Jak startujete nafťáka?

Více
15 roků 5 měsíců zpět #46 od Předseda

Chlapi, vsetko vykonane... Mna to aj napadlo, nastavit to za studena, ale aj tak sa mi to nezdalo, tak som sa pytal...
Teraz mam sytic za studena nieco okolo 2000, za tepla 2500 - ale to ma netrapi...
Drto, mne by po 50m asi bez sytica sa zadusil motor... Nevies cim to moze byt? Proste sa zadusi... Zakasle... Umre... Skape... A to mam neutral nastaveny na cca 1000... :idea: A sviecky a kable stare jak Praha, moze to byt aj tym, ze?


S tím si nelam hlavu, já sytič sundaval o jeden zoubek po 50 metrech, o další při když se hnul teploměr a úplně až tehdy, když přelezl 70 stupňů, jinak se mi motor neudržel naživu. Řek bych co Fiat, to originál :)

Tempra SW 1.9TDs , skoro plná nálož, 224 tisíc km .
Ritmo 5dvířko, Ritmo cabrio.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 5 měsíců zpět #47 od Tonny Tempra SW
veru to moze byt aj tymi kablami,ked pojdes rano s autom za studena tak nechaj sitic zapnuty pokial sa ti neohreje motor na min teplotu a potom ho vypni,ak ti zhasne motor aj vtedy tak s urcitostou vymen kable,ak ti vtedy nezhasne tak je to este ok akurat ti o nieco viac motor bude papat benzinu s dlhsie vytiahnutym siticom.

TEMPRA SW 1,9 tds 66Kw 303000km
r.v:96
5l na 100km

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 5 měsíců zpět #48 od gabisto
Odpověděl gabisto pro téma Re: Jak startujete nafťáka?
No, este, ze som neni sam, ze Predseda :lol: :lol: :lol: ... Ale diky za rady... Uz som ovela spokojnejsi a kludnejsi, nemusim na krizovatke pridavat a brzdit naraz, hehe...

To Tonny: Ono ked s autom chvilku povrcim, tak za take 2-3 minuty to ide v pohode... To sa potom uz udrzi...
A do motora nedam ani korunu teraz... pretoze ma na jar/leto caka asi transplantacia, takzeeeeeee...

/F/I/A/T/ Tipo ´90 1,4 8V 52kW (skvela minulost)

Opel Astra G Caravan ´99 1,6 16V 74kW www.astra-g.cz
/F/I/A/T/ Palio Weekend ´99 1,7 TD 51kW www.club-fiat.com
Ford Escort Combi CL ´96 1,4 8V 55kW www.fordclub.sk

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 5 měsíců zpět #49 od Tonny Tempra SW
To po 2-3 min.je uplne v pohode,to fakt nemusis nic menit,ono je to predsa 1.4 takze motor nema taku silu aby za studena a este za studenych ran udrzal volnobech.

TEMPRA SW 1,9 tds 66Kw 303000km
r.v:96
5l na 100km

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 5 měsíců zpět #50 od gabisto
Odpověděl gabisto pro téma Re: Jak startujete nafťáka?
No tak to je fajn teda... Lebo som vahal, ci nemam nejak divne karburator nastaveny... Aaaaaaaa podla mna, keby bolo vsetko fajn, tak by sa aj 1,4 udrzala... :wink:

/F/I/A/T/ Tipo ´90 1,4 8V 52kW (skvela minulost)

Opel Astra G Caravan ´99 1,6 16V 74kW www.astra-g.cz
/F/I/A/T/ Palio Weekend ´99 1,7 TD 51kW www.club-fiat.com
Ford Escort Combi CL ´96 1,4 8V 55kW www.fordclub.sk

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 5 měsíců zpět #51 od Pumpa
Odpověděl Pumpa pro téma Re: Jak startujete nafťáka?
no niak sa to uz tu bavi o benzine ale tak podelim sa o startovani s mojim naftakom tak
zhavim len raz kontrolka zhavenia zhasne tak za 6s pockam dalsie 2 sekundy natocim motor naskoci na 1 otacku na cca 500-600 otacok na pravidelny volnobeh to je 950 otacok sa dostanem za 1 minutu asi a potom uz mozem ficat a vtedy mi aj tlak oleja stupne na 3BAR na kontrolke a mozem behat podotykam ze plynu sa nedotykam ani pri starte ani pocas rozbehanie nechavam to na motore :)

Fiat Tipo 1.9TD Gran Turismo 1991 @ Turbo 1.5BAR

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 5 měsíců zpět #52 od Předseda

no niak sa to uz tu bavi o benzine ale tak podelim sa o startovani s mojim naftakom tak
zhavim len raz kontrolka zhavenia zhasne tak za 6s pockam dalsie 2 sekundy natocim motor naskoci na 1 otacku na cca 500-600 otacok na pravidelny volnobeh to je 950 otacok sa dostanem za 1 minutu asi a potom uz mozem ficat a vtedy mi aj tlak oleja stupne na 3BAR na kontrolke a mozem behat podotykam ze plynu sa nedotykam ani pri starte ani pocas rozbehanie nechavam to na motore :)


To Ti závidím. Mně motor chytne a roztočí se na 1100 otáček a tam už taky zůstane po celou dobu chodu. To je asi taky špatně, ne? Počítám že by po ohřátí měly otáčky klesnout.

