čidlo tlaku(barometr turba)v sacím potrubí

Více
16 roků 8 měsíců zpět #1 od skypan
pánové chtěl sem se zeptat,máte-li nejaké zkušenosti stímto čidlem?
před asi půl rokem mi postupně přestávalo ukazovat na palubce tlak turba(neřešil sem to až se sejde více problémů) dnes sem začal,tak sem ho vyšrouboval(čelal sem že bude léty zasvin....,ale překvapení ano bylo ale železníma pilimamy,žádný mastný bordel! ale suché piliny!!!)je tam malinká dírka a z druhé strany také!
mohu to propláchnout v bensínu?(po hrubém očištění,coš sem udělal a žádný výsledek.
jinak turbo tahá jako vixx,takže je to určo čidlem....a motor taky jede jak má...
jinak 1.9 TDs

Tempra 1.9TDs-už je pryč,měl sem jí pět let,nebylo to nudné auto,jako tedˇvlastním
TedˇŠvedské Audi,s obsahem pěti pivních půllitříků

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 8 měsíců zpět #2 od bjukemen
...čau no ked sa nad tým tak zamyslím tak nevidím v tom žiadny problém,kludne ho prepláchni ved benzín vyschne...som zvedavý či to pomôže bo mne to už tiež začína blbnúť

No Smoke no Fan

Fiat tempra 1.9 TDid

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 8 měsíců zpět #3 od DannyF
No myslím si, že si vymontoval sice čidlo od turba, ale ne to, co ukazuje tlak, ale to, co rozsvěcuje tu červenou kontrolku pro překročení max. plnícího tlaku turba. Už jsem to tu dával - i s fotkou.
Tlak turba je napojenej na podtlakovou hadičku, a pak je to přenášeno do elektronický podoby takovým velkým srá.em před auto baterií.

DAN
//// Tempra 1,9Tds, 66kW, digi, klima, alu, 125tis.km, 1991, 6,9l/100km (čeká na prodej nebo šrot)
Nebožka: Lancia Prisma 1,9Tds, 58kW, 250tis.km, 1986, 5l/100km (do konce pojízdná, nyní ve šrotu)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 8 měsíců zpět #4 od skypan

No myslím si, že si vymontoval sice čidlo od turba, ale ne to, co ukazuje tlak, ale to, co rozsvěcuje tu červenou kontrolku pro překročení max. plnícího tlaku turba. Už jsem to tu dával - i s fotkou.
Tlak turba je napojenej na podtlakovou hadičku, a pak je to přenášeno do elektronický podoby takovým velkým srá.em před auto baterií.

no ty myslíš prevodník(pod bat/aku),ale to (kdyš mě zpadla hadička tak to nemělo tah,motor/nešlo turbo)je to zpojený z vstrík.čerp.to je trochu vedle né?

Tempra 1.9TDs-už je pryč,měl sem jí pět let,nebylo to nudné auto,jako tedˇvlastním
TedˇŠvedské Audi,s obsahem pěti pivních půllitříků

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 8 měsíců zpět #5 od Dresik
Taky si myslím, že to čidlo v sacím potrubí je pouze na kontrolku turba. A s budíkem nemá nic společného.. Měl sem to už na prismě..

AR 156 1.9 JTDm
Lancia Lybra SW 1.9 JTD
Lancia Delta HPE HF Turbo
Piaggio NRG Salit Sport
www.lanciaklub.cz
eSHOP-vybavení dílen, nářadí,nástroje.Pište co potřebujete:)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 8 měsíců zpět #6 od machy1186
a nevíte, při jakém tlaku se to čidlo ( na překročení tlaku ) sepne?

Chci si ho dát jako spínací čidlo na vstřikování vody do sání, ale nevím kdy se sepíná.

Lancia Delta HPE HF 2,0 16VT 142kW
Lancia Dedra 2,0T 119kW - EX 3
Lancia Dedra 1,9TD 85kW - EX 2
Fiat Regata 1,7D -EX 1

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 8 měsíců zpět #7 od radluk
machy1186
dle me to bude 800 KPa.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 8 měsíců zpět #8 od skypan
přemyšlel sem nad tím a chlapy máte pravdu!!!je to jen vl.ta kontrolka max.tlaku na ukazateli turba :oops: do barometru v palubce jde el.z čidla převodníku,který je pod aku.držákem.... :?
jinak to čidlo zpíná asi 0,8-1bar

Tempra 1.9TDs-už je pryč,měl sem jí pět let,nebylo to nudné auto,jako tedˇvlastním
TedˇŠvedské Audi,s obsahem pěti pivních půllitříků

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 8 měsíců zpět #9 od radluk
Protoze oni udavaji maximalni tlak preplnovani 800 KPa. Cili to turbo z vyroby je nastavene na 800 KPa max.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 8 měsíců zpět #10 od machy1186
budu chtit tlačit tak 1,5 baru ( u benzina ) a chtěl bych aby to spínalo tak v 1 baru, dřív by to mohlo uškodit na výkonu.

