čidlo tlaku(barometr turba)v sacím potrubí
díky Majster až zase bude trocu času tak ho rozeberu,jak říkáš,tenhle problem jsem ještě neřešil..tlak turba sa mera pre digi. palubku prevodnikom treba skontrolovat hadicky, ja som jeden opravoval tak ze som rozrezal tu kovovu objimku, a vybral dosticku odporu, tam bol spatny kontakt, potom sa musela vyrobit konzola, a na nej to zoskrutkovat, ale meranie funguje.
turbo dokaze tlacit aj viac, tych 0,8 bar sa dosahuje regulaciou, klapkou v spalinach.
hadičky sou v poho,jinak by mě netlačilo turbo.
Tempra 1.9TDs-už je pryč,měl sem jí pět let,nebylo to nudné auto,jako tedˇvlastním
TedˇŠvedské Audi,s obsahem pěti pivních půllitříků
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
teda neotvorila klapka, a hrozi poskodenie, hadice a chladic vzduchu niesu konstruovane na vyssie tlaky, a regulator na cerpadle tiez, tam je membrana, ktora sa MOZE poskodit.
zapečeny fiaťak
marea 1.9 JTD 77/105
tipo 1.9 TDS 66/90-predane-s lutostou spominam
favo-lpg
favo-be - zosrotovane
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Tempra 1.9TDs-už je pryč,měl sem jí pět let,nebylo to nudné auto,jako tedˇvlastním
TedˇŠvedské Audi,s obsahem pěti pivních půllitříků
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
zapečeny fiaťak
marea 1.9 JTD 77/105
tipo 1.9 TDS 66/90-predane-s lutostou spominam
favo-lpg
favo-be - zosrotovane
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Podtlaku ?? Kámo těch chyb.... Jedno čidlo v sacim potrubí, ukazuje jen překročení tlaku v s. potrubí nad 0.8bar (červená kontrolka)...Druhej je vedle akumulátoru, hadice od sacího potrubí do vstř. čerpadla umožňující postupný přidávání ropy podle plnícího tlaku..a přez téčko do čidla (k aku) a do interieru..tak dnes sem něl trochu času a rozebral sem to,podotýkám je šílený,přeříznout ten převlečný kroužek ale dobře po přeříznutí se mi to rozsipalo na kusy(standartně pérka,pružínkya ted to dej do kupy!!!),ale podařilo se ,sistémem pokus omyl,je tam jen malinký tišttáček po kterém jezdí dva kontakty podle podtlaku z vstřik.čerp.membrány.nic tsem tam jiného nenašel ani zoxidované kontakty,tak sem to složil do kupy a stejě to neukazuje.takže musím sehnat jiný nebo nový,ale děkuji za rady,hl. Majsterovy.
-> Tipo TDs /1.4b/ = nějaký dili na prodej
-> Tipo 2.0 8V /no pressure/ - výměna za G III.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
jo ten tišták mě nenapadlo zkusit vytáhnout tak příště to zkusím.Ted je to už rozebiratelné a docela lehce přístupné,tak to zkusím.tu objímku sem ztáhnul šroubovacím motexsem na hadice,půjde to lehce rozebrat díkano prave ten tistak, ten je len tak nastrceny do tych kontaktov, tam som mal studeny spoj, trochu som tie zarezy do ktorych sa zasuva ten tistak stlacil plochymi kombinackami aby bol dobry kontakt, a bolo to, spravnost kontaktov mozes premerat v rozobratom stave, a pohrat sa s tym aby si nemal prechodovy odpor.
Tempra 1.9TDs-už je pryč,měl sem jí pět let,nebylo to nudné auto,jako tedˇvlastním
TedˇŠvedské Audi,s obsahem pěti pivních půllitříků
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Tempra 1.9TDs-už je pryč,měl sem jí pět let,nebylo to nudné auto,jako tedˇvlastním
TedˇŠvedské Audi,s obsahem pěti pivních půllitříků
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.