Tempra SW 1.9TDs , skoro plná nálož, 224 tisíc km .
Ritmo 5dvířko, Ritmo cabrio.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 5 měsíců zpět #53 od skypan
Odpověděl skypan pro téma Re: Jak startujete nafťáka?

no niak sa to uz tu bavi o benzine ale tak podelim sa o startovani s mojim naftakom tak
zhavim len raz kontrolka zhavenia zhasne tak za 6s pockam dalsie 2 sekundy natocim motor naskoci na 1 otacku na cca 500-600 otacok na pravidelny volnobeh to je 950 otacok sa dostanem za 1 minutu asi a potom uz mozem ficat a vtedy mi aj tlak oleja stupne na 3BAR na kontrolke a mozem behat podotykam ze plynu sa nedotykam ani pri starte ani pocas rozbehanie nechavam to na motore :)


To Ti závidím. Mně motor chytne a roztočí se na 1100 otáček a tam už taky zůstane po celou dobu chodu. To je asi taky špatně, ne? Počítám že by po ohřátí měly otáčky klesnout.

ano,na provozní teplotě 70"C by to mělo klesnout na kolem 850 otáček,jinak vysoké otáčky ti zapříčinuje automat termostat,tj.takový válec na termostatu a z toho vede lanko na páčku přesuvníku vstřiku na boku čerpadla.
bude asi v háji(já to měl taky),ten váleček(je v něm bimetal.pružina-nebo něco podobného,tedy předpokládám,reagující na teplotu vody),odpojil sem to a udělal si ruční(páč sem zjistil,že popojíždění po městě se studeným motorem na vysoké otáčky je na prd a zbytečně to žere a stejně to neohřeješ na takovou teplotu,aby ti vypnul-ten váleček)),na páčku pod volantem a pak sem ho skoro ani nepotřeboval,o tom jak sem to měl zapojený,sem se rozepisoval někde ve starším článku,pokud bys měl zájem,nebo ti to popíšu přez SZ,nebo ICQ,chtěl-bys-li :)

Tempra 1.9TDs-už je pryč,měl sem jí pět let,nebylo to nudné auto,jako tedˇvlastním
TedˇŠvedské Audi,s obsahem pěti pivních půllitříků

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 5 měsíců zpět #54 od Předseda

ano,na provozní teplotě 70"C by to mělo klesnout na kolem 850 otáček,jinak vysoké otáčky ti zapříčinuje automat termostat,tj.takový válec na termostatu a z toho vede lanko na páčku přesuvníku vstřiku na boku čerpadla.
bude asi v háji(já to měl taky),ten váleček(je v něm bimetal.pružina-nebo něco podobného,tedy předpokládám,reagující na teplotu vody),odpojil sem to a udělal si ruční(páč sem zjistil,že popojíždění po městě se studeným motorem na vysoké otáčky je na prd a zbytečně to žere a stejně to neohřeješ na takovou teplotu,aby ti vypnul-ten váleček)),na páčku pod volantem a pak sem ho skoro ani nepotřeboval,o tom jak sem to měl zapojený,sem se rozepisoval někde ve starším článku,pokud bys měl zájem,nebo ti to popíšu přez SZ,nebo ICQ,chtěl-bys-li :)


To mě zajímá, ale radši než něco bastlit bych to dal do původního stavu. Napíšu ti přes ICQ.

Tempra SW 1.9TDs , skoro plná nálož, 224 tisíc km .
Ritmo 5dvířko, Ritmo cabrio.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 5 měsíců zpět #55 od kapitán
Odpověděl kapitán pro téma Re: Jak startujete nafťáka?
Fiat 125P 1300-sytič a bez plynu-chytl,chcípl a po dalším už držel (ale jen v mrazupod cca-5°C,nad 5 držel)Ibiza diesel (motor 1714ccm od fiatu)vytáhnutej přidavač,nažhavit a bez plynu.P405 1,9D dle mrazu 1x-4x žhavit a bez plynu (má aut přidavač),ale motor víc jak půl mega.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 5 měsíců zpět #56 od michal
Odpověděl michal pro téma Re: Jak startujete nafťáka?
ráno když je zima tak vytáhnu předsuvník a bez plynu a chytne hned, v létě bez předsuvníku a bez plynu :wink:

/T/I/P/O/ 1.9 DS r.v.1992 najeto přes 275000km
SCANIA R420 tandem

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Vygenerováno za 0.472 sekund
Powered by Kunena fórum