PŘIDÁNÍ NAFTY NA ČERPADLE
fiat tempra 1.9 dt sw 66kw čím dál leší
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
1.9 TDsX - r.v. 1991 - 270.000 km - po smrti
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
fiat tempra 1.9 dt sw 66kw čím dál leší
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
přidávat naftu max do 1800 otáček
a snížit volnoběh na narmální hodnotu
jinak šroubek se dotahuje
a budeš potřebovat
dlouhej šroubovák a S klíč - očko 13 a 10
a jek tam budeš vlezlej u toho čerpadla
tak si trochu přidej na předsuvníku vstřiku
tak aby si houply otáčky z volnoběhu na 1100 ot
pak vyndej dávkovací klínek
a sundej z něj ten plastovej kroužek (doraz)
ale pozor klínek je EXCENTRICKEJ
tak si poznač jak byl než ho vytáhneš
pak si oddělej doraz plynovýho pedálu
a bokud ti to bude stále málo tak si odpoj regulaci na turbu
a hlavně se v tom nezabij
/F/I/A/T/ tipo 1,9 tds -opět jede
jako z praku Díky WR8
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
- Příspěvky: 276
Fiat Tipo 1,9td r.v 92
Skoda Octavia combi 1,9tdi 170PS r.v 04
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
budik jde nadoraz turbo zacina tlacit cca1800ot/min
pokud to dobře chápu tak ti seriovej budík nestačí
takže je se už ručička sekne o doraz ?????
tak to je ne 99% odpojená regulace
pokud ti to nevadí tak na to dlabej a kup si bidík s větším roszahem a
vyndej si z klínku doraz
jinak odpojená regulace turbo nezničí pokud
budeš zahřívat a dochlazovat turbo
/F/I/A/T/ tipo 1,9 tds -opět jede
jako z praku Díky WR8
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
- Příspěvky: 276
Fiat Tipo 1,9td r.v 92
Skoda Octavia combi 1,9tdi 170PS r.v 04
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
jo budik by jse tocil dal ale nema kam
tak někdo odpojil před tebou regulaci
kašli na to a vyndej doraz na klínku
/F/I/A/T/ tipo 1,9 tds -opět jede
jako z praku Díky WR8
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
fiat tempra 1.9 dt sw 66kw čím dál leší
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
a posuň si plynovej doraz na čerpadle cca 5x ho vytoč ven
!!!!! ale bacha nechoď s otáčkama víc jak nad 4700 !!!!!!!!!
ten doraz se vyndává proto že ti bude od 4000-ot chybět nafta (malí čerpadlo)
takže pojedeš podle otáčkoměru do 3700-ot
tomu šlapej postupně a nad 3700 ten plym sešlapni až na zem
za dalčí by bylo velmi dobré kdybi sis prostřední díl výfuku
vyříznul a dal místo něho trubku a kolínko
jelikož je to jedinej díl kterej má přepážky a sou tak na prd udělanmý
že brzdí spaliny (bude to mít i lepší zvuk)
a pokud sis přidal naftu
tak musí přidat zlehka na předsuvníku vstřiku
je to chujovina co je na ní lanko a a na druhé straně je
takovej váleček (automatickehj sytič)
to lanko odstřihni a místo něho si kup sytič z žigulíka (ccaq 90kč)
a dej si ho místo té automatiky jé to lepší a míň to pak žere
na tom předsuvníku- přídej o 1,5 otáčky aby se ti ta nafta (větší množství) stihla vstříknout v tu správnou chvíly
a je dobrý si přeměřit ventilový vule a vačku
jak na tom je (pro zichr jelikož auto už má přes 300 000)
tak by mohla už bejt špatná vačka
až většínu uděláš tak napiš napíšu ti co máš udělat dál (ber to takhe že jak ti to letí teĎka tak výkon se dá zvednout ještě skoro o 3/4 )
/F/I/A/T/ tipo 1,9 tds -opět jede
jako z praku Díky WR8
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
fiat tempra 1.9 dt sw 66kw čím dál leší
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
podívej se na sací svody
je na nich přišroubená hadice
která vede k čerpadlu
až uvidíš to místo do kterýho je zašroubená
tak je to takovej hliníkovej kryt
na kterym sou 4 šrouby (na plochej šroubovák)
a uprostřed to má takovej štelung šroubek
řekni někomu ať ti to výčko podrží aby se nepohlo a
odšrub ty 4 šroubky pak to vičko opatrně sundej
a naznač si jak je ta membrána otočená
já sem si ju škrábnul šroubovákem směrem k jednomu závitu
opatrně vytáhni tu membránku ven
a sundej z ní takoej plastovej kroužek
pak jí dej zpátky a natoč jí jak byla
a přošrub víko
a jeď se projet
!!!! pozor tuhle operaci dělej na zdechlím motoru jinak urveš ten jazíček co jezzdí po excentru a pozor ta membrána je excentriká takže když jí dáš jinak než byla tak ti to bude dělat bordel !!!!!
/F/I/A/T/ tipo 1,9 tds -opět jede
jako z praku Díky WR8
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
fiat tempra 1.9 dt sw 66kw čím dál leší
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
fiat tempra 1.9 dt sw 66kw čím dál leší
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
fiat tempra 1.9 dt sw 66kw čím dál leší
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.