PŘIDÁNÍ NAFTY NA ČERPADLE

Více
15 roků 6 měsíců zpět #1 od MAJER
PŘIDÁNÍ NAFTY NA ČERPADLE vytvořil uživatel MAJER
NEVÍTE NĚKDO JAK PŘIDAT NA NAFTĚ NA ČERPADLE ?POVOLIT NEBO UTAHNOUT

fiat tempra 1.9 dt sw 66kw čím dál leší

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 6 měsíců zpět #2 od rat21
Utahovanim pridavas. Rob to pri nastartovanom motore a mas istotu. Po pridani si nezabudni znizit volnobeh. A ked pridas moc, tak mozes vyhodit spetne zrkadla. :lol:

1.9 TDsX - r.v. 1991 - 270.000 km - po smrti :-(

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 6 měsíců zpět #3 od MAJER
Zítra to skusím.To jsem zvědavej na ty zrcátka.

fiat tempra 1.9 dt sw 66kw čím dál leší

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 6 měsíců zpět #4 od bombastiq
doporučuji
přidávat naftu max do 1800 otáček
a snížit volnoběh na narmální hodnotu
jinak šroubek se dotahuje
a budeš potřebovat
dlouhej šroubovák a S klíč - očko 13 a 10


a jek tam budeš vlezlej u toho čerpadla
tak si trochu přidej na předsuvníku vstřiku
tak aby si houply otáčky z volnoběhu na 1100 ot

pak vyndej dávkovací klínek
a sundej z něj ten plastovej kroužek (doraz)

ale pozor klínek je EXCENTRICKEJ
tak si poznač jak byl než ho vytáhneš
pak si oddělej doraz plynovýho pedálu :wink:

a bokud ti to bude stále málo tak si odpoj regulaci na turbu

a hlavně se v tom nezabij





:twisted: :twisted:

/F/I/A/T/ tipo 1,9 tds -opět jede
jako z praku Díky WR8 :)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 6 měsíců zpět #5 od tom.podluzak
taky mam dotaz me regulace turba asi nemaka kde muze byt zrada budi jde nadoraz turbo zacina tlacit cca1800ot/min

Fiat Tipo 1,9td r.v 92
Skoda Octavia combi 1,9tdi 170PS r.v 04

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 6 měsíců zpět #6 od bombastiq

budik jde nadoraz turbo zacina tlacit cca1800ot/min


pokud to dobře chápu tak ti seriovej budík nestačí

takže je se už ručička sekne o doraz ?????

tak to je ne 99% odpojená regulace
pokud ti to nevadí tak na to dlabej a kup si bidík s větším roszahem a
vyndej si z klínku doraz :wink:

jinak odpojená regulace turbo nezničí pokud
budeš zahřívat a dochlazovat turbo

/F/I/A/T/ tipo 1,9 tds -opět jede
jako z praku Díky WR8 :)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 6 měsíců zpět #7 od tom.podluzak
jo budik by jse tocil dal ale nema kam

Fiat Tipo 1,9td r.v 92
Skoda Octavia combi 1,9tdi 170PS r.v 04

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 6 měsíců zpět #8 od bombastiq

jo budik by jse tocil dal ale nema kam


tak někdo odpojil před tebou regulaci

kašli na to a vyndej doraz na klínku

/F/I/A/T/ tipo 1,9 tds -opět jede
jako z praku Díky WR8 :)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 5 měsíců zpět #9 od MAJER
tak jsem přidal na té naftě a výkon šel nahoru jako kráva.díky jo a regulace turba už je dávno odpojená.(někdo předemnou.

