Motor 1.9 Td.i.d stale nejde - Vyriešené

Více
15 roků 11 měsíců zpět #16 od skypan

Ja jen dodam, ze jsem toto tema preznacil na "normalni" . Prava moderatora by se nemely zneuzivat k oznacovani "normalnich" prispevku jako dulezite :wink:

jo jo Dresiku to je v porádku =; to je samozrejmé :) a na jeho obranu dodám(Bjukemena)on u z toho motoru je opr. neštastnej,ale práv moderátora u nezneuzije vid? [-X

Tempra 1.9TDs-už je pryč,měl sem jí pět let,nebylo to nudné auto,jako tedˇvlastním
TedˇŠvedské Audi,s obsahem pěti pivních půllitříků

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 11 měsíců zpět #17 od bjukemen
...ospravedlnujem sa za zneužitie...

...no tak ako mi poradili týpci že to mam ovzdušniť tak som to ovzdušnil a motor naskočil!
...ale stale sa valí z vyfuku husty biley dym,motor reaguje na pridanie plynu pekne neklepe ale nedrží volnobeh...
...pride mi to na nízke tlaky...!!

No Smoke no Fan

Fiat tempra 1.9 TDid

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 11 měsíců zpět #18 od Dresik
Jo vzduch je svině:) A měřil si je? Změř a uvidíš na čem jsi.. Kor teď v zimě to může dělat neplechu

AR 156 1.9 JTDm
Lancia Lybra SW 1.9 JTD
Lancia Delta HPE HF Turbo
Piaggio NRG Salit Sport
www.lanciaklub.cz
eSHOP-vybavení dílen, nářadí,nástroje.Pište co potřebujete:)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 11 měsíců zpět #19 od bjukemen
...no v celom okrese neviem zohnať tlakomer na meranie tlakov! :cry:

...inak je to velmi zaujímave nikto ani len netuší čo by to mohlo robiť,teraz som si všimol že to nejde uplne pravidelne,ide to len na 3 valce a pomedzi ked to necham bežať na volnobeh sa ani keby chytá aj štvrtý valec!...hmm asi to bude nakoniec vadne čerpadlo...

No Smoke no Fan

Fiat tempra 1.9 TDid

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 11 měsíců zpět #20 od skypan

...no v celom okrese neviem zohnať tlakomer na meranie tlakov! :cry:

...inak je to velmi zaujímave nikto ani len netuší čo by to mohlo robiť,teraz som si všimol že to nejde uplne pravidelne,ide to len na 3 valce a pomedzi ked to necham bežať na volnobeh sa ani keby chytá aj štvrtý valec!...hmm asi to bude nakoniec vadne čerpadlo...


čerpadlo vázně nechej az na konec,snaš se změrit ty tlaky v motoru,jak sem ti to uz včera psal na ICQ a ríká to i Dresik,jinak pokud ten motor uz klape tak ho projed a zahrej treba se srovná,sednou si ventily a ták...
jinak gratuluji k rozhejbání motoru =D> =D> =D>

Tempra 1.9TDs-už je pryč,měl sem jí pět let,nebylo to nudné auto,jako tedˇvlastním
TedˇŠvedské Audi,s obsahem pěti pivních půllitříků

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 11 měsíců zpět #21 od bjukemen
...dakujem za pomoc a hlavne psychickú :wink: :!:

No Smoke no Fan

Fiat tempra 1.9 TDid

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 11 měsíců zpět #22 od bjukemen
...tak chlapci motor zasa začal štrajkovať stale to brhle len na dva valce a dymí sana bielo!
...uvažujem že sundám dole hlavu a hadam prídem na problém...
...ako zistím aké hrubé tesnenie pod hlavu ked su na vyber tri hrúbky podla tpu motora no môj typ sa tam vôbec nenachadza???
...predpokladám že tam ani teraz nieje dobrá hrúbka...

No Smoke no Fan

Fiat tempra 1.9 TDid

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 11 měsíců zpět #23 od skypan

...tak chlapci motor zasa začal štrajkovať stale to brhle len na dva valce a dymí sana bielo!
...uvažujem že sundám dole hlavu a hadam prídem na problém...
...ako zistím aké hrubé tesnenie pod hlavu ked su na vyber tri hrúbky podla tpu motora no môj typ sa tam vôbec nenachadza???
...predpokladám že tam ani teraz nieje dobrá hrúbka...


no u jsme asi dlouho rozdělený(Češi-Slováci)nějak prestávám rozumět,ale predpokládám ze hrúbka,je síla těsnění..... :lol:

Tempra 1.9TDs-už je pryč,měl sem jí pět let,nebylo to nudné auto,jako tedˇvlastním
TedˇŠvedské Audi,s obsahem pěti pivních půllitříků

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 11 měsíců zpět #24 od bjukemen
...no tak som sa konečne dostal k rozobratiu motora a zistil som že je prdnute tesnenie medzy 3 a 4 valcom...ale motor je zž dosť vydraty tak ho posielam na GO,ventily bez zavad a to ma zaujíma...