Lancia Delta HPE HF 2,0 16VT 142kW
Lancia Dedra 2,0T 119kW - EX 3
Lancia Dedra 1,9TD 85kW - EX 2
Fiat Regata 1,7D -EX 1

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 8 měsíců zpět #11 od skypan

Protoze oni udavaji maximalni tlak preplnovani 800 KPa. Cili to turbo z vyroby je nastavene na 800 KPa max.

no tlak turba snad ani tak néé(to je konstrukčně danné)pravděpodobně by umělo dát větší tlak(podle otáček,a nastavení natočení lopatek),
ale hlavně konstrukce motoru je daná na max.1bar,coš je ještě bezpečné přeplnování...
při vyžší zátěži se rychleji opotřebují díly na motoru(šály klikové hřídele,hlava,čepy pístů a podobně)

Tempra 1.9TDs-už je pryč,měl sem jí pět let,nebylo to nudné auto,jako tedˇvlastním
TedˇŠvedské Audi,s obsahem pěti pivních půllitříků

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 8 měsíců zpět #12 od majster
tlak turba sa mera pre digi. palubku prevodnikom treba skontrolovat hadicky, ja som jeden opravoval tak ze som rozrezal tu kovovu objimku, a vybral dosticku odporu, tam bol spatny kontakt, potom sa musela vyrobit konzola, a na nej to zoskrutkovat, ale meranie funguje.

turbo dokaze tlacit aj viac, tych 0,8 bar sa dosahuje regulaciou, klapkou v spalinach.

zapečeny fiaťak
marea 1.9 JTD 77/105
tipo 1.9 TDS 66/90-predane-s lutostou spominam
favo-lpg
favo-be - zosrotovane

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 8 měsíců zpět #13 od machy1186

tlak turba sa mera pre digi. palubku prevodnikom treba skontrolovat hadicky, ja som jeden opravoval tak ze som rozrezal tu kovovu objimku, a vybral dosticku odporu, tam bol spatny kontakt, potom sa musela vyrobit konzola, a na nej to zoskrutkovat, ale meranie funguje.

turbo dokaze tlacit aj viac, tych 0,8 bar sa dosahuje regulaciou, klapkou v spalinach.


origo turbo zvládne sem tam i 2 a více baru :lol: :lol:

Lancia Delta HPE HF 2,0 16VT 142kW
Lancia Dedra 2,0T 119kW - EX 3
Lancia Dedra 1,9TD 85kW - EX 2
Fiat Regata 1,7D -EX 1

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 8 měsíců zpět #14 od radluk
Jo, ale ono je proste nastavene na 800 KPa, jiste ze zvladne vic, ale konstrukteri navrhli motor a turbo na tento maximalni tlak. Proto ta kontrolka na tebe bude blikat, kdyz bude tlacit vic.
Tlacit dokaze vic, ale na ukor sve konstruovane zivotnosti.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 8 měsíců zpět #15 od machy1186

Jo, ale ono je proste nastavene na 800 KPa, jiste ze zvladne vic, ale konstrukteri navrhli motor a turbo na tento maximalni tlak. Proto ta kontrolka na tebe bude blikat, kdyz bude tlacit vic.
Tlacit dokaze vic, ale na ukor sve konstruovane zivotnosti.


tak já tlači 1,8 baru normálně a docela drželo, až jsem se divil. ale kdybych měl jet po dálnici přeba 5min v kuse 220 tak by určo nevydrželo. To by nedal ani motor :oops:

Lancia Delta HPE HF 2,0 16VT 142kW
Lancia Dedra 2,0T 119kW - EX 3
Lancia Dedra 1,9TD 85kW - EX 2
Fiat Regata 1,7D -EX 1

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Vygenerováno za 0.856 sekund
Powered by Kunena fórum