fiat tempra 1.9 dt sw 66kw čím dál leší

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 5 měsíců zpět #10 od bombastiq
no tak tedka hlavně musíš vytáhnout doraz z té dávkovací membrány :D
a posuň si plynovej doraz na čerpadle cca 5x ho vytoč ven
!!!!! ale bacha nechoď s otáčkama víc jak nad 4700 !!!!!!!!!
ten doraz se vyndává proto že ti bude od 4000-ot chybět nafta (malí čerpadlo)
takže pojedeš podle otáčkoměru do 3700-ot
tomu šlapej postupně a nad 3700 ten plym sešlapni až na zem

za dalčí by bylo velmi dobré kdybi sis prostřední díl výfuku
vyříznul a dal místo něho trubku a kolínko
jelikož je to jedinej díl kterej má přepážky a sou tak na prd udělanmý
že brzdí spaliny (bude to mít i lepší zvuk)


a pokud sis přidal naftu
tak musí přidat zlehka na předsuvníku vstřiku
je to chujovina co je na ní lanko a a na druhé straně je
takovej váleček (automatickehj sytič)
to lanko odstřihni a místo něho si kup sytič z žigulíka (ccaq 90kč)
a dej si ho místo té automatiky jé to lepší a míň to pak žere

na tom předsuvníku- přídej o 1,5 otáčky aby se ti ta nafta (větší množství) stihla vstříknout v tu správnou chvíly

a je dobrý si přeměřit ventilový vule a vačku
jak na tom je (pro zichr jelikož auto už má přes 300 000)
tak by mohla už bejt špatná vačka



až většínu uděláš tak napiš :wink: napíšu ti co máš udělat dál (ber to takhe že jak ti to letí teĎka tak výkon se dá zvednout ještě skoro o 3/4 )
:)

/F/I/A/T/ tipo 1,9 tds -opět jede
jako z praku Díky WR8 :)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 5 měsíců zpět #11 od MAJER
nechapu ten doraz z té dávkovací membrány.kde to je?zejtra jede ten výfuk ven.doraz čerpadla mám taky povolenej.

fiat tempra 1.9 dt sw 66kw čím dál leší

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 5 měsíců zpět #12 od bombastiq
membrána je pod víčkem

podívej se na sací svody
je na nich přišroubená hadice
která vede k čerpadlu
až uvidíš to místo do kterýho je zašroubená
tak je to takovej hliníkovej kryt
na kterym sou 4 šrouby (na plochej šroubovák)
a uprostřed to má takovej štelung šroubek
řekni někomu ať ti to výčko podrží aby se nepohlo a
odšrub ty 4 šroubky pak to vičko opatrně sundej
a naznač si jak je ta membrána otočená

já sem si ju škrábnul šroubovákem směrem k jednomu závitu
opatrně vytáhni tu membránku ven

a sundej z ní takoej plastovej kroužek
pak jí dej zpátky a natoč jí jak byla
a přošrub víko
a jeď se projet :lol:


!!!! pozor tuhle operaci dělej na zdechlím motoru jinak urveš ten jazíček co jezzdí po excentru a pozor ta membrána je excentriká takže když jí dáš jinak než byla tak ti to bude dělat bordel !!!!!

/F/I/A/T/ tipo 1,9 tds -opět jede
jako z praku Díky WR8 :)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 5 měsíců zpět #13 od MAJER
jdu na to.nejdřív si to skusím na druhým čerpadle který mám náhradní.Ten vejfuk jsem amputoval.byl celej v hajzlu.

fiat tempra 1.9 dt sw 66kw čím dál leší

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 5 měsíců zpět #14 od MAJER
:vztek: jsem v hajzlu stará si vzala temperu do rachoty tak jdu :beer: :pool:

fiat tempra 1.9 dt sw 66kw čím dál leší

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 5 měsíců zpět #15 od MAJER
tak jsem to rozdělal na tom skušebním čerpadle a čumím.ten kroužek jak píšeš je před tou membránou a pod ní už nic není.tak mám vyhodit tenhle?ona vlastně ta membrána zustala přilepená na tom víčku co jsem sundal.už to chápu tak jsem zvědavej jakej to bude rozdíl.nebo zítra na :dirtbiker=):

fiat tempra 1.9 dt sw 66kw čím dál leší

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Vygenerováno za 0.485 sekund
Powered by Kunena fórum