...pasuju semeringy z favorita na ventily v tempre???Croma by mala mať také isté...

No Smoke no Fan

Fiat tempra 1.9 TDid

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 11 měsíců zpět #25 od skypan

...no tak som sa konečne dostal k rozobratiu motora a zistil som že je prdnute tesnenie medzy 3 a 4 valcom...ale motor je zž dosť vydraty tak ho posielam na GO,ventily bez zavad a to ma zaujíma...

...pasuju semeringy z favorita na ventily v tempre???Croma by mala mať také isté...


bjuku,ty máš ale nápady :D ,ale asi takhle uz,jenom porovnání obsahu obou motorů(1.3Fa,1.9Cr)jsou to rozdílný obsahy,takze minimálně síla dríkú ventilú(tj.vnitrní průměr simeringů-těsní dríky ventilů),bude jiná ve fa:budou slabší a menší ventily nez ve 1.9Croma,otázka je jestli u Fa simeringy na ventilech vůbec sou,tuším ze né ,tam drík ventilů těsnilo vodítko ventilů :idea:

Tempra 1.9TDs-už je pryč,měl sem jí pět let,nebylo to nudné auto,jako tedˇvlastním
TedˇŠvedské Audi,s obsahem pěti pivních půllitříků

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 11 měsíců zpět #26 od wr8
favorit ma prumer driku ventilu 8mm a SAmozrejme na voditku je nalisováno gufero,croma ma myslim taky 8mm ale nechcu kecat,zkus to zmerit,voditka ktery pouizvala skodovka a nebyli na nich pouzity gufirka najdes ve 1000-130,ale dodatecne jdou upravit na pouziti gufirek

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 11 měsíců zpět #27 od skypan

favorit ma prumer driku ventilu 8mm a SAmozrejme na voditku je nalisováno gufero,croma ma myslim taky 8mm ale nechcu kecat,zkus to zmerit,voditka ktery pouizvala skodovka a nebyli na nich pouzity gufirka najdes ve 1000-130,ale dodatecne jdou upravit na pouziti gufirek

8O 8O 8O cože fa mělo gufera :?: a kde jsou :?:máš foto?
1000-130 taky :?: uff,asi vrátím výučák :lol: ,ale tady to nezhryznu :P
tak sem asi na trabantech spravoval vodní chadiče :lol:

Tempra 1.9TDs-už je pryč,měl sem jí pět let,nebylo to nudné auto,jako tedˇvlastním
TedˇŠvedské Audi,s obsahem pěti pivních půllitříků

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 11 měsíců zpět #28 od wr8
ne ze bych se chtel handrkovat,ano vozy favorit uz maji ventilova gufera,a psal jsem ze 1000-136 :!: NEMAJí :!: gufera a jsou těsněny pouze vodítky,hlavu te na prozkoumání z Fa dám :!: :!: :!:

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 11 měsíců zpět #29 od skypan

ne ze bych se chtel handrkovat,ano vozy favorit uz maji ventilova gufera,a psal jsem ze 1000-136 :!: NEMAJí :!: gufera a jsou těsněny pouze vodítky,hlavu te na prozkoumání z Fa dám :!: :!: :!:

u hlavy FA bych byl zjedavej na fotku,psal sem jen,že si nejsem jistej,navís už byla konstrukce hliníková :!:
a 1000-130-litinová hlava (ty znám podrobně) a tam sem ti zrejmě nerozuměl-omluva :wink:
a 136(rapid) mělo Fa hlavu a poupravený blok motoru a 5 Speed převodovku,páč se chvíli vyráběli souběžně s FA

Tempra 1.9TDs-už je pryč,měl sem jí pět let,nebylo to nudné auto,jako tedˇvlastním
TedˇŠvedské Audi,s obsahem pěti pivních půllitříků

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 11 měsíců zpět #30 od bjukemen
...no našiel som aj origo tiež majú 8mm len je na vyber viac druhov,gumene,silikonove atd. ktoré sú najlepšie???

No Smoke no Fan

Fiat tempra 1.9 TDid

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Vygenerováno za 0.507 sekund
Powered by Kunena fórum