Tempra 1.9TDs-už je pryč,měl sem jí pět let,nebylo to nudné auto,jako tedˇvlastním
TedˇŠvedské Audi,s obsahem pěti pivních půllitříků
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
No Smoke no Fan
Fiat tempra 1.9 TDid
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Tlak turba je napojenej na podtlakovou hadičku, a pak je to přenášeno do elektronický podoby takovým velkým srá.em před auto baterií.
DAN
//// Tempra 1,9Tds, 66kW, digi, klima, alu, 125tis.km, 1991, 6,9l/100km (čeká na prodej nebo šrot)
Nebožka: Lancia Prisma 1,9Tds, 58kW, 250tis.km, 1986, 5l/100km (do konce pojízdná, nyní ve šrotu)
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
no ty myslíš prevodník(pod bat/aku),ale to (kdyš mě zpadla hadička tak to nemělo tah,motor/nešlo turbo)je to zpojený z vstrík.čerp.to je trochu vedle né?No myslím si, že si vymontoval sice čidlo od turba, ale ne to, co ukazuje tlak, ale to, co rozsvěcuje tu červenou kontrolku pro překročení max. plnícího tlaku turba. Už jsem to tu dával - i s fotkou.
Tlak turba je napojenej na podtlakovou hadičku, a pak je to přenášeno do elektronický podoby takovým velkým srá.em před auto baterií.
Tempra 1.9TDs-už je pryč,měl sem jí pět let,nebylo to nudné auto,jako tedˇvlastním
TedˇŠvedské Audi,s obsahem pěti pivních půllitříků
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
AR 156 1.9 JTDm
Lancia Lybra SW 1.9 JTD
Lancia Delta HPE HF Turbo
Piaggio NRG Salit Sport
www.lanciaklub.cz
eSHOP-vybavení dílen, nářadí,nástroje.Pište co potřebujete:)
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Chci si ho dát jako spínací čidlo na vstřikování vody do sání, ale nevím kdy se sepíná.
Lancia Delta HPE HF 2,0 16VT 142kW
Lancia Dedra 2,0T 119kW - EX 3
Lancia Dedra 1,9TD 85kW - EX 2
Fiat Regata 1,7D -EX 1
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
dle me to bude 800 KPa.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
jinak to čidlo zpíná asi 0,8-1bar
Tempra 1.9TDs-už je pryč,měl sem jí pět let,nebylo to nudné auto,jako tedˇvlastním
TedˇŠvedské Audi,s obsahem pěti pivních půllitříků
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Lancia Delta HPE HF 2,0 16VT 142kW
Lancia Dedra 2,0T 119kW - EX 3
Lancia Dedra 1,9TD 85kW - EX 2
Fiat Regata 1,7D -EX 1
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
no tlak turba snad ani tak néé(to je konstrukčně danné)pravděpodobně by umělo dát větší tlak(podle otáček,a nastavení natočení lopatek),Protoze oni udavaji maximalni tlak preplnovani 800 KPa. Cili to turbo z vyroby je nastavene na 800 KPa max.
ale hlavně konstrukce motoru je daná na max.1bar,coš je ještě bezpečné přeplnování...
při vyžší zátěži se rychleji opotřebují díly na motoru(šály klikové hřídele,hlava,čepy pístů a podobně)
Tempra 1.9TDs-už je pryč,měl sem jí pět let,nebylo to nudné auto,jako tedˇvlastním
TedˇŠvedské Audi,s obsahem pěti pivních půllitříků
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
turbo dokaze tlacit aj viac, tych 0,8 bar sa dosahuje regulaciou, klapkou v spalinach.
zapečeny fiaťak
marea 1.9 JTD 77/105
tipo 1.9 TDS 66/90-predane-s lutostou spominam
favo-lpg
favo-be - zosrotovane
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
tlak turba sa mera pre digi. palubku prevodnikom treba skontrolovat hadicky, ja som jeden opravoval tak ze som rozrezal tu kovovu objimku, a vybral dosticku odporu, tam bol spatny kontakt, potom sa musela vyrobit konzola, a na nej to zoskrutkovat, ale meranie funguje.
turbo dokaze tlacit aj viac, tych 0,8 bar sa dosahuje regulaciou, klapkou v spalinach.
origo turbo zvládne sem tam i 2 a více baru
Lancia Delta HPE HF 2,0 16VT 142kW
Lancia Dedra 2,0T 119kW - EX 3
Lancia Dedra 1,9TD 85kW - EX 2
Fiat Regata 1,7D -EX 1
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Tlacit dokaze vic, ale na ukor sve konstruovane zivotnosti.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Jo, ale ono je proste nastavene na 800 KPa, jiste ze zvladne vic, ale konstrukteri navrhli motor a turbo na tento maximalni tlak. Proto ta kontrolka na tebe bude blikat, kdyz bude tlacit vic.
Tlacit dokaze vic, ale na ukor sve konstruovane zivotnosti.
tak já tlači 1,8 baru normálně a docela drželo, až jsem se divil. ale kdybych měl jet po dálnici přeba 5min v kuse 220 tak by určo nevydrželo. To by nedal ani motor
Lancia Delta HPE HF 2,0 16VT 142kW
Lancia Dedra 2,0T 119kW - EX 3
Lancia Dedra 1,9TD 85kW - EX 2
Fiat Regata 1,7D -EX 1
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.