Nováček v dieslech, hledám průvodce

Více
16 roků 2 měsíců zpět #16 od Tonny Tempra SW
1:servo
2:Plnenie tlaku turba
3:servo nadobka
4:palivovy filter s predhrevom a cidlom vody
5:vyparnik klimi
6:Nadobka na brzdovku
7:klima
8:alarm
9:cerpadlo
Mala rada:Do toho spuntu spod ktoreho ti tecie olej pridaj este jedno tesnenie s ineho spuntu.Aj mne to tak tieklo a od kedy som ju pridal tak uz nepretecie ani kapka.
V mojom albume mam foto mojho diesla a to je motor cisteny naposledy na jar minuleho roka,celkom sa da myslim.
Na akukolvek otazku sa budem snazit odpovedat.

TEMPRA SW 1,9 tds 66Kw 303000km
r.v:96
5l na 100km

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 1 měsíc zpět #17 od Předseda
No tohle téma jsem zakládal někdy před půl rokem, když jsem to auto koupil, takže odpovědi už znám, Jediná která mě teď zajímá je ta poslední otázka - co s tím olejem co jde hadicí turba. Jestli má smysl to řešit výměnou turba, nebo jen přetěsněním té hadice.

Tempra SW 1.9TDs , skoro plná nálož, 224 tisíc km .
Ritmo 5dvířko, Ritmo cabrio.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 1 měsíc zpět #18 od skypan
myslím přetěsněním té hadice(kolena)stejně se časem oběví oil.skvrna jinde(v jiném přechodu)prostě ten motor trochu žere olej a někde se čas od času nněco objeví......
měl sem to samé nežral(relativně-od výměny do výměny vzal asi 1-1,5l oleje)chytal na drc(i navý majitel si ho chválil)10"C/-15"C,bylo mu to jedno,prostě to neřeš......
po pravdě tlaky má dobré,takže těsnící kroužky sou v poho,ale o něco dříve odcházejí stírací nebo polostírací kroužky,tudjíž trochu ubívá oleje a valí to do sání(prostě někudy musí odejít přebytečný olej) a myslím že kvůli polostíracím nebo stíracím kroužkúm dělat rozborku motoru je trochu nesmysl,takže to neřeš a jednou za čas umej motor(jemu tím vůbec neublížíš,tak sem to delal já)a on ti bude ještě dlouho sloužit,odhaduji při dobrém zacházení a pravidelných výměnách olejú tak min 50 000-100 000tisíc km. :wink:

Tempra 1.9TDs-už je pryč,měl sem jí pět let,nebylo to nudné auto,jako tedˇvlastním
TedˇŠvedské Audi,s obsahem pěti pivních půllitříků

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 1 měsíc zpět #19 od Dresik
No myslim, ze tohle zpusobuje turbina, co proste bere olej a zene ho dal po smeru do motoru. neco se chyti v IC a neco jde dal. S tim asi nic neudelas. Pretesnit a dotahnout to muzes..Ale je jasny, ze to turbo asi nebude zadny mladik. Me takhle zralo oleje az az. Z IC jsem cas od casu vylil hromadu oleje a mizel slusne, nehlede na to, ze kourilo pri zatahu turba jako hrom

AR 156 1.9 JTDm
Lancia Lybra SW 1.9 JTD
Lancia Delta HPE HF Turbo
Piaggio NRG Salit Sport
www.lanciaklub.cz
eSHOP-vybavení dílen, nářadí,nástroje.Pište co potřebujete:)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 1 měsíc zpět #20 od skypan
jooo jasan turbo to může bejt taky,ale podstatu zjistíš pokud sundáš hadici před turbem a za turbem a bude stejně zasvi**ná,tak to jde z motoru(přepadem kousek od air filtru) nebo opravdu jenom z turba, já měl ten první případ(přepadem odvdušněním z klik skříně)a důvod sem už popisoval výše :wink:

Tempra 1.9TDs-už je pryč,měl sem jí pět let,nebylo to nudné auto,jako tedˇvlastním
TedˇŠvedské Audi,s obsahem pěti pivních půllitříků

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 1 měsíc zpět #21 od Předseda
Já si myslím že je to určitě turbem, ale kamarád mi říká že je to ještě v normálu. Zas ale na druhou stranu jsem četl hrůzostrašné historky jak to motor nasál zpátky a už ho nikdo nezastavil a smrt byla nevyhnutelná. Mě to strašně štve, čistý motor a po 150 km je jak prase.

Tempra SW 1.9TDs , skoro plná nálož, 224 tisíc km .
Ritmo 5dvířko, Ritmo cabrio.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 1 měsíc zpět #22 od Tonny Tempra SW
S tou hadicou nemusis robit nic,ono by sa ti to ukazalo zase inde,ten olej slzy od turbiny,inak nic to nie je,ja to mam sice suchucke,ani slza oleja ale to som uz tak kupil a nezasahoval som do nho.To mas este paradny motor oproti inym popretekanym motorom.

TEMPRA SW 1,9 tds 66Kw 303000km
r.v:96
5l na 100km

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 1 měsíc zpět #23 od BlackJack

Zas ale na druhou stranu jsem četl hrůzostrašné historky jak to motor nasál zpátky a už ho nikdo nezastavil a smrt byla nevyhnutelná.

To se stalo kamarádovi na Seat Toledo 1.9TDi (rv.95?). Otáčky vyletěly do max. a pak to udělalo pár ran a konec, auto se zastavilo. Nicméně jej prodali jako nepojízdné a dneska ještě jezdí :lol:

FIAT Tipo 1.9TDsX Gran Turismo (přenecháno rodičům)
Mitsubishi Galant 2.0 GLX

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Vygenerováno za 0.067 sekund
Powered by Kunena fórum