Jak startujete nafťáka?

Více
16 roků 1 měsíc zpět #1 od Předseda
Jak startujete nafťáka? vytvořil uživatel Předseda
Bez plynu, nebo s plným?

Tempra SW 1.9TDs , skoro plná nálož, 224 tisíc km .
Ritmo 5dvířko, Ritmo cabrio.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 1 měsíc zpět #2 od Tomas-Oaza
ja s plnym a jak chytne hned uberu. mam to tak psany i v manualu

Lancia Kappa 2,4 TDS
Škoda Favorit čundrbudka

www.lanciaklub.cz

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 1 měsíc zpět #3 od Předseda
Já to právě v manuálu nenašel, ale německy umim fakt špatně tak jsem to možná přehlíd. Nicméně taky startuju s plnym. Zkoušel jsem to i bez plynu a chytlo to ovšem úplně stejně (studený), ohřátý to ale bez plynu chytá hůř.

Tempra SW 1.9TDs , skoro plná nálož, 224 tisíc km .
Ritmo 5dvířko, Ritmo cabrio.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 1 měsíc zpět #4 od Tomas-Oaza
ja to taky nechapu proc mam startovat se seslapnutym plynem kdyz mam elektronicky ovladanej pedal

Lancia Kappa 2,4 TDS
Škoda Favorit čundrbudka

www.lanciaklub.cz

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 1 měsíc zpět #5 od skypan
Odpověděl skypan pro téma Re: Jak startujete nafťáka?

ja to taky nechapu proc mam startovat se seslapnutym plynem kdyz mam elektronicky ovladanej pedal


Tempra at studená,tak teplá,v mrazech v létě,chytala bez plynu na prevalení a to sem jí měl pět let
ale tahle dvotunová potvora (v podpisu)v létě chitá líp s plynem a v těchto chladnech(uz i začala zˇavit) chytá na prevalení bez plynu...
a ani sem se nikde nedočetl co doporučujou a jakým způsobem jít na startování :roll:

Tempra 1.9TDs-už je pryč,měl sem jí pět let,nebylo to nudné auto,jako tedˇvlastním
TedˇŠvedské Audi,s obsahem pěti pivních půllitříků

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 1 měsíc zpět #6 od rs
Odpověděl rs pro téma Re: Jak startujete nafťáka?
Jak u V3S novinama nebo eterem :lol:

Quod licet Jovi,non licet bovi.
Persona non grata.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 1 měsíc zpět #7 od BlackJack
Ať je léto nebo zima, startuje mi vždycky prima :lol:
Já jsem zvyklej mírně sešlápnout pedál a hned jak naskočí sdělám nohu. Jinak startuje i bez plynu ..

FIAT Tipo 1.9TDsX Gran Turismo (přenecháno rodičům)
Mitsubishi Galant 2.0 GLX

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 1 měsíc zpět #8 od Tonny Tempra SW
ja startujem ci je teplo alebo -15 zasadne bez pridania pedala,2krat vzdy nazhavim a vzdy mi chytne hned na 1 otoc startera a hned chyti okolo 1100ot,jedine ked bolo leto a 30stupnov a zastavil som niekde na chvilu tak mi niekedy chytla na 2-3otoce,ale to bolo tym teplom a horucim motorom.Ale kazdopadne vzdy bez pridania.

TEMPRA SW 1,9 tds 66Kw 303000km
r.v:96
5l na 100km

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 1 měsíc zpět #9 od Jenda
Odpověděl Jenda pro téma Re: Jak startujete nafťáka?
2xžhavit se nemá,odejdou žhavičky.

1.6 DOHC r.v.89,naj.220 000Km,spotř.8.2L/100
Šlape jako hodinky,ale nemá STK,spinká v depozitu.
Opel AstraF 1.7TDs,momentálně plně využito.
Fiat 127, spotř.5.2L/100 ,spinká v garáži.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 1 měsíc zpět #10 od michalkulistak
Odpověděl michalkulistak pro téma start

Jak u V3S novinama nebo eterem :lol:

já jsem si loni v zimě koupil startovací sprej(obsahuje myslím i eter) protože blbly žhavičky, a na vánoce jsem tam toho foukl asi moc a přetočil jsem startér :cry:, sprej nedoporučuju

fiat tipo 1,7DGT 1989, už jen ve vzpomínkách
FIAT PUNTO II 1.8 16V HGT 96kW, 3 dveř,klima a plno dalších vymožeností. azurový démon 8-)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 1 měsíc zpět #11 od Předseda
No V3S (ale I třeba T-148 a vojenská T-815) měla speciální startovací zařízení na éterovou patronu, nebyl to sprej. Ale taky má přímý vstřik, žádné žhavení. Každopádně - éter skutečně dokáže divy, motor naskočí snad i v minus padesáti, ovšem i přímo v manuálu k V3S se píše, že používání tohodle svinstva podstatně snižuje životnost motoru, proto je potřeba to pokud možno využívat jen v krajním případě. A motor V3S je oproti Tipu skutečně kovaný ingot. Startuje se ale normálně taky s plným plynem.

Třeba u naftovýho piana taky bylo psaný, že motor se startuje s plným. Mně teď Tempra startuje o něco dýl než řekněme před dvěma měsíci, motor si napřed brumlá a párkrát prskne než skutečně chytne. Předtím chytala tak na dvě tři převalení. Nevím čím to je, tak nízké teploty ještě nejsou a trochu se bojím co bude dělat v zime. Zkusím odkalit filtr.

Tempra SW 1.9TDs , skoro plná nálož, 224 tisíc km .
Ritmo 5dvířko, Ritmo cabrio.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 1 měsíc zpět #12 od Kůrkyn
Odpověděl Kůrkyn pro téma Re: Jak startujete nafťáka?
Fiorino 1.7D chytá i v zimě bez plynu, když je už hodně mráz, tak 10 pod nulou, tak trochu přidám.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 1 měsíc zpět #13 od Tomas-Oaza

2xžhavit se nemá,odejdou žhavičky.

to mi rekni proc by odesly? kdyz tam mas rele .

Lancia Kappa 2,4 TDS
Škoda Favorit čundrbudka

www.lanciaklub.cz

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 1 měsíc zpět #14 od majster
Odpověděl majster pro téma Re: Jak startujete nafťáka?
nikdy s plynom nestartujem, a myslim si ze ak je motor dobry tak je zbytocne slapat na plyn.

zapečeny fiaťak
marea 1.9 JTD 77/105
tipo 1.9 TDS 66/90-predane-s lutostou spominam
favo-lpg
favo-be - zosrotovane

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 1 měsíc zpět #15 od scherer012
ja štartujem s jemne stlačeným plynom- či je zima, alebo leto....... :roll:

Fiat Tipo 1.7D
pomaly dávaný dokopy

po tráve sa nechodí- po tráve sa smeje
práca ma fascinuje- dokážem sa na ňu dívať celé hodiny

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Vygenerováno za 0.540 sekund
Powered by Kunena fórum