Jak startujete nafťáka?
Chlapi, vsetko vykonane... Mna to aj napadlo, nastavit to za studena, ale aj tak sa mi to nezdalo, tak som sa pytal...
Teraz mam sytic za studena nieco okolo 2000, za tepla 2500 - ale to ma netrapi...
Drto, mne by po 50m asi bez sytica sa zadusil motor... Nevies cim to moze byt? Proste sa zadusi... Zakasle... Umre... Skape... A to mam neutral nastaveny na cca 1000... A sviecky a kable stare jak Praha, moze to byt aj tym, ze?
S tím si nelam hlavu, já sytič sundaval o jeden zoubek po 50 metrech, o další při když se hnul teploměr a úplně až tehdy, když přelezl 70 stupňů, jinak se mi motor neudržel naživu. Řek bych co Fiat, to originál
Tempra SW 1.9TDs , skoro plná nálož, 224 tisíc km .
Ritmo 5dvířko, Ritmo cabrio.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
- Příspěvky: 469
TEMPRA SW 1,9 tds 66Kw 303000km
r.v:96
5l na 100km
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
To Tonny: Ono ked s autom chvilku povrcim, tak za take 2-3 minuty to ide v pohode... To sa potom uz udrzi...
A do motora nedam ani korunu teraz... pretoze ma na jar/leto caka asi transplantacia, takzeeeeeee...
/F/I/A/T/ Tipo ´90 1,4 8V 52kW (skvela minulost)
Opel Astra G Caravan ´99 1,6 16V 74kW www.astra-g.cz
/F/I/A/T/ Palio Weekend ´99 1,7 TD 51kW www.club-fiat.com
Ford Escort Combi CL ´96 1,4 8V 55kW www.fordclub.sk
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
- Příspěvky: 469
TEMPRA SW 1,9 tds 66Kw 303000km
r.v:96
5l na 100km
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
/F/I/A/T/ Tipo ´90 1,4 8V 52kW (skvela minulost)
Opel Astra G Caravan ´99 1,6 16V 74kW www.astra-g.cz
/F/I/A/T/ Palio Weekend ´99 1,7 TD 51kW www.club-fiat.com
Ford Escort Combi CL ´96 1,4 8V 55kW www.fordclub.sk
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
zhavim len raz kontrolka zhavenia zhasne tak za 6s pockam dalsie 2 sekundy natocim motor naskoci na 1 otacku na cca 500-600 otacok na pravidelny volnobeh to je 950 otacok sa dostanem za 1 minutu asi a potom uz mozem ficat a vtedy mi aj tlak oleja stupne na 3BAR na kontrolke a mozem behat podotykam ze plynu sa nedotykam ani pri starte ani pocas rozbehanie nechavam to na motore
Fiat Tipo 1.9TD Gran Turismo 1991 @ Turbo 1.5BAR
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
no niak sa to uz tu bavi o benzine ale tak podelim sa o startovani s mojim naftakom tak
zhavim len raz kontrolka zhavenia zhasne tak za 6s pockam dalsie 2 sekundy natocim motor naskoci na 1 otacku na cca 500-600 otacok na pravidelny volnobeh to je 950 otacok sa dostanem za 1 minutu asi a potom uz mozem ficat a vtedy mi aj tlak oleja stupne na 3BAR na kontrolke a mozem behat podotykam ze plynu sa nedotykam ani pri starte ani pocas rozbehanie nechavam to na motore
To Ti závidím. Mně motor chytne a roztočí se na 1100 otáček a tam už taky zůstane po celou dobu chodu. To je asi taky špatně, ne? Počítám že by po ohřátí měly otáčky klesnout.
Tempra SW 1.9TDs , skoro plná nálož, 224 tisíc km .
Ritmo 5dvířko, Ritmo cabrio.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
ano,na provozní teplotě 70"C by to mělo klesnout na kolem 850 otáček,jinak vysoké otáčky ti zapříčinuje automat termostat,tj.takový válec na termostatu a z toho vede lanko na páčku přesuvníku vstřiku na boku čerpadla.no niak sa to uz tu bavi o benzine ale tak podelim sa o startovani s mojim naftakom tak
zhavim len raz kontrolka zhavenia zhasne tak za 6s pockam dalsie 2 sekundy natocim motor naskoci na 1 otacku na cca 500-600 otacok na pravidelny volnobeh to je 950 otacok sa dostanem za 1 minutu asi a potom uz mozem ficat a vtedy mi aj tlak oleja stupne na 3BAR na kontrolke a mozem behat podotykam ze plynu sa nedotykam ani pri starte ani pocas rozbehanie nechavam to na motore
To Ti závidím. Mně motor chytne a roztočí se na 1100 otáček a tam už taky zůstane po celou dobu chodu. To je asi taky špatně, ne? Počítám že by po ohřátí měly otáčky klesnout.
bude asi v háji(já to měl taky),ten váleček(je v něm bimetal.pružina-nebo něco podobného,tedy předpokládám,reagující na teplotu vody),odpojil sem to a udělal si ruční(páč sem zjistil,že popojíždění po městě se studeným motorem na vysoké otáčky je na prd a zbytečně to žere a stejně to neohřeješ na takovou teplotu,aby ti vypnul-ten váleček)),na páčku pod volantem a pak sem ho skoro ani nepotřeboval,o tom jak sem to měl zapojený,sem se rozepisoval někde ve starším článku,pokud bys měl zájem,nebo ti to popíšu přez SZ,nebo ICQ,chtěl-bys-li
Tempra 1.9TDs-už je pryč,měl sem jí pět let,nebylo to nudné auto,jako tedˇvlastním
TedˇŠvedské Audi,s obsahem pěti pivních půllitříků
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
ano,na provozní teplotě 70"C by to mělo klesnout na kolem 850 otáček,jinak vysoké otáčky ti zapříčinuje automat termostat,tj.takový válec na termostatu a z toho vede lanko na páčku přesuvníku vstřiku na boku čerpadla.
bude asi v háji(já to měl taky),ten váleček(je v něm bimetal.pružina-nebo něco podobného,tedy předpokládám,reagující na teplotu vody),odpojil sem to a udělal si ruční(páč sem zjistil,že popojíždění po městě se studeným motorem na vysoké otáčky je na prd a zbytečně to žere a stejně to neohřeješ na takovou teplotu,aby ti vypnul-ten váleček)),na páčku pod volantem a pak sem ho skoro ani nepotřeboval,o tom jak sem to měl zapojený,sem se rozepisoval někde ve starším článku,pokud bys měl zájem,nebo ti to popíšu přez SZ,nebo ICQ,chtěl-bys-li
To mě zajímá, ale radši než něco bastlit bych to dal do původního stavu. Napíšu ti přes ICQ.
Tempra SW 1.9TDs , skoro plná nálož, 224 tisíc km .
Ritmo 5dvířko, Ritmo cabrio.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
/T/I/P/O/ 1.9 DS r.v.1992 najeto přes 275000km
SCANIA R420 tandem
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.